Kuvapinoton viikonloppu?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23906258]Tuskin sen "pahemmalla" tavalla kuin heidän omat "olenko mä ruma?"-aloitukset...[/QUOTE]

Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että kyse on jonkilaisesta kostosta? Kun ne oonko ruma-aloitukset ärsyttää, niin siitä kostoksi sitten näitä?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23906275:
Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että kyse on jonkilaisesta kostosta? Kun ne oonko ruma-aloitukset ärsyttää, niin siitä kostoksi sitten näitä?

Minun ainakin tekee pahaa katsoa kun kyseinen henkilö hakemalla yrittää saada kaivettua verta nenästänsä. Varmasti mukava ihminen ja onnistuneissa kuvissa mukavannäköinen, mutta se itsetunto pitäisi rakentaa muuta kautta kuin tämän palstan ja jos haluaa "julkisuuteen" tuoda itsensä pitäisi olla riittävän vahva ollakseen välittämättä ikävistä kommenteista ja ihmisistä, niitä on aina.

Suomalaiset ovat katkeraa ja itsetunnotonta kansaa, valitettavasti sitä ei hetkessä muuteta, mutta yritetään parhaamme, että seuraavalla sukupolvella olisi asiat paremmin.

Kyllä minäkin tykkään stalkata kuvapinoja ja katsella miltä palstailijat näyttävät, mutta en halua tuoda omaa itseäni kuvapinoissa esille, koska haluan pitää yksityisyyteni. Tai noh. Ehkä kerran olen naamaani vilauttanut nopeasti, jotta tirkistelyni ei tuntuisi niin pahalta. :D

Lähinnä mä olen surullinen ko.ihmisen puolesta. Siis jos oikeasti itsetunto on tuota luokkaa, niin voi voi... Ketään en halua potkia mutta haluan saada samanlaiset ihmiset ajattelemaan onko tuossa mitään järkeä pahoittaa edes mieltään tuntemattomien ihmisten mielipiteistä???

Onhan siinä järkeä. Ei tunteet ole aina ohjattavissa, ja ihmisten on hyvä muistaa että vaikka täällä ei näe toisia, niin ihan oikeat ihmiset oikeine tunteineen täällä kirjottaa.

Sitä ei katsota hyvällä, jos joku päin naamaa alkaa vittuilla toiselle ja haukkua tämän ulkonäköä. Miksi netti olisi jotenkin eri asia?

Onhan siinä järkeä. Ei tunteet ole aina ohjattavissa, ja ihmisten on hyvä muistaa että vaikka täällä ei näe toisia, niin ihan oikeat ihmiset oikeine tunteineen täällä kirjottaa.

Sitä ei katsota hyvällä, jos joku päin naamaa alkaa vittuilla toiselle ja haukkua tämän ulkonäköä. Miksi netti olisi jotenkin eri asia?

Niin, toisia ei voi kontrolloida, varsinkaan netissä. Joten jos ei kestä kakkaa niskassa niin ei välttämättä kannata tunkea itseään kokoajan tänne esille, ja vieläpä aina samoin virsin...

Minun mielestäni on kiva nähdä minkänäköisiä ihmisiä täällä kirjoittaa. Ikinä en ole kenenkään ulkonäköä kehunut tai haukkunut, enkä kokenut että kuvien laittamisella kehuja kerjättäisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23906275:

Mistä sä kehittelet näitä salaliittoteorioitas? Onko sullakin heikko isetunto?

Miksi joitakin ärsyttää jos on sellaisia ihmisiä jotka kaipaa huomiota? Jos ei itse kaipaa ja itse haluaa suojella omaa yksityisyyttään, toiset ei halua, niin miksi se noin paljon ärsyttää??

On mustakin hölmöä omalla naamallaan netissä kirjoitella jokainen yksityisasia. Autojakin pöllitään myynti-ilmoitusten avulla kun on osoite netissä. Asuntomurtoja tehdään kun jengi facebookissa tms. kertoo milloin on lähdössä pitkälle reissulle jne.

[QUOTE="vieras";23908858]Mistä sä kehittelet näitä salaliittoteorioitas? Onko sullakin heikko isetunto?[/QUOTE]

Joo, kato yleensä kaikessa on kyse siitä, että onkin vaan heikko itsetunto. Sitä on niin oiva heitellä sitten, että jaaha, onkos sulla heikko itsetunto.

Yhteistyössä