Alkuperäinen kirjoittaja x:
Siis mikä ääni ja missä kellossa? ihan samaa mieltä mä olen ollu ihan kokoajan. Ihan helposti voit samaan aikaan jutella ja vahtia omia lapsia. Vieressä ei tarvi seistä eikä perässä kävellä. Ihan eri asia kun kurkata esim. leikki huoneen ovelle tai missä sit ovatkaan ja mikä tila onkaan. Ihan täsmälleen samaa mieltä kokoajan. Ja mun mielestä saa jossain kerhoissa juostakkin ja riekkuakkin. Kohtuus kaikessa ja lasten pitää saada leikkiä, ihan jokaisen. Tottakai ne pinimmätkin sielä pitää huomioda mutta kun näiden pienimpien vanhemmat eivät koskaan sitten huomio niitä isompia ja veisivät vaikka sivuun niitä välillä jos muiden pitää kokoajan niiden takia jonottaa. Ihmiset on niin käsittämättömän jouostamattomia ja itsekeskeisiä. lapset leimataan jostain juoksemisesta suurin piirtein hirviöiksi. Kaameeta.
Ihan samaa mieltä olen. Aina ei voida mennä sen pienimmän ehdolla. Joskus mennään ja toisinaan taas pienemmät saavat tehdä tilaa isommille.
Ihan vauvan äitinä vahdin, ettei vauvani mene isompien jalkoihin ja pyydän toki isompia siirtymään kauemmaksi vauvasta, jos muualla on paremmin tilaa.
Ap:n tapaukseen tämä ei kuitenkaan ollut, koska siinähän isommat selvästi kiusasivat pienempää tahallaan ja se ei hyväksyttävää ole missään muotoa.