Mitä mä oikein tekisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivotonta

Vieras
Tuntuu ettei lapsen isää kiinnosta lapsen kanssa olo ollenkaan :(
Meillä on yhteishuoltajuus ja tapaamisten kanssa on tehty niin että lapsi
on molemmilla vanhemmillaan tasaisesti.
Nyt sitten tänä kesänä on homma mennyt siihen ettei isää tunnu kiinnostavan lapsen
kanssa olo ollenkaan. Nytkin lapsi oli useamman viikon mulla, mies ei ottanut lasta milloin
mistäkin syystä.
Tiistaina vihdoin viimein sanoi että ottaa lapsen nyt kolmeksi, neljäksi yöksi... No, eilen soitti mulle töihin että voiko lapsi tulla mulle töiden jälkeen joksikin aikaa... No, tänään sitten sama juttu, lapsi on tässä mulla eikä isää saa kiinni...
Että mua ottaa päähän, ei siksi että lapsi on mulla mutta mä en pysty suunnittelemaan yhtään mitään kun en tiedä milloin suunnitelmat muuttuu...
Yritin tavoittaa lastenvalvojaakin mutten saanut tietenkään kiinni... Laitoin myös lastenvalvojalle sähköpostia muttei vastausta ole kuulunut.

[QUOTE="aloittaja";24240501]Voi se sen verran että haen yksinhuoltajuutta ja tarkat tapaamisajat. Ja jos silloin ei passaa lasta tavata / ottaa niin sitten ei muulloinkaan tarvitse.[/QUOTE]

Eihän se lastenvalvoja sellaisia päätä! Se vain vahvistaa vanhempien välisen sopimuksen. Voi toki suositella asioita, mutta ei yhtään sen enempää. Oikeuteen sun on mentävä tuon asian kans. Voin kyllä kertoa että noilla ehdoilla et yksinhuoltajuutta saa jos etä vastustaa.

[QUOTE="vieras";24240498]Surku tietenkin lapsen puolesta, että omat vanhemmat ovat noin haluttomia viettämään aikaa hänen kanssaan.[/QUOTE]

Mä olen lapseni kanssa mielelläni 24/7 vuoden jokaisena päivänä mutta se että isä lupaa lapselle olla hänen kanssaan eikä pidä lupaustaan niin aika ikävää.
Ja jos on sovittu että lapsi on isällään niin mun mielestä ei silloin toisen vanhemman tehtävä ole olla hälytysvalmiudessa ottamaan lapsi takaisin ennen aikojaan... Olenhan voinut varata vaikka lääkärin / hierojan yms... sille ajalle kun lapsen on tarkoitus olla isällään.

Eihän se lastenvalvoja sellaisia päätä! Se vain vahvistaa vanhempien välisen sopimuksen. Voi toki suositella asioita, mutta ei yhtään sen enempää. Oikeuteen sun on mentävä tuon asian kans. Voin kyllä kertoa että noilla ehdoilla et yksinhuoltajuutta saa jos etä vastustaa.

On tässä asiassa paljon, paljon muutakin jota en tässä halua kirjoitella joten uskon että yksinhuoltajuuden saan ja lastenvalvoja saa sen taottua myös tuon miehen päähän.

[QUOTE="aloittaja";24240529]On tässä asiassa paljon, paljon muutakin jota en tässä halua kirjoitella joten uskon että yksinhuoltajuuden saan ja lastenvalvoja saa sen taottua myös tuon miehen päähän.[/QUOTE]

No sitten. Mutta turhaan silti sille lv:lle viestejä lähettelet. Hommaa asianajaja, siitä se lähtee käyntiin.

Yhteistyössä