Tapahtui tänään Ikeassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Pakko tehdä kerrankin tälläinen avaus... :D

Olin taaperon ja vaunuissa olevan vauvan kanssa Ikeassa. Vauvalla alkoi vaipat haisemaan, joten kävelin kohti lastenhoitohuonetta joka on naisten vessan vieressä. Mun ohi pyyhälsi sellainen 50 -kymppinen täti, vilkaisi minua ja meni suoraan sinne lastenhoitohuoneeseen. (Mulla oli toki metrejä sinne matkaa, joten ei suoranaisesti kiilannut.) Täti oli sisällä ehkä kolme sekuntia, kun tuli tulos ja paineli suoraan naisten vessaan.

Syy ilmeni, kun menin sisään sinnen lastenhoitohuoneeseen. Se oli oikein kivasti sisustettu, oli imetystä varten lepotuolia ja jne., mutta ainoa vessanpönttö oli lasten minikokoinen... Rehellisesti sanoen tunsin hieman vahingoniloa, että siitäpäs sait täti, mene kiltisti vain sinne naisten vessaan koppipöntölle! :D

Mummolla ei sentään ollut juurikaan taisteluhenkeä. Sillä jopa Kampin keskuksenkin lasten vessassa, missä ei edes ovet juurikaan asioilla käyntiä rauhoita, toikkaroi välillä ihan pokkana lapsettomia mummoja. Sinne jos johonkin kaipaisi kunnon pönttöä että itsekin pääsisi rauhassa vessaan jättämättä vaunuja muualle.

MInua ällötti käydä Jyväskylän Jyväskeskuksen lastenhoitohuoneessa, kun siellä narkit kävi piikittelemässä ja siistiytymässä. :( Onkohan sinnekin asennettu ne siniset lamput?

[QUOTE="Tiu";24142681]Tampereen ikean lastenhoitohuoneessa ei ole edes sitä pientä pönttöä.[/QUOTE]

ainakin siinä lastenhoitohuoneessa jossa minä kävin oli ihan normi pönttö pari viikkoa sitten tampereella.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;24142730:
ainakin siinä lastenhoitohuoneessa jossa minä kävin oli ihan normi pönttö pari viikkoa sitten tampereella.

Siinä invavessassa on normi pönttö ja hoitopöytäkin, lastenhoitohuoneessa ei ole pönttöä mutta siellä on potta. Oli kiva tyhjentää sitte se potta (pissat) sinne lavuaariin, kun ei oikein potta kädessä kahden lapsen kanssa viitsinyt lähteä sinne toiseen vessaan.

[QUOTE="Tiu";24142767]Siinä invavessassa on normi pönttö ja hoitopöytäkin, lastenhoitohuoneessa ei ole pönttöä mutta siellä on potta. Oli kiva tyhjentää sitte se potta (pissat) sinne lavuaariin, kun ei oikein potta kädessä kahden lapsen kanssa viitsinyt lähteä sinne toiseen vessaan.[/QUOTE]

kyllä siinä ovessa luki lastenhoitohuone. sellainen pikkuinen koppi jossa pönttö ja hoitotaso.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;24142853:
kyllä siinä ovessa luki lastenhoitohuone. sellainen pikkuinen koppi jossa pönttö ja hoitotaso.

No siellÄ on sitte useita varmaan. En minäkkän kai niin sokea ole tai niin hullu, että pottaa lavuaariin tyhjäisin, jos pönttö olis...en kai?!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24142120:
Mummolla ei sentään ollut juurikaan taisteluhenkeä. Sillä jopa Kampin keskuksenkin lasten vessassa, missä ei edes ovet juurikaan asioilla käyntiä rauhoita, toikkaroi välillä ihan pokkana lapsettomia mummoja. Sinne jos johonkin kaipaisi kunnon pönttöä että itsekin pääsisi rauhassa vessaan jättämättä vaunuja muualle.

Se kampin lastenhoitohuoneen vessaosasto on kyllä aika huvittava :) Mun oli pakko joskus käydä siellä pöntöllä kun vauva oli niin itkuinen etten viitsinyt enää lähtee vaunujen kans eri vessaan. Olipa sit kiva kun istuin pikapissillä niin eikö joku isä kävele siitä seinän ohi ja vilkaise suoraan sinne kun istun siellä :) Ne kopin seinäthän ovat keskimittaista ehkä vyötäröön asti kun seisoo :) Just ja just pystyy housut nostaa sillei ettei sinne imetyssohvalle näy mitään sopimatonta :D