Mä en jaksa joka vuosi tapella siitä missä ollaan jouluna....... Miks se on niin vaikeeta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymäkö

Vieras
YKsinkertainen asia mutta niin vaikea..

Mitä ihmettä täytyis tehdä ettei joka hiton vuosi tapella samasta asiasta..

Mä inhoan näitä pääkaupunkiseudun lumettomia jouluja, kuraisia leikkipuistoja... Haluan mökille joulunviettoon, missä suuremalla todennäköisyydellä on lunta, tai ainakin on luonto eikä pelkkää asfalttia.

Mies taas haluaisi nyhjätä kotona.. Viime joulu oltiin sitten kotona, sitä edellinen mökillä..

Nyt on kohta jo kuukausi keskusteltu että missä ollaan joulu... mies haluaisi olla kotona, mutta mä haluaisin mökille. LAPSET HALUAA MYÖS MÖKILLE...

Oon sanonut miehelle et kun tää on niin vaikeeta, niin joka toinen vuosi mies päättää ja joka toinen vuosi minä. Mut ei kelpaa, se haluu olla kotona..

YKs syy siihen miks en haluu olla kotona on se et mies kattelee päivät pitkät urheiluu, tai käy ite lenkillä.. tms. Ei se oo läsnä.. mä oon sit lasten kaa neljän seinän sisällä.. Mökillä pääsee sentäs ulos...

Mä ilmoitin nyt miehelle et mä lähden mökille lasten kanssa PISTE. se saa tehdä mitä se lystää.

Miten tän tappelun saa loppumaan? sillä et mä annan periksi?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kotona ei pääse ulos, koska?

Pääseehän sitä ulos, mutta kuka haluaa asfalttiviidakkoon, kuraiseen leikkipuistoon.. sateeseen seisomaan vauva vaunussa, taaperot keinumaan(ai nii eihän keinuja ole, ku ne viedään talveksi pois... Mikä talvi? )

Koululaiset istuu sisällä, mökillä ne lähtee sentäs ulos..

Eikö kannata lähteä lasten kanssa mökille ilman miestä, kerta te kaikki sinne haluatte? Jos te kuitenkin kotona (missä ette halua olla) olette ilman miestä/isää..

menet lasten kanssa ainakin mökille. tulkoot mies mukaan tai jääkööt kotiin. mitä ihmettä sitä tappelemaan kun esität asian selkeästi. lapsia täytyy myös kuunnella!

Yhteistyössä