Ei ollut sarkasmiaOlipa yllättävä kommentti.Odotin jotain teilaavampaa :xmas: Vai oliko tää sarkasmia?
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut sarkasmiaOlipa yllättävä kommentti.Odotin jotain teilaavampaa :xmas: Vai oliko tää sarkasmia?
![]()
Ei ollut sarkasmiaYleensä täällä vaan saa vastaansa sota-armeijan jos on eri mieltä kun muut.
Mitenkäs se huono päivä liittyy esim siihen jos vaan sattuu olemaan hemmetin tempperamenttinen lapsi joka tekee AINA kaiken päinvastoin ja kiukuttelee?
Juuri näin. Taidat olla ensimmäinen ihminen keneltä olen saanut muutakin kun haukkuja niskaan kun olen ilmaissut oman mielipiteeni =)Ihanaa :heart: Onneksi osasin minäkin rakentavasti ilmaista mielipiteeni, samoin sinä
Parhaimmillaan se keskustelu on juuri tätä; ilmaistaan omia mielipiteitä, vahvojakin, ilman että teilataan toisen persoona.
![]()
Juuri näin. Taidat olla ensimmäinen ihminen keneltä olen saanut muutakin kun haukkuja niskaan kun olen ilmaissut oman mielipiteeni =)
Mitenkäs se huono päivä liittyy esim siihen jos vaan sattuu olemaan hemmetin tempperamenttinen lapsi joka tekee AINA kaiken päinvastoin ja kiukuttelee?
Mä en tajua mihin tää nykymaailma on mennyt kun pienikin "koskettaminen" suurinpiirteein tuomitaan pahoinpitelynä tms. Kyllä ennenvanhaan vyöt viuhu ja kyllä ne ennen vanhaan kasvatetut lapset on paljon järkevämpiä kun nää nykyajan teinit. En toki puhu omasta puolestani, mutta tätä mieltä mä olen. Enkä myöskään sillä että omaa lastani "hakkaisin", en todellakaan, mutta mun mielestä jos joku haluaa jollain luunapillä silloin tällöin muistuttaa niin ei se siitä mitään pahoinpitelijää tee.
Tuskin lapsi menee rikki,jos joskus antaa luunapin eli nippaa. Mutta jos se on jatkuvaa,niin kyllä väärin.
Peesaan.
Luunappi viikossa ei aiheuta minkäänlaisia häiriöitä/traumoja, mutta toki väärin, jos toistuu ihan jatkuvalla syötöllä.
Ei luunappi silloin tällöin varmaan mitään aiheuta, mutta on siinä se vaara, että menee sit helpommin pidemmälleki kun sallii pienen kurituksen.
Ja jos jo 1,5-vuotiasta nippailee jatkuvasti niin mitä sit kun lapsi on vähän isompi?
Luunapit tuskin tehoaa 5-vuotiaaseen joka on saanut niitä päivittäin 1,5-vuotiaasta saakka..