ioo
Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
Mitä se sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
Eihän se kuulukaan. Saa kai sitä silti olla kiinnostunut jonkun mielipiteistä Mitäs se sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja öö:Mitä se sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
No jännästi kiinostaa aina noi sirkan asiat. Kirjaatko sit tiimarivihkoos ylös; ja isket sopivan paikan tullen?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Eihän se kuulukaan. Saa kai sitä silti olla kiinnostunut jonkun mielipiteistä Mitäs se sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja öö:Mitä se sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
Ei sua se kiinnosta, sua kiinnostaa vaan haukkua. Miksi sanot minua pahoinpitelijäksi?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Ei kun kiinnostaa, että hyväksytkö abortin? Kun en ole varma?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
Tuossa tilanteessa hyväksyisin. Kunhan se aivo-asia olisi ihan varma.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
Ystäväni oli raskaana ja sai rv 10 tietää, että sikiöltä puuttuu täysin aivot. Keskeytys toteutettiin seuraavalla viikolla, koska jokainen varmasti ymmärtää, ettei aivoton sikiö voi elää kovinkaan pitkälle. Pitäisikö tällaisessa tilanteessa teidän mielestänne odottaa sikiön luonnollista kuolemaa, vaikka tiedetään, että mitään mahdollisuuksia ei ole? Miltä teistä tuntuisi odottaa sikiön kuolemaa kun se väistämättä on edessä?
Varmasti on keskeytys paras tuossa tilanteessa.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
Ystäväni oli raskaana ja sai rv 10 tietää, että sikiöltä puuttuu täysin aivot. Keskeytys toteutettiin seuraavalla viikolla, koska jokainen varmasti ymmärtää, ettei aivoton sikiö voi elää kovinkaan pitkälle. Pitäisikö tällaisessa tilanteessa teidän mielestänne odottaa sikiön luonnollista kuolemaa, vaikka tiedetään, että mitään mahdollisuuksia ei ole? Miltä teistä tuntuisi odottaa sikiön kuolemaa kun se väistämättä on edessä?
Kiinnostaa se mua, että hyväksytkö abortin. Kun en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sua se kiinnosta, sua kiinnostaa vaan haukkua. Miksi sanot minua pahoinpitelijäksi?
Eli koska olen ollut väkivaltainen menneisyydessä, niin sinulla on ihan oikeus tulla sanomaan minua väkivaltaiseksi hakkaajaksi?Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Kiinnostaa se mua, että hyväksytkö abortin. Kun en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei sua se kiinnosta, sua kiinnostaa vaan haukkua. Miksi sanot minua pahoinpitelijäksi?
Siksi sanoin, koska ajattelin, ettet hyväksy aborttia vaan pidät sellaisen tekijää murhaajana... ja kun kirjoitit jossain,että olet ollut väkivaltainen... mutta kun en ole varma, että pidätkö abortin tekijää murhaajana. siksi kysyin, koska voi olla että sekoitan nimmareita..
Ei ole vihkoa, enkä iske paikan tullen. Kiinnostaa monen muunkin, kuin sirkan asiat. Minua nyt vaan kiinnostaa, että hyväksyykö hän abortin, siinä se.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jännästi kiinostaa aina noi sirkan asiat. Kirjaatko sit tiimarivihkoos ylös; ja isket sopivan paikan tullen?
realismia se, mutta hyvä, jos olet päässyt irti siitä menneisyydestä. Minäkään en halua, että abortin tekijöitä sanotaan murhaajiksi menneisyytensä tekojen vuoksi. Vaikka kai he sitten ovat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli koska olen ollut väkivaltainen menneisyydessä, niin sinulla on ihan oikeus tulla sanomaan minua väkivaltaiseksi hakkaajaksi?
En ole ikinä sanonut abortin tekijää murhaajaksi, vaikka en hyväksykään sitä, paitsi tapauksissa, joissa ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja ioo:realismia se, mutta hyvä, jos olet päässyt irti siitä menneisyydestä. Minäkään en halua, että abortin tekijöitä sanotaan murhaajiksi menneisyytensä tekojen vuoksi. Vaikka kai he sitten ovat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli koska olen ollut väkivaltainen menneisyydessä, niin sinulla on ihan oikeus tulla sanomaan minua väkivaltaiseksi hakkaajaksi?
Tuon halusinkin kuulla. Kuten sanoin, kiinnosti mielipiteesi, sillä olen voinut muistaa nimmaritkin väärin. Olen pahoillani, jos ja kun loukkasin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole ikinä sanonut abortin tekijää murhaajaksi, vaikka en hyväksykään sitä, paitsi tapauksissa, joissa ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja.
Lue uudestaan se, mitä sanoit aiemmin.Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Tuon halusinkin kuulla. Kuten sanoin, kiinnosti mielipiteesi, sillä olen voinut muistaa nimmaritkin väärin. Olen pahoillani, jos ja kun loukkasin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole ikinä sanonut abortin tekijää murhaajaksi, vaikka en hyväksykään sitä, paitsi tapauksissa, joissa ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja.
Kyllähän se varmaa oli. Ystäväni synnytti 9cm pitkän pienenpienen lapsen, muuten täydellisen, mutta silmien yläpuolelta pää littana. Raskas asia oli heille, nyt ovat uudelleen raskaana, syyskuussa laskettu aika, ja kaikki näyttää hyvältä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuossa tilanteessa hyväksyisin. Kunhan se aivo-asia olisi ihan varma.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
Kuulostaa ikävän tutulta. Meidän pieneltä puuttui myös kallonluut. Siitä on jo monta vuotta. Keskeytystä en olisi ikinä voinut kuvitella tehdä, en ennen tätä. Muuta vaihtoehtoa ei meillä ollut, sillä en pystynyt ajattelemaan, että kannan jo kuolemaan tuomittua lasta sisälläni. Menimme uudelleen ultraan ja sikiö olikin jo menehtynyt. Lääkeet oli sen jlkeen helppo ottaa, sillä luonto ei vielä ollut alkanut kohtua tyhjentämään. Jos pieni olisi elossa ollut, olisi se ollut silti edessä. Geneettisestä syystä keskeytetty raskaus on vaikea, kova kokemus. Meitäkin haukuttiin murhaajaksi, ajattelemattomiksi raakalaisiksi. Minulla oli kuitenkin enkeli sisälläni, lapsi, jolla ei ollut mitään mahdollisuuksia elää.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
Muistan kyllä.. enkä jaksa jankuttaa asiasta. Pointti se, etten pidä siitä että moralisoit yhtään tyylillä: "naimaan kyllä pystyy" tms., jos ja kun itsekin olet virheitä tehnyt. Jotka liittyy oikeasti toisen vahingoittamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Lue uudestaan se, mitä sanoit aiemmin.Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Tuon halusinkin kuulla. Kuten sanoin, kiinnosti mielipiteesi, sillä olen voinut muistaa nimmaritkin väärin. Olen pahoillani, jos ja kun loukkasin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole ikinä sanonut abortin tekijää murhaajaksi, vaikka en hyväksykään sitä, paitsi tapauksissa, joissa ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja.
On ihan selvä juttu, että jos on tuollaisia kehityshäiriöitä, niin ei ole paljoa tehtävissä. Aivan turhaan on siis haukuttu. Raskas asia.Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Leena:Kuulostaa ikävän tutulta. Meidän pieneltä puuttui myös kallonluut. Siitä on jo monta vuotta. Keskeytystä en olisi ikinä voinut kuvitella tehdä, en ennen tätä. Muuta vaihtoehtoa ei meillä ollut, sillä en pystynyt ajattelemaan, että kannan jo kuolemaan tuomittua lasta sisälläni. Menimme uudelleen ultraan ja sikiö olikin jo menehtynyt. Lääkeet oli sen jlkeen helppo ottaa, sillä luonto ei vielä ollut alkanut kohtua tyhjentämään. Jos pieni olisi elossa ollut, olisi se ollut silti edessä. Geneettisestä syystä keskeytetty raskaus on vaikea, kova kokemus. Meitäkin haukuttiin murhaajaksi, ajattelemattomiksi raakalaisiksi. Minulla oli kuitenkin enkeli sisälläni, lapsi, jolla ei ollut mitään mahdollisuuksia elää.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
