Mä sain tekstiviestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
esimieheltäni, jossa kehui mua urheaksi. Hiukan tuli sellainen olo, että olikohan toi nyt oikeesti kivasti sanottu. No asia on niin, että minulla eilen meni kesken työpäivän niskat jumiin niin pahasti etten saanut päätäni käännettyä mihinkään ja vuodeosastolla sairaalassa on hiukan ankeaa työskennellä niin. Olisin ollut töissä iltaan asti eli 14 tuntia, mutta kävin sitten iltapäivällä kysymässä, että mites illan tilanne jos lähdenkin kotiin. Esimies sanoi, että illassa on varaa kyllä, koska kahdessa huoneessa on omahoitaja hoitamassa eli kenttäväki pärjää vähemmälläkin, lähde vaan. Kysyi tietysti, että entäs loppuviikko. Lupasin ilmoittaa aamulla. No otin lihasrelaksanttia yöksi ja nukuin tietysti kuin pikkupossu aamulla vielä kun puhelin piippaa tekstaria, tuletko töihin vai et? Vastasin takaisin, että kai tämä niska nyt pari yövuoroa kestää, tulen töihin ja vastaukseksi tuli, että olet urhea. No juu mä ymmärrän, että yöksi on veemäistä saada väkeä, mutta en mä nyt erityisen urhea kai ole kun menen töihin vaivan kanssa joka on lähinnä vain hankala, mutta ei sen paremmin kotona makaamalla parane. Minä en osaa töistä olla pois sairaanakaan, jos kuume iskee taikka paskatauti niin sit on tietty pakko, mutta muuten ei.