kaikille ja tervetuloa Klaara mukaan!! :flower: Mukava saada aina lisää poppoota mukaan ja uskon, että tämä palsta tulee olemaan sinullekin jonkinlainen henkireikä hoitojen aikana. Kaikki olemme kokeneet monenlaisia tunteita laidasta laitaan ja ainakin omalta osaltani sanon, että minua on helpottanut ja aina olen kummasti saanut poveria, kun mietteitä on saanut vähän purkaa samoja asioita läpikäyvien kanssa. Meillä takana kaksi hoitoa omilla soluilla, nega. Yksi luovuttaja, tuoresiirrossa kaksoset, raskaus keskeytyi viikolla yhdeksän. Saimme kolmetoista solua pakkaseen, joista yksi pas tehtiin suomessa, kolme riikassa, kaikki negoja. Jatkamme hoitosuhdetta riikassa, koska se on meille tullut jo tutuksi. Olin kuluneella viikolla sinne juttusissa ja lähiviikkoina ilmoittelevat tulevan hoidon kulusta (kun luovuttaja löytynyt). Ajoittuu kuulemma helmi-maaliskuun vaihteeseen. Mukavaa on ollut lukea Lyyran tarinoita, että sinulla kaikki hyvin ja toivonkin, että pysyisit aina palstalla kertoilemassa kuulumisia, vaikka raskaus kovaa vauhtia eteneekin!!! Ja samat sanat sinulle Lutuliini ja kovasti toivon, että raskautesi sujuisi ilman suurempia ongelmia. Ikähän tuo valitettavasti aina omat riskinsä, samoin kuin odotus luovutetulla solulla. Näin minulle kertoi lääkäri, kun aloin odottamaan kaksosia viime maaliskuussa (raskaus, mikä keskeytyi). Minulla alkaa ikä olla myös korkea, siksi kovin toivoisin jo onnistumista. Minulla edellinen raskaus 11 vuotta sitten ja silloikin sokeriarvot oli melkoisesti koholla (syntyi 4,5 kiloinen poika!) Nyt olen pitänyt huolta kunnosta, raskautta ajatellen ja toki muutenkin. Aina olen mielestäni syönyt kevyesti ja tykännyt liikkua, mutta nyt olen ollut entistä tarkempi asioiden suhteen. Sokeriarvot ovat hyvät, mutta kiloja pitäisi saada vielä vähän pois, mutta helpommin sanottu kun tehty!!! ...Tässäpä tuli taas tarinaa kerrakseen.., mutta sinulle Enkelitytön äiti tahdon ehdottaa, että soittelisit Tampereen ja Turun avan klinikoille. Miltä tuntuisi ajatus siirrosta riikassa tai pietarissa? Bealta tahtoisin kuulla hoidoista pietarissa, miten hoitosuunnitelma käynnistyi, ultrat ja lääkitys? Itse muistelen aikoja kun ihan vihreänä lähdin riikaan kuitenkin onnellisena ja iloisena saadessani tietoa paikasta ja toiminnoista Lutuliinilta. Nyt olen jo "konkari" muita ohjastamaa! Nyt toivottelen kaikille mukavaa ja pirteän talvista viikonloppua ja taidanpa lähteä taloa siivoamaan ja pyykkiä laskostamaan, jotta "nuoriso" ei marise, että ei sukkia löydy kaapista!! Watrossista, Maijasta, Ipusta ja Pirpanasta toivoisin kuulevani. Terv. VEKARA :xmas: