mä soitan tänään tänne:)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
eilen kun olimme kaupassa, mun tytöt itse valitsivat vaatteet itselle ja kiinostuneita olivat vain oikeasti tyylikästä vaateista sekä prinsessa tyylistä, kun mekot jopa turkikset mun oli pakko ostaa, kun he halusivat, heillä jo vaikka kuinka paljon näitä tekoturkiksia :laugh:

Ostatko kaiken mitä lapset keksivät haluta? Kyllä teillä mahtaa olla kivaa kun tytöt ovat teini-iässä...

Kyllä, jos meillä on esim vaateostokset, niin he valitse, eilen meillä oli niin että 300 mä valitsen itse mitä ne oikeasti tarvitse ja toisella 300, mitä he halua pukeutua ja aina myös pitää keskustella mun kanssa että tarviiko tämä oikeasti vai ei

Taas piti tuoda esille se miten paljon rahaa meni. Saatko onnen rahasta ja materiasta? Miksi koet tarvetta koko ajan mainostaa millaisilla summilla olet shoppaillut? Paikkaat jotakin tyhjiötä elämässäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:
eilen kun olimme kaupassa, mun tytöt itse valitsivat vaatteet itselle ja kiinostuneita olivat vain oikeasti tyylikästä vaateista sekä prinsessa tyylistä, kun mekot jopa turkikset mun oli pakko ostaa, kun he halusivat, heillä jo vaikka kuinka paljon näitä tekoturkiksia :laugh:

Ostatko kaiken mitä lapset keksivät haluta? Kyllä teillä mahtaa olla kivaa kun tytöt ovat teini-iässä...

Kyllä, jos meillä on esim vaateostokset, niin he valitse, eilen meillä oli niin että 300 mä valitsen itse mitä ne oikeasti tarvitse ja toisella 300, mitä he halua pukeutua ja aina myös pitää keskustella mun kanssa että tarviiko tämä oikeasti vai ei

Taas piti tuoda esille se miten paljon rahaa meni. Saatko onnen rahasta ja materiasta? Miksi koet tarvetta koko ajan mainostaa millaisilla summilla olet shoppaillut? Paikkaat jotakin tyhjiötä elämässäsi?

:D ja aina samat vastaukset

Kiva kun on rahaa, niin voi olla prinsessa oikeastikin :heart: Ja vielä kun saa siitä kuva-aineiston todistukseksi, niin ei tarvitse elämässä enempää tavoitteita asettaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Kiva kun on rahaa, niin voi olla prinsessa oikeastikin :heart: Ja vielä kun saa siitä kuva-aineiston todistukseksi, niin ei tarvitse elämässä enempää tavoitteita asettaakaan.

Voi kuule, ei prinsessaleikit ja hyvä taloudellinen tilanne estä muiden tavoitteiden asettamista ollenkaan :)

Päinvastoin, uskoisin että rahattomasta perheestä on vaikeampi ponnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:

Voi kuule, ei prinsessaleikit ja hyvä taloudellinen tilanne estä muiden tavoitteiden asettamista ollenkaan :)

Päinvastoin, uskoisin että rahattomasta perheestä on vaikeampi ponnistaa.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:

:D ja aina samat vastaukset

Et sä tajunnut edes mitä sulta kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Heheh pitäiskö munkin? :D Varmana munkin lapset pärjäis ;)

Mennään kaikki yhdessä :D

:D

Kyllä mä uskon että tuo mun tyttö pärjäis, kuopus taas on sen verran pulleampi et hän ei välttämättä pärjäiskään :D

mainosmalliksi saa mikä vaan olla =)

http://www.clamos.com/mallit/lapset/lapsimallit.htm

te varma voitte arvata mitäs mä haluan :D

mä tiedän jos lähetän hakemuksen, niin ei se heille käy jos en lähetä ammattilais kuvia lapsista, kun itsekin joskus olin siellä. Miettinyt kauan ja tiedän lapset tykkää kamerasta, ne voi edes kokeilla, jos ei tykkää sitten lopetamme =)

mitä mieltä? Niin ja varma mä olen sen jo joskus kertonut että haluan

Varo, se on huijarifirma.

Tyttäreni on tehnyt kolme kuvausta kyseisen toimiston kautta vaikka kuvaa ei löydy edes heidän nettisivuiltaa.. Ei ole tarvinnut maksaa mitään, ihan lähettämällä heille kotikuvia pääsimme kuvauksiin, eli siis päin vastoin, tyttö sai hieman taskurahaa keikoista ja kuvat ovat ihania muistoja!

Yhteistyössä