Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heh, mä en syö hampuraisia tai roskaa, vaan ruokaa.
Sinä et siis syö
koskaan suklaata, karkkia, kahvileipää, täytekakkua? Et koskaan ota kiireessä pikaruokaa? Et koskaan juo mehua? Jäätelöä?
Et anna vanhemmille lapsillesi myöskään mitään hyvää?
En koskaan, koska en pidä niistä. Koskaan ei ole niin kiire tai sellainen tilanne, että olisi pakko ottaa joku ravintoarvoiltaan nollia hipova roskaruoka. Tasan löytyy nykypäivänä terveellisiä vaihtoehtoja, ihan kukkua väittää "kun oli niin kiire"-tyyppistä. Ja sellaisella mätöllä ei jaksa, tulee vaan huono olo.
Mä saan nautinnon jostain ihan muusta kuin ruoasta ja jos on kiire ja ei tosiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin hese, niin sieltäkin saa hyvää salaattia.
Mutta siis ettekö koskaan käy kylässä, syntymäpäivillä tms kutsuilla missä tarjoillaan herkkuja? Miten silloin toimitte?
Tai mitä itse tarjoatte jos teille tulee vieraita vaikka viettämään lasten syntymäpäiviä?
Kyse onkin nyt siitä, että miksi hemmetissä pitää väkisin alkaa jo pienenä maistattamaan ja roudaamaan lapsia ties mihin roskaruokaloihin. Tottakai kylässä saa ottaa jotain vähän, JOS osaa itse. 1-vuotias esim. ei tasan tajua herkuista yhtikäs mitään ja sen voi kuitata vaikka leivällä.
Mua ihmetyttää tää, että syömisestä haetaan iloa elämään ja pieniä oikein opetetaan herkkuihin.
Kuvailemasi tilanteet ovat asia erikseen, en tarkoittanut sellaista.