Mä olen aina ihmetellyt niitä, jotka jaksavat ja haluavat ryypätä jokaikinen viikonloppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin näin perjantaina kuunnella noita Pedron ja P-P:n Armas Skörba -juttuja ja kikatella yksikseni täällä. Ei tarvi viinoja, juu! :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=SppGTg7n6bg

En ymmärrä minäkään, vaikka vuosia sitten sellaista elämää vietinkin :D Nykyään ei enää maistu viikoittain, ei välttämättä edes joka kuukausikaan. Tämä viikko on kuitenkin ollut poikkeus. Syytä jääkeikon mm kisoja :D

Ei sitä enää jaksa sellaista, mutta opiskeluaikoina sitä eli viikonlopusta viikonloppuun, aina odotti että viikko menisi ja pääsisi baariin. Se juominen ei tosin siinä ollut pääasia, vaan se, että siellä baarissa tuli nähtyä tuttuja ja pidettyä hauskaa ja siinä samalla tuli aina sitten kyllä otettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Kai se alkoholin kokeilu liittyy jotenkin nuoruuteen. Toiset ottaa enemmän, toiset vähemmän. Harvat sitä jaksavat alkoholia vetää joka viikonloppu maailman tappiin asti. Jos noin on, usein alkoholin käyttö on muutenkin ongelma.

No monet ryyppäävät joka viikko yläasteiästä kaksvitoseksi tai vanhemmaksi. Blaah.

Yhteistyössä