Mä vihaan pummeja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ai että ärsyttää semmoset. Tossa kaveri äsken kyseli yksiä testejä että onko mulla, kun hän ei raaski ostaa. Meinaa että mä annan ilmasiks? Mies kuskaa yhtä työkaveriaan töihin, tietysti tämä olettaa kyydin olevan ilmaista jatkuvasti kun jokaikinen päivä kyselee että pääsiskö kyydissä.. no kohtapa sekin muuttuu maksulliseksi. Ja sitten on nämä ihmiset jotka "lainaavat" jotain mutta eivät "muista" palauttaa.. argh!

Juu, peesaan. Minua joskus ottaa suunnattomasti päähän se, että kun mulla on oma auto, niin sitä kyytiä kysellään jatkuvasti, millon missäkin pitäs olla käyttämässä ja nakkaamassa. Ja sit kun mulla ja mun miehellä on meidän kaveripiirissä parhain toimeentulo niin joskus tulee sellainen olo että on semmonen varma "hetilainaa.fi" pariin otteeseen kuussa. Maksavat aina kyllä takas mut lainaavat uudelleen taas kohta. Mut joillakin niistä on lapsia niin ei kehtaa olla lainaamatta ruokaan jne.

Sit kun itse työllään ansaitsee sen verran hyvin et on varaa ostaa "ylimäärästä" kuten nyt sen kotidopplerin ostin, niin jo pääsi kaveri lausahtamaan että "on sulla helppo elämä kun nuin voit ostella". Ja itse on jo tässäkin kuussa ollu käsi ojossa lainaamassa pätäkkää...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Juu, peesaan. Minua joskus ottaa suunnattomasti päähän se, että kun mulla on oma auto, niin sitä kyytiä kysellään jatkuvasti, millon missäkin pitäs olla käyttämässä ja nakkaamassa. Ja sit kun mulla ja mun miehellä on meidän kaveripiirissä parhain toimeentulo niin joskus tulee sellainen olo että on semmonen varma "hetilainaa.fi" pariin otteeseen kuussa. Maksavat aina kyllä takas mut lainaavat uudelleen taas kohta. Mut joillakin niistä on lapsia niin ei kehtaa olla lainaamatta ruokaan jne.

Sit kun itse työllään ansaitsee sen verran hyvin et on varaa ostaa "ylimäärästä" kuten nyt sen kotidopplerin ostin, niin jo pääsi kaveri lausahtamaan että "on sulla helppo elämä kun nuin voit ostella". Ja itse on jo tässäkin kuussa ollu käsi ojossa lainaamassa pätäkkää...

Ja meillä kun on se tilanne, ettei meilläkään tuota rahaa ole ollenkaan liikaa. Nytkin on säästettävä bensakuluissa ja lähdetään koko perhe illalla kävellen kauppaan ja laskuja piti siirtää edemmäksi. Nämä pummit on meillä sinkkuja ja töissä käyviä ihmisiä kuitenkin, miten ne luulee että lapsiperheellä on ylimääräiseen varaa kun on 2 alle kouluikäistä lasta ja minä olen pienellä rahalla kotona lasten kanssa? Ja he sitten valittavat rahapulaa, kun ei ole varaa ostaa sitä ja tätä kun tuli kaikki rahat kulutettua baarissa..

Yhteistyössä