O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko se nyt kuitenkin pysynyt raittiina? Jos lasten joululahjarahat menee viinaan, niin kyllä mies silloin täys paska on, vaikka miten maksaisi suurimman osan ruuista.Tota noin, ei toi mies nyt mikään täys paska oo. Se kuitenkin maksaa suurimman osan ruuista ja myös yleensä hoitaa kauppareissut. Osti se viime vuonna yhdet lahjat noille, mä tosin maksoin ne miehelle sitte myöhemmin takas. Ja se touhaa noitten lasten kans ja ottaa niitä mukaansa kaikille kyläreissuille (muuten jäis kyläilyt vähiin). Että en tän raha-asian takia eroa vaikka välillä sitäkin on tullu mietittyä.
36? Eläkkeelle? Miten tuo voi olla edes miettimisen arvoinen vaihtoehto?
Tämä maa on tekemätöntä työtä täynnä, oikeasti eikä se ole mikään klisee. Jumalauta, nyt perse ylös penkistä. Olen iloinen että kotihoidontuki sentään järkeistetään ettei sen avullä räitä enää kattoon vuosikausia ja huononneta samalla omia työllistymismahdollisuuksia.
Ap sanoi että haluaa AVAUTUA. Eli ei välttämättä haluakaan mitään ratkaisua vaan haluaa purkaa niitä fiilareita, mitä ei ehkä voi purkaa ystäville, vanhimmille jne.
itselläni on reuma ja kyllä me lasten kanssa oltiin puolukassa päivällä, ämpärillinen saatiin.Ei tällä selällä. Muutenkin joutuisin mennä sinne mettään yöllä, ei taitais paljo puolukoita nähdä. Ai niin, mutta voinhan mä ottaa noi kolme tenavaa mukaan. Sitte saatte taas porukalla haukkua ku iltalehdes on juttu ku multa on tenava eksyny mettään.
Omituista kuinka moni täällä ei tajua sitä, että joillain vaan on kusipää puolisona. Ei kaikkia vanhempia ne lapset kiinnosta. Sitä suuremalla syyllä ap:n pitäsi saada elämä hallintaa jotta olisi omavarainen eikä tuollaisen mihen "armoilla". Ei millään pahalla, mutta koska et saa elämääsi hallintaan niin olet lapsiasi kohtaan yhtä huono kuin miehesi. Tämä on tosiasia.
Tilanne on kyllä harmittava kaikin puolin. Koita ny jotain keksiä.
Ei tällä selällä. Muutenkin joutuisin mennä sinne mettään yöllä, ei taitais paljo puolukoita nähdä. Ai niin, mutta voinhan mä ottaa noi kolme tenavaa mukaan. Sitte saatte taas porukalla haukkua ku iltalehdes on juttu ku multa on tenava eksyny mettään.
Voi vooooi kyllä on marttyyri vauhdissa. Ihan tosi, asennemuutos on ihan ensimmäinen mitä neuvoisin tekemään, vaikka nyt et mitään apua pyytänytkään etkä kestä kuulla kritiikkiä.
Tai no, ethän oo kertonut etkä selittänyt juurikaan mitään teidän tilanteista joten parempi etten kommentoi mitään. Vedän siis aikaisemman kommenttini pois. Kiitos.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa mitä tilaa?;28972076:Kyllä köyhäkin joulu voi ihan mukava olla, jos ihmiset perheessä ei ruikuta ja ovat selvin päin.