Mä pääsen vatsanahan kiristykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Haluan vaan tanssia ja laulaa. Mä olen niin onnellinen! Joululoman aikana oli tullu kotiin kirje missä kerrottin, että vakuutusyhtiö maksaa mun leikkauksen. Mä en voi uskoa tätä todeksi.. maanantaina varaan ajan leikkaukseen!

Miksi vakuutusyhtiö maksaa?? Minulla on tosi löysä tuo maha, uskaltaisinko lääkäriin vonkumaan leikkausta?? Pahempi ei varmasti voi olla kuin minulla on, monta lasta ja huonot geenit - jo toisen jälkeen alkoi roikkumaan ja nykyisin on hirveääkin hirveämpi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi vakuutusyhtiö maksaa?? Minulla on tosi löysä tuo maha, uskaltaisinko lääkäriin vonkumaan leikkausta?? Pahempi ei varmasti voi olla kuin minulla on, monta lasta ja huonot geenit - jo toisen jälkeen alkoi roikkumaan ja nykyisin on hirveääkin hirveämpi.

Mulla on ollut 5 ihotulehdusta tuossa "läpän" alla johon oon syönny 6 antibioottikuuria joista se viimeinen ei enää tehonnu kunnolla. Eli vaihtoehdot on kärsiä niistä märkivistä ihottumista tai leikkauttaa tuo alavatsa litteäksi. Kun leikkaukselle on lääketieteellinen syy niin vakuutus korvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on ollut 5 ihotulehdusta tuossa "läpän" alla johon oon syönny 6 antibioottikuuria joista se viimeinen ei enää tehonnu kunnolla. Eli vaihtoehdot on kärsiä niistä märkivistä ihottumista tai leikkauttaa tuo alavatsa litteäksi. Kun leikkaukselle on lääketieteellinen syy niin vakuutus korvaa.

Mitähän alkaisin mädättämään tuossa lipassa, että pääsisin kans leikkaukseen?? Ei ole ollut iho-ongelmia, mutta helposti voisi olla, kun aina on kaksinkerroin tuo heltta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitähän alkaisin mädättämään tuossa lipassa, että pääsisin kans leikkaukseen?? Ei ole ollut iho-ongelmia, mutta helposti voisi olla, kun aina on kaksinkerroin tuo heltta.

En oikeesti suosittelen leikkimään terveydellään. Noi antibioottikuurit ei tehny kovin hyvää elimistölle.

Usko pois jollain voi olla ja varmasti onkin ihan yhtä paha. Mulla vatsanahka venyi ja repesi piloille ekassa raskaudessa. Ei palaa enää koskaan takaisin :( Eikä johdu siitä että olisi läskiä sisällä vaan laihanakin maha roikkui tyhjänä pussina... Aivan varmasti menen joku päivä vatsanahan kiristykseen. Saavat samalla korjata lihakset paikoilleen ja tehdä mulle uuden navan. Entinen on iso kolo vaan. Piloille venynyt sekin :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana :

Usko pois jollain voi olla ja varmasti onkin ihan yhtä paha. Mulla vatsanahka venyi ja repesi piloille ekassa raskaudessa. Ei palaa enää koskaan takaisin :( Eikä johdu siitä että olisi läskiä sisällä vaan laihanakin maha roikkui tyhjänä pussina... Aivan varmasti menen joku päivä vatsanahan kiristykseen. Saavat samalla korjata lihakset paikoilleen ja tehdä mulle uuden navan. Entinen on iso kolo vaan. Piloille venynyt sekin :( :(

Sorry en ole ap. !!!

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
tekeeköhän julkinen terveydenhuolto tota jos on lääketieteellinen peruste?

Kävin julkisen puole lääkärillä joka aika tylysti hampaat irvistellen sanoi mulle, että vaivani ei ole lääketieteellinen. Lupasi kuitenkin lähettää kirurgille josta sanoi että kirurgi ei kuitenkaan leikkaa mua. Hassua että plastikkakirurgin lausunossani ( yksityiseltä saatu) lukee vaivan olevan lääketieteellinen..

Kaippa sen olis saannu julkiseltakin jos olisi jaksanu jankata asioita ja purru hampaita yhteen.

Yhteistyössä