J
juuu
Vieras
Nyt tarkoittanut mitään puolustelua ja vskuuttelua vaan nimenomaan sitä miksi te jotka olette parisuhteessa olette siinä? Minä en ole koska en edes taida osata olla kun näin ajattelen.kyllä itsekin sen huomaan että kuulostan ristiriitaiselta. Ja kyllä, haluaisin joskus toimivan parisuhteen. Mutta mitä se on? Minun päähäni se ei mene. Että kaikista miljoonista ihmisistä tapaisin sen minulle sopivan joka ajattelisi samoin minusta? Mikä todennäköisyys? Eikö se mene juuri siihen että vaan tapaa joskus jonkun jonka kanssa on ihan ok mutta että molemmat haluaisi loppuelämän toisiaan kaikesta noista em huolimatta ja tuntisi että tämä on nyt sitä? Siinä saa aika monia sammakkoja pussata, minua taas se ei kiinnosta. En jaksa yhtään sammakkoa. Kuulostan ihan pimeältä mutta ehkä tämä on joku joka minun on päässäni käytävä läpi että olen ikinä valmis mihinkään. Juuri nyt en vaan näe miten kaikki tuo olisi mahdollista ilman hirveää työtä tai miten se olisi sen arvoista jos näin on hyvä. Kyllä pohjimmiltani uskon haluavani sen mitä kerrotte, en vaan ymmärrä miten saatte sen kuulostamaan noin helpolta ja itse näen sen niin vaikeana
onnea teille onnellisille parisuhteessanne,
. Se on kuitenkin vain yksi osa elämää mielestäni ja tunnen että tässä yhteiskunnassa se on kuitenkin KAIKKI ja sen puute silloin ei mitään.