O
oihj
Vieras
Se ettei muka löytyis kämppää on vaan tekosyy leikkiä marttyyriä. Sielläs mätänet, et sä tolla asenteella mihinkään pääse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:paikkakuntaa en vaihda, mun työt ja tukiverkko ja lapsen kaverit on täällä.
mä en pelkää yksinhuoltajuutta, siitä ei ole kyse, vaan siitä et MÄ EN PÄÄSE POIS TÄÄLTÄ!!
ei ole ketään kenen nurkkiin mennä, kunnassa sanottiin et vaik tilanne on tää niin voi mennä vuosikin, asuntojonot ihan tukossa ja tosiaan ne yksityiset markkinat ihan nollilla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moi!
Olen itse myös hankalassa suhteessa, mutta en nyt halua varastaa ketjuasi omilla jutuillani. Paljon voimia sinulle! Tiedät itsekin, että mies kohtelee sinua kuin lattiarättiä.
Ala nyt laittaman käytännön asioita kuntoon. Pakkaile tavaroitasi (ja lasten) jne. Yleensä kunnilla on vuokra-asuntoja ja vaikka jonot olisivat pitkät, pääset varmasti vähän kiilaamaan. Sinun on mentävä paikan päälle kuntasi vuokra-asuntoja hoitavaan toimistoon ja kerrottava, että olet lapsinesi asunnoton. Mies heitti pelolle. Saat viikossa asunnon. Ei ehkä rehellisin keino, mutta näin se maailma valitettavasti toimii...
Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja oihj:Se ettei muka löytyis kämppää on vaan tekosyy leikkiä marttyyriä. Sielläs mätänet, et sä tolla asenteella mihinkään pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja kjg:Hahhah, just tätä... Valitetaan valittamisen ilosta, eikä mitään aikomuksiakaan tehdä muutoksia. Puuuuh.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Jos olet miettinyt toisenkin kerran ja varma siitä, että olet oman osuutesi kunnialla hoitanut, niin pyri jollakin keinolla eroon tuollaisesta miehestä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nn:aja ukko pelolle.. miks sun pitäis siitä muuttaa :O
vaikka siks että tää on miehen talo... mulla ei ole tähän osaa eikä arpaa..