V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:Se miten paljon pelkkien poikien äidit häpeävät poikiaan jää ilmeisesti arvoitukseksi kun täällä ei kukaan myönnä häpeävänsä vaan teeskentelee tykkäävänsä pojistaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikiaja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikiaja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:Se miten paljon pelkkien poikien äidit häpeävät poikiaan jää ilmeisesti arvoitukseksi kun täällä ei kukaan myönnä häpeävänsä vaan teeskentelee tykkäävänsä pojistaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä säälin tyhmiä ihmisiä. :'(
PEESI!
Mutku tosi tyhmät ei edes tajua olevansa tyhmiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikiaja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.
En ole katkera koska mä en poikia halua enkä tee. Mä olen päättänyt että poikia en synnytä. Tyttöjä saa vielä tulla meille lisääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Okei, sääli vaan. Mä taas säälin sua, kun oot noin hemmetin tyhmä, että et tiedä edes sitä, minkä verran nainen voi vaikuttaa lastensa sukupuoleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Ettekö te säälittävät naiset osaa kontrolloida munasolujanne, että kumpi sieltä tulee? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikiaja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.
Sä et taida olla ihan penaalin terävin kynä!![]()
Juuri meinasin samantyyppistä laukoa.Alkuperäinen kirjoittaja kätevä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Okei, sääli vaan. Mä taas säälin sua, kun oot noin hemmetin tyhmä, että et tiedä edes sitä, minkä verran nainen voi vaikuttaa lastensa sukupuoleen.
Kyllä kunnon nainen huolehtii emättimensä pH arvoista että sinne ei eksy kun female siittiöt
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä:Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikiaja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.
En ole katkera koska mä en poikia halua enkä tee. Mä olen päättänyt että poikia en synnytä. Tyttöjä saa vielä tulla meille lisääkin.
sama vika rahikaisella, ukko lähtee kävelemään saman tien jos pojan kehtaa siittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pojat on ihan hanurista. Ne ei idiootit edes tajua, mitä ero on terrakotalla ja lumpeen huurteisella huulipunassa |O |O |O Siis pojat...ou nou.... puutereistakaan ne ei tajua yhtään mitään. Eikä kuukautisista. Eikä siitä, miten miehen pitää naista kohdella. Jokainen tyttö osaisi pitää toisen tytön seksuaalisesti tyytyväisenä. Mihin oikeasti poikia edes tarvitaan? Eikö abortoiduista poikasikiöistä voisi ottaa siittiöt talteen ja maailma olisi naisten?
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Okei, sääli vaan. Mä taas säälin sua, kun oot noin hemmetin tyhmä, että et tiedä edes sitä, minkä verran nainen voi vaikuttaa lastensa sukupuoleen.
Kyllä kunnon nainen huolehtii emättimensä pH arvoista että sinne ei eksy kun female siittiöt
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...
Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.