Ihanaa että täällä on saatu pakastimiin täytettä

Ehkäpä niitä plussiakin vielä saadaan! Kovasti toivin onnea kaikille ja
@haaveillen toivotaan että neljäs yritys suodaan
Mä olen ollu hijainen, lueskelemassa käynyt vaan. Meillä oli se mälsä välikierto ja viime viikolla vihdoin toinen inssi, josta en odota yhtään mitään. Meillä lahjasolut, mutta mun mielestä varsin kehno oli tän kertainen sperma… sama luovuttaja kuin ekalla kerralla, mutta muuta samaa en näytteistä löydä kun luovuttajan nimen (jota en toki tiedä

). Ekalla kerralla oli A+B siittiöitä 11 miljoonaa, nyt kolme miljoonaa… näytteestä lähes 80% oli liikkuvuudeltaan c+d, että joo. Kokemustahan mulla ei ole, muuta kuin edellinen kerta, mutta siihen verrattuna tuntuu tosi huonolaatuiselta nyt tämä saatu olki ja ärsyttää. Aina hoetaan että lahjasolut on hyvälaatuisia, mutta ei tuo määrä mieltä ylennä. Päätettiin siis vaimon kanssa ettei enää kolmatta inssiä aleta tekemään, vaan seuraavaksi sitten ivf meilläkin. Heinäkuusta tulee väistämättä välikerto, sekin harmittaa. Sanoi että voidaan varata se ivf-suunnitteluaika sitten jos tästä ei raskautta ala, eli sitten kun kuukautiset taas alkaneet. Sitä odotellessa! Testipäivään on viel 1,5 viikkoa. Oonpas negatiivinen, mut nyt on semmonen olo ettei muuhun minusta riitä.