kerronpa erään tilanteen tosielämästä. Ystäväni odotti lasta. Lapsi oli monivammainen, hyvin pahasti ja ennuste ettei ehkä elää kauaa syntymän jälkeen. Ystävä uskossa. Pyysi kaikki ihmisiä suurin piirtein keitä tapasi, rukoilemaan asian puolesta. ja...kävi niin, että lapsi syntyi täysin terveenä. Eli ihmeitäkin tapahtuu. Tuossa aivoasiassakaan en menisi tekenmään aborttia.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
tässä tilanteessa lapsi oli kuollut, en ymmärrä ihmisten käytöstä. Otan osaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On ihan selvä juttu, että jos on tuollaisia kehityshäiriöitä, niin ei ole paljoa tehtävissä. Aivan turhaan on siis haukuttu. Raskas asia.Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Leena:Kuulostaa ikävän tutulta. Meidän pieneltä puuttui myös kallonluut. Siitä on jo monta vuotta. Keskeytystä en olisi ikinä voinut kuvitella tehdä, en ennen tätä. Muuta vaihtoehtoa ei meillä ollut, sillä en pystynyt ajattelemaan, että kannan jo kuolemaan tuomittua lasta sisälläni. Menimme uudelleen ultraan ja sikiö olikin jo menehtynyt. Lääkeet oli sen jlkeen helppo ottaa, sillä luonto ei vielä ollut alkanut kohtua tyhjentämään. Jos pieni olisi elossa ollut, olisi se ollut silti edessä. Geneettisestä syystä keskeytetty raskaus on vaikea, kova kokemus. Meitäkin haukuttiin murhaajaksi, ajattelemattomiksi raakalaisiksi. Minulla oli kuitenkin enkeli sisälläni, lapsi, jolla ei ollut mitään mahdollisuuksia elää.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
Mun tutulle taas kävi valitettavasti niin, että hän ei tehnyt aborttia, vaikka lääkäri sanoi, ettei lapsi tule missään nimessä selviämään, vaan kuolee. Tuttuvani on uskovainen ja rukoili, rukoili..aika kului ja oli kuukausi laskettuun aikaan; vauva kuoli masuunAlkuperäinen kirjoittaja uskis:kerronpa erään tilanteen tosielämästä. Ystäväni odotti lasta. Lapsi oli monivammainen, hyvin pahasti ja ennuste ettei ehkä elää kauaa syntymän jälkeen. Ystävä uskossa. Pyysi kaikki ihmisiä suurin piirtein keitä tapasi, rukoilemaan asian puolesta. ja...kävi niin, että lapsi syntyi täysin terveenä. Eli ihmeitäkin tapahtuu. Tuossa aivoasiassakaan en menisi tekenmään aborttia.
Mä tiedän samankaltasen tapahtuman että abortti ainut vaihtoehto, tai syntyy monivammanen lapsi, ja terve poika tuli, nyt jo 2 lapsen isäAlkuperäinen kirjoittaja uskis:kerronpa erään tilanteen tosielämästä. Ystäväni odotti lasta. Lapsi oli monivammainen, hyvin pahasti ja ennuste ettei ehkä elää kauaa syntymän jälkeen. Ystävä uskossa. Pyysi kaikki ihmisiä suurin piirtein keitä tapasi, rukoilemaan asian puolesta. ja...kävi niin, että lapsi syntyi täysin terveenä. Eli ihmeitäkin tapahtuu. Tuossa aivoasiassakaan en menisi tekenmään aborttia.Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:Abortin vastustajat, mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
se on totta, että ovat todella vaikeita juttuja, mutta kuitenkin uskon, että Jumala tekee edelleen ihmeitä. Kaikki eivät parane, ja se on ikävää, mutta koen, että abortin tekeminen on väärin. Surullista ystävällesi. Toisaalta tuo rukous, olen huomannut, vaikuttaa laajasti: omaan asenteeseen ja tilanteisiin. Toivottavasti ystäväsi on saanut lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja ioo:Mun tutulle taas kävi valitettavasti niin, että hän ei tehnyt aborttia, vaikka lääkäri sanoi, ettei lapsi tule missään nimessä selviämään, vaan kuolee. Tuttuvani on uskovainen ja rukoili, rukoili..aika kului ja oli kuukausi laskettuun aikaan; vauva kuoli masuunAlkuperäinen kirjoittaja uskis:kerronpa erään tilanteen tosielämästä. Ystäväni odotti lasta. Lapsi oli monivammainen, hyvin pahasti ja ennuste ettei ehkä elää kauaa syntymän jälkeen. Ystävä uskossa. Pyysi kaikki ihmisiä suurin piirtein keitä tapasi, rukoilemaan asian puolesta. ja...kävi niin, että lapsi syntyi täysin terveenä. Eli ihmeitäkin tapahtuu. Tuossa aivoasiassakaan en menisi tekenmään aborttia.
Nämä on vaikeita juttuja.