?
-
Vieras
Tarvitsen yksinkertaisesti kuritusta ja sitä, että joku laittaa mulle rajat. Ei seksiä ollenkaan, vain kuritusta ja ojentamista. Miten se tapahtuu, mitä mulla on päälläni, millä piiskaat, mitä sanot, mitä teet, mitä mä saan tehdä? Vähän niin kuin äiti kurittaa lasta tai opettaja oppilasta. Sitten kotiarestia, jossa valvot että teen hommani. Ja tietenkään vastalauseet tai niskoittelu ei oo sallittuja. Koti esim. pitäisi siivota ja muita asioita myös.
Olen todella aloittelija. Haluan vain kuulla ja lukea, en ehkä kuitenkaan oikeasti kokea. Mutta tarvitsisin kuria. Ehkä sellaista lempeää kuria, ei mitään kiroilua ja huutamista, mutta kylläkin tiukkuutta ja ankaruutta ja periksiantamattomuutta. Ei ehkä edes ensin piiskaa vaan ojentamista?
Olen todella aloittelija. Haluan vain kuulla ja lukea, en ehkä kuitenkaan oikeasti kokea. Mutta tarvitsisin kuria. Ehkä sellaista lempeää kuria, ei mitään kiroilua ja huutamista, mutta kylläkin tiukkuutta ja ankaruutta ja periksiantamattomuutta. Ei ehkä edes ensin piiskaa vaan ojentamista?