V
vierailija
Vieras
Siis pakko kysyä teiltä viisaammilta kun iski lievä paniikki!!
https://www.city.fi/viihde/vanhuuden-tuoksu-alkaa-haista-iholla-40-vuotiaana-nain-sen-saa-pois/
Oon 41v nainen ja huomasin tossa yks päivä kun hoidin siskon lapsia, niin nuorempi (6v) sano mulle ihan suoraan et "sä tuoksut samalta kun vaari". Siis MITÄ??
Käyn suihkussa joka päivä ja käytän dödöä, mut aloin sit googlettaa et voiko ihon haju muuttua jo tässä iässä. Ja ilmeisesti voi, lehtijutussa luki et se kuuluisa "vanhuuden haju" alkaa kehittyy iholla kuulemma tasan 40-vuotiaana prkl.. Se johtuu jostain ihorasvan muuttumisesta eikä kuulemma lähe ees normi suihkusaippualla pois. Ja pahinta on et siihen omaan hajuun tottuu ite eikä sitä ees huomaa!!
Siin jutussa kyl sanottiin et sen saa pois jos pesee niskan ja korvantaustat jollain happamalla aineella (esim etikkaa veteen??) ja pitää pestä kaikki paidat vähintään 60 asteessa et se rasva lähtee kankaasta.
Onko kellään muulla tullu vastaan tätä?? Siis haisenko mä nyt muiden mielestä joltain mummolta tietämättäni? Mitä saippuaa te käytätte et iho pysyy fressinä, apua otetaan vastaan!!
https://www.city.fi/viihde/vanhuuden-tuoksu-alkaa-haista-iholla-40-vuotiaana-nain-sen-saa-pois/
Oon 41v nainen ja huomasin tossa yks päivä kun hoidin siskon lapsia, niin nuorempi (6v) sano mulle ihan suoraan et "sä tuoksut samalta kun vaari". Siis MITÄ??
Käyn suihkussa joka päivä ja käytän dödöä, mut aloin sit googlettaa et voiko ihon haju muuttua jo tässä iässä. Ja ilmeisesti voi, lehtijutussa luki et se kuuluisa "vanhuuden haju" alkaa kehittyy iholla kuulemma tasan 40-vuotiaana prkl.. Se johtuu jostain ihorasvan muuttumisesta eikä kuulemma lähe ees normi suihkusaippualla pois. Ja pahinta on et siihen omaan hajuun tottuu ite eikä sitä ees huomaa!!
Siin jutussa kyl sanottiin et sen saa pois jos pesee niskan ja korvantaustat jollain happamalla aineella (esim etikkaa veteen??) ja pitää pestä kaikki paidat vähintään 60 asteessa et se rasva lähtee kankaasta.
Onko kellään muulla tullu vastaan tätä?? Siis haisenko mä nyt muiden mielestä joltain mummolta tietämättäni? Mitä saippuaa te käytätte et iho pysyy fressinä, apua otetaan vastaan!!