O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veronpalautuksia tulee 30, siinä ne lahjarahat sitte onkin. Kaverisynttäreillä noi ei onneksi käy.
Mulla on kuulemma 5 kuukauden karenssi, lisäksi se virkailija sanoi ettei tee vielä minkäänlaista lausuntoa ennenku tota työkykyä on selvitelty.
Eli miehesi ei suostu tintimään omista menoista loppuvuoden ajan jotta saisitte lahjat ostettua lapsille?
Miehen rahan käytölle en mitään voi.
Taitaisi tuossa tilanteessa se avioero helpottaa. Mies on itsekäs, kun ei voi omista tarpeistaan tinkiä edes lasten lahjojen vuoksi. Itsekkäästä ukosta eroon/seurustellahan voi eri osoitteissa, saisit edes toimeentulotukea, kyllä sillä jotkut lahjat saisi.
Miehen jutuista en nyt sen enmpää avaudu, asia sen suhteen nyt vaan on mikä on.
Menisin töihin jos voisin. Täältä voisin saada siivousta tai kokoojan paikan mutta kumpaankaan en pysty. Sopivaa opiskelua jonka myös työkkäri hyväksyis ei nyt ole alkamassa, toki kyttään koko ajan jos sellaista tulis.
Ja tosiaan siis ilmottauduin työttömäksi mutta se virkailija pani mut siihen työkyvyn selvitykseen. Enempää en myöskään terveysongelmiani pui täälä, nehän kun on keksittyjä kaikki.
Ja kiitos sille joka tarjos lahjotettavaa mutta en tosiaan ota vastaan mitään.
Ja tiedän että lopulta noi lapset on kumminkin ihan tyytyväisiä siihen mitä saavat.
Ongelma on siis lähinnä mun päässä, taas kerran.
Niin ja tää tilannehan on tässä jatkunut jo pitempään, parina jouluna oon saanu lahjoituksena lahjoja. Ettei noi sinänsä oo tottunu mitään isoja saamaankaan. En oikeesti aio enää mitään lahjoituksia ottaa vastaan enkä pyydellä.
Rasittaa vaan.
Asutaan vuokralla, halvempaa täältä ei saa tän kokoista ja pienempään ei mahduta. Miehelle jos jää "ylimääräistä" rahaa niin se ostaa niillä itelleen jotain. Muutenkin on ollu sanaton sopimus että mä ostan lasten jutut mutta nykyään ku maksan vuokrastakin osan niin ei vaan enää rahat meinaa riittää.