MÄ EN KESTÄ TOTA ANOPPIA ENÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja histamiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

histamiini

Vieras
vedänkö itteni hirtee vai jätän rakkaan mieheni sen ääliön äitin takia??ja tietysti teen niin tai näin ni lapset tulee mun mukaa ja isä saa tapaamisoikeudun vaa mun luo!eli toi anoppi oli alussa suht mukava ku esikko synty ja siitä koht 4v,mut nyt ku kasvanu ni jopas....mies ei komenna poikaa oikeastaa lainkaa o koskaa komentanu,mut mä sit komennan kyl senki edestä ja välil o pakko korottaa ääntäki ku mikää ei me perille =( nyt anoppi levittelee juttua et poika asuu sen luona ku ei voi olla kotona ku äiti komentaa?*monttu auki*eli nyt haluisin tietää et eikö todellakaa kukaa muu ihminen maailmas komenna/korota ääntä lapsille??ja muutenki kaikki mitä teen ni o pahaks mun lapsille...siis vittu ottaa aivoo ja lujaa!!!!viime vkol jo tein katoamistempun lasten kaa enkä kertonu kellee mis oon!pitääkö taas häippästä nurkista?ja puhetta ei anoppi usko ja mies ei täältä pois muuta!

HEIP.Miul on vähän suunilleen samankaltainen ongelma oman anoppini kans.,

Anoppi ku sai tietää et,meil syntyy syksyllä 4lapsi ni sano miul että;tee abortti...Olin sillo jo raskaana viikoissa 19 ja sydän äänet kuulu yms.No anoppi ei tietty pojalleen sanonu asiasta mitään.

Mulle ain säkätti ku näki yms.
Ja ku mieheni koti paikalle mennää ni kyl on anoppi muksuja heti lahjomas karkeilla yms herkuilla .
ku mie kiellän.
Tai korotan ääntäni.,

Ja sit alkaa säkätys miua kohtaan.

Mieheni ei kiellä vanhempiensa luona lapsiamme koskaan,
mut kotona kylläkin.
ja sit on viel yks piru mieheni sisko....
On samanlainen paskiainen ku äitinsä...

Joten älä välitä anopistasi,
en miekään enää ole noteerannu anopin sanomisia pitkään aikaan.
Vaik keljulta ne anopin sanat tuntuukin....
Ja omaa rakasta miestä ei kannata miehen äidin takia jättää ......!

VOIMIA SINULLE JA HYVÄÄ LOPPU KESÄÄ.
KOETA JAKSAA.

Yhteistyössä