mä en enää koskaan lähde mihinkään tapahtumaan mistä oon maksanu itseni kipeäksi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
AINA leffassa (joo ei ehkä itsensä kipeäksi maksamista) mun takana on joku joka potkii mun penkkiä, mun sivuilla on ihmisiä jotka rapistelee niitä karkkipusseja, mun edessä istuu joku kerrostalon kokonen karpaasi tai sit siin lähellä on joku puliseva porukka jotka todella häiritsee leffan katsomista.

kerran olin hartwallilla katsomassa eppuja ja mun vieressä oli tooodella känninen äijälauma jotka laulo ihan täysiä eppujen biisejä -ei sekään ehkä niin paha, mut kun ne laulo ihan eri biisejä mitä eput veti.

viime keväänä olin hartwallilla katsomassa apassionataa, hevos-showta, ja meidän takana istui keski-ikäinen naisporukka jotka koko esityksen ajan kommentoi korkealla lässytysäänellä kaikkea mitä siellä tapahtu: "oiiiii, kato tota varsaa kun se menee tossa oi vitsi kato nyt, voiiii, mä en kestä miten söpö toi on, iiiihhhh...."

tänään olin hartwallilla katsomassa sitä walking with the dinosaurs-juttua ja mun vieressä istui nn.10v poika aikuisen miehen kanssa ja koko ajan se poika kovalla äänellä kommentoi, et "joooo, ihan lällyä, mä nään noi narut, toi ei oo oikee, tuolla on ihminen sisällä, toi on robotti..." ja näin vei pienemmiltä katsojilta pohjan koko hommasta (siis kyllä munkin lapsi tajus et ne ei oo oikeita, mut kyl se pilas tunnelman..) sit se sen seurassa oleva aikuinen mies kauheeseen ääneen sano sille 10veelle et "kohta toi tyrannosaurus rex hyppää tänne ja raatelee meiltä kaikilta sisuskalut, hahahahhahhahaaaa" saaden monta lähellä istuvaa lasta itkemään.

ja kun koko dinosaurusjutun alussa SELKEÄSTI sanottiin, että ÄLKÄÄ KUVATKO SALAMAN KANSSA, niin koko ajan räpsy jokapuolella. voiko aikuiset ihmiset olla noin idiootteja???

oikeasti VITUTTAA kun maksat ison rahan siitä et saisit jonkun elämyksen itselles tai lapselles ja AINA on joku vesipää joka pilaa kaiken.

olen avautunut, kiitos ja anteeksi.

No sulla käy joko tosi huono tuuri tai sitten häiriinnyt aika helposti. Mä yleensä osaan keskittyä esitykseen sen verran että saa tuollaiset häiriöt suljettua ulkopuolelle.

Mä olen sun kanssas täysin samaa mieltä! Meidän on vaan kestettävä. Sitä edessä istuvan selkänojan potkimista mä en varsinkaan ole koskaan käsittäny :o Porukalla on melkosia ongelmia jalkosensa kanssa, kramppeja, pakkoliikkeitä tai jotain :( surullista.

ehkä mulla sit on joku matala häiriökynnys, mutta on se mun seuralaisiakin häirinny. ja oikeesti mä en käsitä MIKSI pitää mökätä ja kailottaa, ei mulla ainakaa oo tarvettaa huutaa ja möykätä. olin tosi ylpeä lapsestanikin kun oli niin nätisti, välillä nykäs mua hihasta ja sano sit mun korvaan asiansa, ei sekää alkanu siellä huutaa.
tollaset kommentit mitkä saa kanssaolijat itkemään tai pettymään on mun mielestä kyllä aivan turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja MiuMiu:
Tai sitten voi avata suunsa samantien ja mainita asiasta häiritsijöille ettei tarvitse jälkikäteen muille harmitella?

siellä apassionatassa mun kaveri sanoi niille naisille meidän takana, että voisitteko olla hiljempaa, niin ne suuttu ihan törkeästi ja volyymi nousi entisestään.
niille kännisille äijille mä en todellakaan uskaltanu sanoa mitään..

Elokuvissa koitan mennä aina niin lysyyn kun edessä istuva antaa mahdollisuuden etten häiritsisi takana istuvaa :ashamed:

Mutta toi dino-äijä :o Toivottavasti sanoit sille pari sanaa.

Mun kanssani et kyllä tykkäis kattoa elokuvia kotisohvalla :D Mulla on ärsyttävä tapa kommentoida ihan hirveästi kaikkea mitä tapahtuu tai toinen vaihtoehto kysellä kokoajan "mitä tapahtu" (varsinkin jos satun istumaan koneella samaan aikaan kun joku elokuva tulee" tai tinkaan kertomaan juonipaljastuksia :saint:

:hug: elä kuule sie välitä!! Et oo ainoa, mulle käy kans melkein noin aina jossain tapahtumassa. ja ompa elokuvissa joku kiittämätön nulikka heittäny limasen karkin mulle takaraivoon ja joku kaato limsat olkapäille. Linnanmäellä joku oksensi päälleni jne jne. noita on paljon, ne on vaan juttuja joita tapahtuu niille ei oikein jälkikäteen voi mitään.

Juu, tuo on sitten niin maailman ärsyttävintä. Olin yhden kaverin kanssa katsomassa Harry Potteria leffassa, ja pari penkkiriviä meidän takana oli joku ihme angsti-teiniporukka jotka puhuivat leffan aikana, aluksi supattivat ja saivat pahoja katseita siitä ja ilmeisesti vaan provosoituivat kun alkoivat hiljaisina hetkinä ihan puheääneen kertomaan mitä seuraavaksi tapahtuu... Joku sieltä sanoikin ''shhhhh!!!!!'' mutta ei tehonnut, sitten meikäakka pomppaa ylös ja karjasee, että ''ON SE JUKUPLIUT KUMMA KUN EI OSAA ISOT IHMISET PITÄÄ SITÄ LEIPÄLÄPEÄÄN KIINNI!!!'' Jo tuli hiljaista, ja varmaan toistakymmentä ihmistä näytti mulle peukkua (ja ne teinit selän takana varmaan keskaria...) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, tuo on sitten niin maailman ärsyttävintä. Olin yhden kaverin kanssa katsomassa Harry Potteria leffassa, ja pari penkkiriviä meidän takana oli joku ihme angsti-teiniporukka jotka puhuivat leffan aikana, aluksi supattivat ja saivat pahoja katseita siitä ja ilmeisesti vaan provosoituivat kun alkoivat hiljaisina hetkinä ihan puheääneen kertomaan mitä seuraavaksi tapahtuu... Joku sieltä sanoikin ''shhhhh!!!!!'' mutta ei tehonnut, sitten meikäakka pomppaa ylös ja karjasee, että ''ON SE JUKUPLIUT KUMMA KUN EI OSAA ISOT IHMISET PITÄÄ SITÄ LEIPÄLÄPEÄÄN KIINNI!!!'' Jo tuli hiljaista, ja varmaan toistakymmentä ihmistä näytti mulle peukkua (ja ne teinit selän takana varmaan keskaria...) :D

niin sitä pitää!!!!!! loistavaa :D

Yhteistyössä