ei tää muuten voi olla selitettävissä.
olen 5v kohta ollut työpaikassani ja parin viikon päässä oleva loma on nyt jo kolmas loma joka multa siirtyy/keskeytyy |O
miks aina mun kohdalle noi osuu?
(sairaslomia, irtisanoutumisia jne ollu syyt noihin siirtymisiin )
ja nytkin meitä olis 2 samaan aikaan lomalla, ja mä tiedän 110% et se toinen ei suostu lomaansa siirtämään.
ja joo, tiedän ettei munkaan tarttis, mut mä vaan en voi loppu porukkaa jättää pulaan, tai se ei ois enää ees pulaan jättämistä, vaan pitäis koko paikka pistää kii ku ei porukkaa riittäis töihin.
|O
olen 5v kohta ollut työpaikassani ja parin viikon päässä oleva loma on nyt jo kolmas loma joka multa siirtyy/keskeytyy |O
miks aina mun kohdalle noi osuu?
(sairaslomia, irtisanoutumisia jne ollu syyt noihin siirtymisiin )
ja nytkin meitä olis 2 samaan aikaan lomalla, ja mä tiedän 110% et se toinen ei suostu lomaansa siirtämään.
ja joo, tiedän ettei munkaan tarttis, mut mä vaan en voi loppu porukkaa jättää pulaan, tai se ei ois enää ees pulaan jättämistä, vaan pitäis koko paikka pistää kii ku ei porukkaa riittäis töihin.
|O