Mä.. olen.. liian kieroutunut mieleltäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Oikeasti, voi video mikä mua vaivaa :headwall:
Aamulla kävi jätkälle vahinko, se oli menossa olohuoneen pöytää kohden ja kai kompastui johonkin. Lopputuloksena se, että se meni naama edellä siihen pöydänreunaan ja siitä kaatui lattialle kopsauttaen päänsä. Karsea huuto tottakai, siinä sitten sylittelin ja katsoin et ei näy mitään ulkoista ja äkkiä poika rauhoittuikin. Siitä se juoksi sylistä leikkimään ja tuli mulle jotain näyttämään ja yks kaks sillä oli koko leuka ihan veressä :o :ashamed: Saanut hampaansa osumaan jotenkin tonne huuleensa, reppana. Ei se vuotanut kauaa.

Tämä kaikki tapahtui sillä välin, kun äljäke oli röökillä. Kun se tuli sisään ja mä selitin mitä jätkä oli just onistunut tekemään, niin.. oikeasti, mulle tuli ihan sellanen olo et mä selittelen. Mitä helvettiä? Eihän se mun syy ollut että se siihen juoksi ja kompastui, mut miksi ihmeessä mulla on tällanen fiilis :o

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Älä ny :D Tuli vaan tosta KKK:n ketjusta mieleen.... :xmas:

Nonnih, lampaita kaikki tyynni :laugh:

Olsit kuule nähny, kuin paljo lampaita oli siel mökin ympärillä :o Kauhee määkinä kuulu koko yön.... Oonkohan mä vieläkin huppelissa, kädet tärisee :/

sad0126lg0.gif

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Olsit kuule nähny, kuin paljo lampaita oli siel mökin ympärillä :o Kauhee määkinä kuulu koko yön.... Oonkohan mä vieläkin huppelissa, kädet tärisee :/

Kohta iskee laskuhumala *vahingoniloa* :D

Itseasiassa alkaa jo tuntua krapulalta.. Työkaveri valitti aamun palaverissa ihan samaa...

Yhteistyössä