Mä säälin äitejä joilla on pelkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
Se miten paljon pelkkien poikien äidit häpeävät poikiaan jää ilmeisesti arvoitukseksi kun täällä ei kukaan myönnä häpeävänsä vaan teeskentelee tykkäävänsä pojistaan...

mä olen ylpeä pojistani nyt ja aina..ei ole mitää pikku prinsessoja vaan kunnon äijiä :D en edes koskaan halunnut tyttöjä ja hyvä niin ettei sit tullutkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikia :laugh: ja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.

Sä et taida olla ihan penaalin terävin kynä! :)

voi jestas...
e136.gif
e088.gif
a207.gif

Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikia :laugh: ja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.

En ole katkera koska mä en poikia halua enkä tee. Mä olen päättänyt että poikia en synnytä. Tyttöjä saa vielä tulla meille lisääkin.

Se miten paljon pelkkien poikien äidit häpeävät poikiaan jää ilmeisesti arvoitukseksi kun täällä ei kukaan myönnä häpeävänsä vaan teeskentelee tykkäävänsä pojistaan...

ethän sää voi olla tosissas!!!tuo on oikeesti niin naurettava väite :D

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä säälin tyhmiä ihmisiä. :'(

PEESI!

Mutku tosi tyhmät ei edes tajua olevansa tyhmiä. :(

Se on heidän siunauksensa ja kirouksensa, aivan kuten äly on toisille ihmisille. Tosin ap:n prognoosia pahentaa hänen asennevammansa ja täydellinen käytöstapojen puute.

En ole katkera koska mä en poikia halua enkä tee. Mä olen päättänyt että poikia en synnytä. Tyttöjä saa vielä tulla meille lisääkin.

sama vika rahikaisella, ukko lähtee kävelemään saman tien jos pojan kehtaa siittää.

Ikinä ikinä en jaksa ymmärtää miten mammat hullunaan jaksaa vastailla tämän tapasiin provoihin ilta illan jälkeen... Ja oikeasti vielä provosoitua viimisen päälle, herne nenässä sitte naputellaan näppistä * huoks *

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Okei, sääli vaan. Mä taas säälin sua, kun oot noin hemmetin tyhmä, että et tiedä edes sitä, minkä verran nainen voi vaikuttaa lastensa sukupuoleen.

Kyllä kunnon nainen huolehtii emättimensä pH arvoista että sinne ei eksy kun female siittiöt

Pojat on ihan hanurista. Ne ei idiootit edes tajua, mitä ero on terrakotalla ja lumpeen huurteisella huulipunassa |O |O |O Siis pojat...ou nou.... puutereistakaan ne ei tajua yhtään mitään. Eikä kuukautisista. Eikä siitä, miten miehen pitää naista kohdella. Jokainen tyttö osaisi pitää toisen tytön seksuaalisesti tyytyväisenä. Mihin oikeasti poikia edes tarvitaan? Eikö abortoiduista poikasikiöistä voisi ottaa siittiöt talteen ja maailma olisi naisten?

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kätevä:
Okei, sääli vaan. Mä taas säälin sua, kun oot noin hemmetin tyhmä, että et tiedä edes sitä, minkä verran nainen voi vaikuttaa lastensa sukupuoleen.

Kyllä kunnon nainen huolehtii emättimensä pH arvoista että sinne ei eksy kun female siittiöt
Juuri meinasin samantyyppistä laukoa.
:D

sama vika rahikaisella, ukko lähtee kävelemään saman tien jos pojan kehtaa siittää.

Oikein.

Hyväsen se tietysti on että monet naiset tyytyy poikiin että meidän tytöille (jos ne haluaa miehen) löytyy miehet sitten tulevaisuudessa, ja voivat tehdä tyttöjä niiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pojat on ihan hanurista. Ne ei idiootit edes tajua, mitä ero on terrakotalla ja lumpeen huurteisella huulipunassa |O |O |O Siis pojat...ou nou.... puutereistakaan ne ei tajua yhtään mitään. Eikä kuukautisista. Eikä siitä, miten miehen pitää naista kohdella. Jokainen tyttö osaisi pitää toisen tytön seksuaalisesti tyytyväisenä. Mihin oikeasti poikia edes tarvitaan? Eikö abortoiduista poikasikiöistä voisi ottaa siittiöt talteen ja maailma olisi naisten?

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ja pahinta pojissa on se et ne saattavat tuoda jonkun vieraan naisen kotiisi ja sanoa että tässä on Marketta, sinun uusi miniäsi. Vähän ällöä sellanen.

Näin! :D

poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.

Voi reppana-miestäsi, ei yhtään poikaa =(

Yhteistyössä