Tapahtui tänään Ikeassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jämpti on näin;24143062:
Tampereen Ikean lastenhoitohuoneessa (1 kpl) on nojatuoli, hoitotaso, iso pönttö, potta ja lavuaari.
T: Siivooja

Siellä yläkerran ravintolan takana Olevassa lastenhoitohuoneessa ei kyllä takuuvarmasti ole pönttöä. Tai sitte se piiloutuu tosiaan multa. Jos joku on menossa, niin tarkistakaapa ystävällisesti onko asia näin. Tai sitten olen tulossa hulluksi varmaan. Olen käynyt siellä lasten kanssa 5-6 kertaa enkä kertaakaan ole siellä pönttöä nähnyt! Siellä on nojatuoli, hoitopöytä, lavuaari ja potta. Sekä leikkipöytä, missä joku ikean helmitaulu.

[QUOTE="Tiu";24143117]Siellä yläkerran ravintolan takana Olevassa lastenhoitohuoneessa ei kyllä takuuvarmasti ole pönttöä. Tai sitte se piiloutuu tosiaan multa. Jos joku on menossa, niin tarkistakaapa ystävällisesti onko asia näin. Tai sitten olen tulossa hulluksi varmaan. Olen käynyt siellä lasten kanssa 5-6 kertaa enkä kertaakaan ole siellä pönttöä nähnyt! Siellä on nojatuoli, hoitopöytä, lavuaari ja potta. Sekä leikkipöytä, missä joku ikean helmitaulu.[/QUOTE]

Jos muistan maanantaina katsoa, niin kurkkaan sinne onko vai ei.

Tosin luovan siivoojan sanaan, sillä kyllä sen muistaa jos täytyy siivota sellainen tai ei.

[QUOTE="Tiu";24143221]No tästä uskaltaisin vaikka lyödä vetoa :D. Mutta tarkista ihmeessä ja tuu kertomaan. Itse en oo nyt lähiaikoina menossa sinne.[/QUOTE]

Ei siellä oo pönttöä..käytiin siellä viime kuussa.Jos ei oo nyt sellanen sinne ilmestynyt :D

[QUOTE="tyhmä";24143197]Mä olen monesti miettinyt että mitä ne siniset valot merkkaa, tai siis auttaa? Valistakaa tyhmää..[/QUOTE]

Ne on vissiinkin sen takia ettei narkit näe suonta mihin pistää piikin. Tosin luulen, että narkit kyllä keinot keksii sinisistä valoista huolimatta.

Itse kerran menin Ikeassa ilman lasta lastenhoitohuoneeseen ja poistuin samantien.

Etsin nimittäin normaalia vesihanaa, jossa olisin voinut täyttää juomapulloni. Mutta niin vessoissa kuin siellä lastenhoitohuoneessa oli liiketunnistinhanat, joissa ei ollut lämpötilansäätöä. Jäi vesipullo täyttämättä.

[QUOTE="tyhmä";24143197]Mä olen monesti miettinyt että mitä ne siniset valot merkkaa, tai siis auttaa? Valistakaa tyhmää..[/QUOTE]

Eipä ne kovemman luokan narkkia estäkään, turha investointi mun mielestä. Sen pitäs teoriassa estää ettei suonet näy mutta kyllä kauan narkannut tietää mihin pistää vaikka pimeässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24142120:
Mummolla ei sentään ollut juurikaan taisteluhenkeä. Sillä jopa Kampin keskuksenkin lasten vessassa, missä ei edes ovet juurikaan asioilla käyntiä rauhoita, toikkaroi välillä ihan pokkana lapsettomia mummoja. Sinne jos johonkin kaipaisi kunnon pönttöä että itsekin pääsisi rauhassa vessaan jättämättä vaunuja muualle.

Millä mummolla? :kieh:

Tamperee Ikean yläkerran lastenhoitohuoneessa ei ole lainkaan vessaa. Joten eipä ole ollut kerran eikä kaksi, kun sieltä tuleekin vastaan joku mies tai nainen. Ilman lasta... :whistle: (ja juu, seuraava kohde on se naisten/miesten vessa).

Hyvä veto Ikealta! :D Tosin samaa mieltä olen siitä, et sitten ihan oikeasti, kun tarttee sitä käyttää lapsen kanssa, ois helpompi, jos siellä ois se vessa. Oon miettiny, mitä tuossakin lastenhoitohuoneessa kuuluis tehdä, jos esim. lapsi kakkais siihen pottaan (joka siellä kuitenkin on). Lähdetäänkö sitä kiikuttaa sitten sinne naisten vessaan ja mihin lapset sillä aikaa jne. Ja kyllähän sitä joskus olis helpompi hoitaa homma niin, että itse pääsis samalla rytikällä vessaan eikä tartteis käydä viereisessä (toki sielläkin on alakerrassa niin, että lastenhoitohuoneessa on sekä vessa että hoitopiste. Mutta tuossa yläkerran ei).

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24148997:
Eiks 50-v täti ala olemaan mummoikäinen pikkuhiljaa?

No voi jumalauta sentään!!! :stick: Ootsä joku teini ite?

Aiheutat kohta mulle ikäkriisin jutuillas! Ai et me kolmekybää käyvät ollaan 15 vuoden päästä mummoiässä? Voi saakeli sentään.

*lähtee teinikuteissa baanalle, vielä kun on aikaa ennen mummoutumista* :D

Soromnoo!

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24149071:
Tuossa lastenhoitohuoneessa, jota Tiu tarkottaa, ei ole pönttöä. Olen sitä huonetta itsekin käyttänyt monet kerrat lasten kanssa. =)

Jee..en oo siis tulossa hulluks! Jäi tosiaan eilen mietityttään et oonko tosiaan ollu niin sokea :)! J