Mä en kestä tota ukkoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Niin nihkeetä ollu taas monta päivää. Ei koskaan lähde mun ja muksujen kans mihinkään. Just kyselin josko lähdettäis ajelee ja käytäis syömässä jossain niin ei kuulemma kun tuo kuopus ei osaa käyttäytyä (vilkas 3v). Mennään sit ku se on isompi.
Ajattelin jos lähdetään uimaan niin en edes kysy siltä mitään, menen poikien kans keskenäni. Vittu että ottaa aivoon.
Me ei kyllä oikeesti käydä missään koko perhe, mä lasten kanssa tai ukko yksin tai mä yksin..... Ja ei, se ei käy molempien lasten kanssa missään!
Saatanan lahna.:(

Höh, ai että pitäis oottaa että lapset on isompia että voi mennä mihinkään?! Tekosyitä, tekosyitä. Ehkä ukko ei luota siihen että osais ite käyttäytyä jos lapset on riehakkaammalla tuulella.

Ei meilläkään mies lähde mihinkään. Se on tässä suhteessa pahinta. Siksi olen miehen ottanut ettei tarvitsisi yksin olla. Yksi olen kuitenkin aina lasten kanssa ja yksin pitäisi lähteä joka paikkaan.

No joo, käytiin muksujen kanssa uimassa ja sanoin että tee sä ruoka sillä välin. Valmiit aineet kaapissa.
No arvatkaa oliko täällä ruokaa, EI! Voi vitun vittu.....

Kuulostaa niin samalle ku meillä. Joskus tosi harvoin lähtee ja siitä pitäis sit olla kiitollinen ja ylistää miestä kun vaivautu mukaan. Kotona kyllä hoitaa, jos mulla on joku meno, mut lopun aikaa onkin sit omissa menoissaan. Kyllä vituttaa katsoo muita perheitä esim. kävelyllä, ku ite on aina yksin lasten kanssa.

Yhteistyössä