Alkuperäinen kirjoittaja voih:näin teen. harvoin tulee sun avauksia luettuakaan kun ne on aina sitä samaa.
No ei todellakaan ole sitä samaa. Mutta se on sun ongelmas jos mun kirjoitukset haittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voih:näin teen. harvoin tulee sun avauksia luettuakaan kun ne on aina sitä samaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Ap älä välitä näistä ilkeistä kommenteista,pahaa oloaan vaan purkavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Ap älä välitä näistä ilkeistä kommenteista,pahaa oloaan vaan purkavat.
Se on kumma juttu tällä palstalla, kun pitää aukoa päätään, kun toinen purkaa huoliaan. Enkä nyt tarkoita vain tätä ketjua vaan olen huomannut sen monta kertaa täällä. Miksi pitää lyödä lyötyä? Saavatko nämä päänaukojat jotain sairasta tyydytystä käytöksellään ja sillä, että tietävät aiheuttavansa lisää pahaa mieltä toiselle? Jos näin on, niin kannattaisi harkita jonkunlaista terapiaa.
Mutta kiitos teille ihanille vastaajille! =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:voi sua Scarlett. eiköhän meille kaikille ole jo selvää että sä olet yh, et tiedä saatko lisää lapsia, sulla on ollut syöpä, opiskelet, olet töissä...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se on jännä mihin kaikkeen mäkin olen reagoinut.. olen itkenyt ex:n lapsen sairautta ja sitä lapsen olemassa oloa, olen itkenyt heidän lapsen kuolemaa, ja heidän häänsä saivat oudon olon itselle. ei hyvää ei pahaa, mut outoa se oli. eikä sillä näiden tunteiden kanssa ole mitään tekemistä olenko yh vai en tai olenko yksin vai en.. tunteet olisivat olleet esillä muutenkin, mutta ehkä eri muodoissa. ja minusta se ainakin on ihan normaalia että jotain liikahtaa sisällä jos kyseessä on ihminen joka on joskus ollut hyvinkin rakas ja tärkeä. oli erosta sitten miten kauan aikaa. ei se tarkoita sitä ettei olisi yli päässyt..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja voih:voi sua Scarlett. eiköhän meille kaikille ole jo selvää että sä olet yh, et tiedä saatko lisää lapsia, sulla on ollut syöpä, opiskelet, olet töissä...
ensinnäkin nuo kaikki asiat scarletin elämässä on sellaisia mistä pitää saada puhua ja just tollaset ihmiset voisivat pitää mielipiteensä omanaan.Mä en käsitä mikä ihmisiä vaivaa nykyään vai onko ne aina olleet tollasia..miks mieltäpainavista asioista ei saisi puhua? Kaikki pitäisi pitää sisällään ja esittää että kaikki olisi loistavasti.ja mistään ei saisi puhua kuin sen yhden kerran ja se siitä!ihmiset puhuu liian vähän nykyään ja siks ihmisillä on niin vaikeaa
Nostan hattua sinulle Scarlet! on aivan uskomatonta että olet edes jossain järissäs kaikesta huolimatta.Mutta niinhän se menee (ainakin minun mielestä) , että silloin ku kokee jotain todella todella vaikeaa, surullista ja sellaista mitä ei edes järjellä voi selittää niin huomaa että miten pienistä asioista elämä on kiinni ja miten ne pienen asiat on tärkeitä.Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja jätä nuo p.skanpuhujat omaan arvoonsa
Alkuperäinen kirjoittaja kuin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja karman laki:siinä käy yleensä.se yh on katkera.ja uus vaimo itkee elareista
Surullinen mä olen, en katkera. Kyllä se on exälle ja avokilleen onni, kun saavat lapsen.
Miksi pitää muuten aina yleistää, että yh on katkera?![]()
tätä palstaa lukeneena.yh:t on katkeria..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itselläni ei ole samanlaista tilannetta, mutta voisin kuvitella, että ristiriitaisia tunteita tuollainen herättää. :hug: