Mä oon ny hämmentyny enkä oikein tiedä uskoisko tota poikaa vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysyin pojalta että voisko olla mahdollista että naapuri sanoikin "meidän pitää nyt lähteä, justiin kun sä tulit pihalle"? Poika sanoi heti et joo, ja samantien hoksas itekkin ymmärtäneensä harmistuksissaan väärin.
Poika ei siis valehdellut eikä naapuri ollut ilkeä.

Joten tämäkin ratkes palstan avulla :D.

Tai vaan äiti ei yksinkertasesti halunnu sun lapses leikkivän heidän lastensa kanssa!!! Jos oon oikeen ymmärtäny niin ootte jotain sos.tapauksia.. Valitettavaa kun on niin saa äkkii sit ittekkin leiman ottaansa :(

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan;30567659:
Tai vaan äiti ei yksinkertasesti halunnu sun lapses leikkivän heidän lastensa kanssa!!! Jos oon oikeen ymmärtäny niin ootte jotain sos.tapauksia.. Valitettavaa kun on niin saa äkkii sit ittekkin leiman ottaansa :(

:laugh:

Riippuu ny vähän mitä tarkoitat sosiaalitapauksilla. Tolla naapurilla tuskin on mitään tietoa meistä, muutaku se et asutaan täs, montako tenavaa ja minkälainen auto. Tai mistäs mä tiedän mutta mä en ainakaan niistä muuta tiedä.

Sulla sitten taitaa olla enemmänkin kokemusta siitä ettei sun kans haluta leikkiä :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan;30567659:

Mutsis ei halunnu leikkiä ko sua teki.

Esim. "just kun sä tulit niin me lähdetään" saattaa lapsen kertomuksessa kääntyä sellaiseksi että muut lähti heti kun mä menin ulos.

Luulen että näin on käynyt.

Uusimmat

Yhteistyössä