Mä olen nähnyt kevätaurinko tänään Ikeassa :)))

Alkuperäinen kirjoittaja vähän ihmettelen:
savanna, käyttekö ikinä lasten kanssa esim. ulkona?
kun tuntuu että käytte joko kahvilla tai muuten vaan shoppaamassa mut paljonko lapsenne esim. pyöräilee, potkii palloa tai istuu hiekkalaatikolla?????

melkein joka päivää,kun me herämme aamulla ,mennään heti jonnekin,miks kotona pitäis kesällä olla

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
kun tuntuu että käytte joko kahvilla tai muuten vaan shoppaamassa mut paljonko lapsenne esim. pyöräilee, potkii palloa tai istuu hiekkalaatikolla?????

melkein joka päivää,kun me herämme aamulla ,mennään heti jonnekin,miks kotona pitäis kesällä olla

ei mekään olla. me mennään metsään retkelle, rannalle, puistoon, pelaamaan jalkapalloa...

ollaan ulkona...

ei vain shoppailla ja käydä kahveilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
e010.gif
Moikka moi Savanna!
a060.gif

Oli todella mukava jutella taas. :D
Säkin olet ihana ja aivan mielettömän sympaattinen ihminen. :flower:
Meidän pitäs lähteä joku päivä lasten kanssa shoppailemaan tai sit ilman lapsia niin olis vielä parempi. ;)

Mä meen Ikeaan taan ens viikolla ostamaan lastenhuoneeseen pöydät ja tuolit.
On kyllä ihana paikka tuo Ikea mut vaan ku sieltä haluis kaikki kerralla. :whistle: :headwall: :D
Moikka :D :hug: :hug: :hug:

Voi kiitos :D :ashamed: :D

Tottakai meijän pitäis mennä jonnekin sun kanssa,mitä sä teet vaikka päivisin lasten kaa? :D Mä ainakin ajattelin huomennakin jonnekin mennä,kun kotona en jaksa olla ollenkaan :D Sinne Kupitalle on kiva mennä leikimään lasten kaa,mä olin tänäänkin sielä :D :wave:

Vois mennä joku päivä sinne Kupittaan seikkailupistoon tässä kesän aikana.
Nyt kesällä ei oo kerhojakaan.
Että voi tos heinäkuussa mennä johonkin lasten kanssa.
Mä pääsen päivisin liikkumaan bussilla esim Myllyyn tai Turkuun.
:)

Kiva =)
Mä kans voi mennä Myllyyn kun sulle sopi jos haluat =)
Mä käyn kuitenkin joka päivä melkein jossai,en jaksa kotona olla :p

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

ei mekään olla. me mennään metsään retkelle, rannalle, puistoon, pelaamaan jalkapalloa...

ollaan ulkona...

ei vain shoppailla ja käydä kahveilla.
ja mekin myös,me olimme grillamasa ja piknikilla jo monta kerta,mutta syömässä joka päivä jossain kuitenkin,kun kotona mitään en jaksa tehdä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
mua taas ihmetyttää miten teidän pikkulapset jaksaa joka päivä soppailla... vai tottuuko siihenkin??

Meillä tuo kaupassa olo ei kiinnosta ketään kolmesta lapsesta.

Niiin lapsesta kiinni. Meidän tytöt tässä asiassa kuin yö ja päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
mua taas ihmetyttää miten teidän pikkulapset jaksaa joka päivä soppailla... vai tottuuko siihenkin??

Meillä tuo kaupassa olo ei kiinnosta ketään kolmesta lapsesta.

Niiin lapsesta kiinni. Meidän tytöt tässä asiassa kuin yö ja päivä.

mun lapset rakastavat kauppoja ja shoppailu,heistä varma tuu samalaisia kuin mä :ashamed:

Yhteistyössä