mä olen varmaan aikasemmassa elämässäni tehnyt jotain todella pahaa.. (työasiaa )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
ei tää muuten voi olla selitettävissä.

olen 5v kohta ollut työpaikassani ja parin viikon päässä oleva loma on nyt jo kolmas loma joka multa siirtyy/keskeytyy |O

miks aina mun kohdalle noi osuu?

(sairaslomia, irtisanoutumisia jne ollu syyt noihin siirtymisiin )

ja nytkin meitä olis 2 samaan aikaan lomalla, ja mä tiedän 110% et se toinen ei suostu lomaansa siirtämään.

ja joo, tiedän ettei munkaan tarttis, mut mä vaan en voi loppu porukkaa jättää pulaan, tai se ei ois enää ees pulaan jättämistä, vaan pitäis koko paikka pistää kii ku ei porukkaa riittäis töihin.

|O
 

Yhteistyössä