J
Jämpti on näin
Vieras
Tampereen Ikean lastenhoitohuoneessa (1 kpl) on nojatuoli, hoitotaso, iso pönttö, potta ja lavuaari.
T: Siivooja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jämpti on näin;24143062:Tampereen Ikean lastenhoitohuoneessa (1 kpl) on nojatuoli, hoitotaso, iso pönttö, potta ja lavuaari.
MInua ällötti käydä Jyväskylän Jyväskeskuksen lastenhoitohuoneessa, kun siellä narkit kävi piikittelemässä ja siistiytymässä.Onkohan sinnekin asennettu ne siniset lamput?
Jos muistan maanantaina katsoa, niin kurkkaan sinne onko vai ei.
Tosin luovan siivoojan sanaan, sillä kyllä sen muistaa jos täytyy siivota sellainen tai ei.
Ne on vissiinkin sen takia ettei narkit näe suonta mihin pistää piikin. Tosin luulen, että narkit kyllä keinot keksii sinisistä valoista huolimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24142120:Mummolla ei sentään ollut juurikaan taisteluhenkeä. Sillä jopa Kampin keskuksenkin lasten vessassa, missä ei edes ovet juurikaan asioilla käyntiä rauhoita, toikkaroi välillä ihan pokkana lapsettomia mummoja. Sinne jos johonkin kaipaisi kunnon pönttöä että itsekin pääsisi rauhassa vessaan jättämättä vaunuja muualle.
Millä mummolla? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24148997:Eiks 50-v täti ala olemaan mummoikäinen pikkuhiljaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jämpti on näin;24143062:Tampereen Ikean lastenhoitohuoneessa (1 kpl) on nojatuoli, hoitotaso, iso pönttö, potta ja lavuaari.
Jos muistan maanantaina katsoa, niin kurkkaan sinne onko vai ei.
Tosin luovan siivoojan sanaan, sillä kyllä sen muistaa jos täytyy siivota sellainen tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24148997:Eiks 50-v täti ala olemaan mummoikäinen pikkuhiljaa?
No voi jumalauta sentään!!! :stick: Ootsä joku teini ite?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24149071:Tuossa lastenhoitohuoneessa, jota Tiu tarkottaa, ei ole pönttöä. Olen sitä huonetta itsekin käyttänyt monet kerrat lasten kanssa. =)