luulin ettei näin voi ikinä käydä. en kai ollut edes ajatellut asiaa. (keskeytyksestä)

mun tuttuni sai myös aikanaan tällaisen "aborttivauvan".siis lääkkeellinen keskeytys,josta selvisikin myöhemmin ettei ollutkaan keskeytynyt.lapsi täyttää 7 ja aloittaa koulun syksyllä ihan normaalisti.eli tämä ei taidakkaan olla täysi mahdottomuus? :/
 
Naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mites toi menee:
mihin ne laittaa noi sikiöt?heittääks ne vaan ns.elävinä kylmiltään roskikseen?
Eipä ne kai elävänä yleensä abortoidu. Palasina. ne poltetaan niinkuin joku sanoi. Ensin ne menee"roskiin" josta ne menee poltettavaksi.
Poltetaan ongelmajätelaitoksella muun sairaalasta kerätyn biomateriaalin (esim amputoidut jalat yms.) kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
[

Aina voi kohdallaan katkaista kierteen ja elää, toimia toisin.
Minä katkaisin ruumiillisen- ja henkisen väkivallankierteen kohdallani ja lapseni jatkavat oppimallansa tiellä omien lastensa kanssa.
Jos en muuta ole eläessäni saanut aikaiseksi niin neljä väkivallattamoasti elävää ihmistä.
Se ei aina onnistu, vaikka miten päättäisi. Olen yhden sijoitetun lapsen taistelua seurannut hyvinkin läheltä. Ja ne traumat, jotka biologiset vanhemmat saivat aikaan, eivät ole hävinneet, vaikka kuinka on päättänyt paremmin elää. Vähän aikaa menee hyvin, ja sitten taas kaikki levee käsiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
On tuo varmasti aika pelottava tilanne. kyllä ne lääkärit varmaan kertoo, et onko ne pillerit voinut aiheuttaa mitään. En mä usko, et jos ne aiheuttas jotain, et pakotettas synnyttämään se.
mietin (muistelen kai) että onkohan vaan tapa että jos yli 12 viikkoa niin joutuu anomaan keskeytystä ylemmältä taholta???
En lukassut tätä ketjua läpi tällä erää, joten joku voi olla tämän jo maininnut. Eli viikon 12 jälkeen mun käsittääkseni ne sikiöt abortoidaan synnyttämällä. jJohtuisko se luvan anominen sitten siitä? Koska onhan se eri asia käydä kaavinnassa kun mennä sairaalaan synnyttämään se sikiö.
Joten mikä ikinä onkaan lopputulos, niin kyllä lääkärit "pakottaa" synnyttämään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja OPETTELE:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mä en nyt ymmärrä. Mitä oksettavaa ja yökkimistä siinä on, jos kohdussa on 12-viikkoinen vauva? Ne pillerit joilla keskeytys tehdään, tosiaan vain käynnistävät synnytyksen, eivät tee sikiöstä hirviötä.
kaikkia ei varmaan okseta se vauva.
NO mikä sitten oksettaa? Kertokaa kun mä en ymmärrä?
No en tiedä. Se, että on niin kamalaa, ettei sitä saatukaan eliminoitua. Jotenkin vaan. No, en mä tajuu.
Mua oksettaa se että jotkut ei tajue ettei jotkut vaan halua lapsia, tai eivät ole kykeneväisiä äideiksi.
Kamalampaa on jos vahinko raskaus ois pakko viedä loppuun, vaikka äiti ei henkisesti sitä kestäis.
Kummasti vaan se henkinen kantti kestää sitten sitä naimista.
Mistä tiedät lapsen alun taustat? Raiskauskin voi johtaa raskauteen.
Ihminen on seksuaalinen eläin, joten naiminen lieneen sallittua.
Oletko ajatellut että ihmisillä on oikeasti mielenterveysongelmia? Saattaa olla sairauksia kuten skitsofrenia tms joka voi alentaa kykyä huolehtia lapsistaan. Joten sun mielestä meielnterveysongelmaisten täytyis elää selibaatissa. Aika kova vaatimus. Miksi sitten sun jumalasi ois luonut ihmiselle seksuaaliset tarpeet?
Jumala kirjotetaan ISOLLA
Sori mun mielestä hellareiden jumala kirjotetaan pienellä.
Mä en ole hellari
Miten SUN uskontosi tähän liittyy? Jos kommentoin rukoilijasirkan jumalaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
erittäin hyvä ystäväni meni lääkkeelliseen keskeytykseen rv 6-7 olosuhteiden pakosta.
sai siis kahtena eri päivänä lääkkeen joka "hoitaa tehtävänsä".
ystävä ihmetteli kun maha vaan jatkoi pömpöttämistä ja oireita muka oli.
meni verikokeeseen josta otettiin rasaushormoonipitoisuus ja se oli jumalattoman korkea.
kutsuttiin sairaalaasn ultraan katsomaan tilannetta ja järkytys oli suuri: vauva oli 12 viikkoinen ja elossa :eek: :(

