Oiiih!! Onnea Kuumoduli!! Toivonpa sydämeni pohjasta, että kaikki etenee nyt mallikkaasti. Käyn täällä palstalla enää harvoin, mutta tämä oli kyllä ilahduttava tieto!Hahaa! Täällä on eilisaamun superhyper-vain tikkua oikeaan asentoon valoa vasten vääntelemällä näkyvä haamuviiva vahvistunut huomattavasti! Jo eilisiltana tuli vaivatta näkyvä haamu, ja tänään aamulla jo lihava haamu, eli hyvin vahvistuu ja olen raskaana kunnes toisin todistetaan!!!! Tää alkio oli meidän kolmesta blastosta paras, ts. nopeiten kehittynyt ja täysin laajentunut.
EN VOI USKOA TÄTÄ!!!!!!! Keskenmenon jälkeen 13 kk tyhjiä arpoja, kemiallisia ja roskishaamuja - tulee tämä tapaus joka ilmestyy saman tien tikkuun ja silmin nähden vahvistuu joka kerralla!!! Ja oikeasti, eilen oli vasta 3. pv siirron jälkeen eli laskennallisesti 8. dpo.
Verikoe-hcg on ensi maanantaina ja samalla katsotaan keltarauhasarvo uudestaan! Multa katsottiin keltarauhasarvo myös siirtopäivänä, ja ilmeni että se oli alakantissa! Lääkityksenä mulla oli siihen asti 3 lutinusta päivässä, ja silloin aloin ottaa myös lisäksi terolutia. Nyt menee siis 3 lutinusta ja 2 terolutia päivässä. Tämäkin on tärkeä havainto: jos keltarauhasta ei ole tarpeeksi, kiinnittyminen ei tapahtu yhtä todennäköisesti tai jos se tapahtuu, raskaus ei ehkä pysy yllä.
Aiemmalla klinikalla keltarauhasasiaa ei seurattu ollenkaan, todennäköisesti mulla on sielläkin ollut keltarauhasarvo alarajoilla, en sitten tiedä onko yrityksiä mennyt jopa pilalle tämän takia. Oon todella tyytyväinen klinikan vaihtoon!
Sain myös kiinnittymistä tukemaan Nivestim-pistoksen klinikan hoitajalta heti siirron jälkeen. Se on jotain kantasolulääkettä, joka parantaa kohdun vastaanottoa tekemällä sinne lisää jotain hyviä bakteerisoluja tms.
Toki sain myös eilen illalla jonkun erikoisen allergia/yliherkkyysreaktion, jota lapsettomuuslääkäri saa pohtia.
Tsemppiä @Netty79 tulevan punktion kanssa jännäilyyn Ihanaa että teillä hoidot etenee! Toivon isoa munasolusaalista teille. Me saatiin tältä luovuttajalta 12 munasolua, joista osa icsattiin ja vain muutama hedelmöittyi ilman icsiä, eli ei vaikuttanut alku lupaavalta.
Ja ihana kuulla @Florie sta! Terkkuja sinne ja ilmoittele kun olet valmis testaamaan. Mietin just tässä, oisko se, mitä pidin "kipeänä kohdunsuuna" siirron takia, voinut kuitenkin liittyä kiinnittymiseen
Mites @Florie? Pidän sullekin kovasti peukkuja, että pääset Kuumodulin vanavedessä Tammikuisiin (vai koska se la olisi?).