nyt joutuu anomaan keskeytystä eikä takuuta ole että sen saa.
täh???? |O
siis hänhän teki niin kuin piti, halusi keskeyttää raskauden- mikä siinä on epäselvää päättäjille???

olen aika sanaton. kai jokainen tajuaa mitä tuhoa 2 keskeytyspilleriä on saanut aikaan sikiöön + 1kk ehkäisypillereiden käyttö. :ashamed:
miten voi olla, mulla ainakin kyllä sen tokan pillerin jälkeen oli niin että jäin sinne kättärille kunnes vuoto alkoi.. siinä vaiheessa kun isoimmat klöntit oli tullu ulos, sain lähteä kotiin... ja sitä vuotoa kesti reilun viikon... sitte vielä tarkastukseen että kaikki on oikeesti tullu pois... joten ei tuo nyt ihan oikealta kuullosta... joku on menny pieleen ja ihan urakalla |O |O |O
 
viaras
Ihna kakapuhetta koko ketju. Lääkkeellisessä keskeytyksessä seurataa hcg-hormonin määriä ja ultrataan jälkitarkastuksessa tarvittaessa useampiki kerta ja jos hcg laske sekä lääkäriä epäilyttää niin tehdään lisäks kaavinta. Jos tää ap:n tuttu ei oo käyny asianmukaisissa lääkärin tarkastuksissa niin sitte ehk', mut epäilenpä.
 
essi
Jopa kaavinta voi mennä pieleen ja raskaus jatkua. Ei ole mikään uutinen tämä. Sekä lääkkeellinen että kaavinnalla tehty raskauden keskeytys voi epäonnistua ja raskaus jatkua. Googlettakaa vaikka, jos ihmetyttää niin kovasti.
 
Elämää ei sen enempää
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää ei sen enempää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihinkähän noin iso vauva sit laitetaan abortoinnin jälkeen
No kuule ihan vaan roskiin. Joskus ne jää sätkimään hetkeksi kun ovatkin elossa abortista huolimatta.
Eiköhän ne sätki keskenmenossakin yhtälailla.
Jep, toisten on vaan niin vaikeaa ja kauheaa edes ajatella, että tälläistä oikeasti tapahtuu. Life is a bitch.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää ei sen enempää:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää ei sen enempää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihinkähän noin iso vauva sit laitetaan abortoinnin jälkeen
No kuule ihan vaan roskiin. Joskus ne jää sätkimään hetkeksi kun ovatkin elossa abortista huolimatta.
Eiköhän ne sätki keskenmenossakin yhtälailla.
Jep, toisten on vaan niin vaikeaa ja kauheaa edes ajatella, että tälläistä oikeasti tapahtuu. Life is a bitch.
Niin ja ne samat ihmiset itkee sikiön puolesta. heitä kuulemma oksettaa ja tekee niin pahaa ettei sikiön anneta kasvaa vauvaksi. Mutta samaan aikaan sitten kivitetään ne äidit joista tuntuu kamalan pahalta olla raskaana. Väliäkö sillä vaikka äiti menis psykoosiin tai hyppäis junana alle. Koska raskaus ON vietävä loppuun asti. Mitäs menivät munaa kärkkymään.
:xmas:


 
www
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En tiedä. Taitaa olla niin, ettei mulla ole paljoo varaa tuomita. Toivottavasti tässä asiassa käy hyvin. Mitä se hyvin sit onkaan.
Jos itse olisin väkivaltainen pahoinpitelijä, niin en kyllä kehtaisi ikimaailmassa moralisoida abortin tekijää yhtään mitenkään..itse pahoinpitelee eläviä itselleen rakkaita henkilöitä/henkilöä ja kehtaa sitten moralisoida alkion eliminointia. aika roisia olisi tuollainen moralisointi. Onneksi sinä ymmärrät abortin tekijää.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja OPETTELE:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mä en nyt ymmärrä. Mitä oksettavaa ja yökkimistä siinä on, jos kohdussa on 12-viikkoinen vauva? Ne pillerit joilla keskeytys tehdään, tosiaan vain käynnistävät synnytyksen, eivät tee sikiöstä hirviötä.
kaikkia ei varmaan okseta se vauva.
NO mikä sitten oksettaa? Kertokaa kun mä en ymmärrä?
No en tiedä. Se, että on niin kamalaa, ettei sitä saatukaan eliminoitua. Jotenkin vaan. No, en mä tajuu.
Mua oksettaa se että jotkut ei tajue ettei jotkut vaan halua lapsia, tai eivät ole kykeneväisiä äideiksi.
Kamalampaa on jos vahinko raskaus ois pakko viedä loppuun, vaikka äiti ei henkisesti sitä kestäis.
Kummasti vaan se henkinen kantti kestää sitten sitä naimista.
Mistä tiedät lapsen alun taustat? Raiskauskin voi johtaa raskauteen.
Ihminen on seksuaalinen eläin, joten naiminen lieneen sallittua.
Oletko ajatellut että ihmisillä on oikeasti mielenterveysongelmia? Saattaa olla sairauksia kuten skitsofrenia tms joka voi alentaa kykyä huolehtia lapsistaan. Joten sun mielestä meielnterveysongelmaisten täytyis elää selibaatissa. Aika kova vaatimus. Miksi sitten sun jumalasi ois luonut ihmiselle seksuaaliset tarpeet?
Jumala kirjotetaan ISOLLA
Sori mun mielestä hellareiden jumala kirjotetaan pienellä.
Mä en ole hellari
Miten SUN uskontosi tähän liittyy? Jos kommentoin rukoilijasirkan jumalaa?
Miks sä hänen uskoaan kommentoit; jos mä sanoin sulle et Jumala isolla????
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
itseasiasssa noista pillereistä ei kuulemma ole mitään haittaa sikiölle, koska niiden tehtävä on vaan käynnistää "synnytys" etuajassa (näin olen kuullut)...
kyllä mulle ainakin sanottiin kätilöopistolla (kätilö) että ne ekat tabletit on sellasta myrkkyä että lapsi vammautuu todella pahasti jos peruukin keskeytyksen vaikka on syönyt pillerit..Siksi ne haluaa että on täysin varma ennen kuin ottaa tabut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Onks hellareilla muka muu Jumala; kun muilla?
Täytyykö se vääntää rautalangasta :eek:
Se että kirjoitan sanan jumala pienellä kertoo siitä mitä olen mieltä kristittyjen jumalasta.
Joku ev.lut täällä joskus totesi että ev.lut jumala kirjoitetaan isolla ja muut jumalat pienellä. Joopa joo. :snotty:
Niin että kristittyjen mielestä heidän jumala on jotain suurempaa mitä vaikka hindujen jumalat :whistle:
Mieti sitä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En tiedä. Taitaa olla niin, ettei mulla ole paljoo varaa tuomita. Toivottavasti tässä asiassa käy hyvin. Mitä se hyvin sit onkaan.
Jos itse olisin väkivaltainen pahoinpitelijä, niin en kyllä kehtaisi ikimaailmassa moralisoida abortin tekijää yhtään mitenkään..itse pahoinpitelee eläviä itselleen rakkaita henkilöitä/henkilöä ja kehtaa sitten moralisoida alkion eliminointia. aika roisia olisi tuollainen moralisointi. Onneksi sinä ymmärrät abortin tekijää.
Mihin tämä nyt liittyy, että sanot minua toistuvasti väkivaltaiseksi pahoinpitelijäksi?
 
muista
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Onks hellareilla muka muu Jumala; kun muilla?
Täytyykö se vääntää rautalangasta :eek:
Se että kirjoitan sanan jumala pienellä kertoo siitä mitä olen mieltä kristittyjen jumalasta.
Joku ev.lut täällä joskus totesi että ev.lut jumala kirjoitetaan isolla ja muut jumalat pienellä. Joopa joo. :snotty:
Niin että kristittyjen mielestä heidän jumala on jotain suurempaa mitä vaikka hindujen jumalat :whistle:
Mieti sitä.
Jumala isolla
 

Yhteistyössä