Moi kaikki! Täällä taas! Hienoa kuulla niin monen positiivisia uutisia!
Meillä meni viimeinen omasoluyritys puihin joulun alla. Lisäksi kävin lääkärillä ja hän sanoi että minulla on endokriinisiä ongelmia ja autoimmuunisairauksia, ja epäili, että minun elimistöni hyökkää kaikkia alkioita vastaan ja tuhoaa ne. Keskityin vähäksi aikaa töihin ja opintoihin, pidin taukoa hoitopelleilystä koska olin sydänsuruissani omasolublaston kiinnittymisyrityksestä, joka loppui kun sain erikoisen allergisen reaktion. Muistin myös silloin, että keskenmenneessä omasoluraskaudessani olin allerginen asioille, joille en normaalisti ole, ja keskenmenoviikolla olin hirveässä allergisessa nuhassa. Tästä siis tuli epäilyjä, että moniallergikkoelimistöni ei tykkää olla raskaana.
Olin täysin surullinen ja aloimme miettiä sijaissynnytystä Ukrainassa. Fast forward nykyhetkeen, vaihdettiin klinikkaa kun sattumoisin siellä oli hyvä luovuttaja tarjolla. Samalla päätettiin, että minulle annetaan kortisonia, jotta elimistö ei tuhoa alkiota vaan ottaa sen vastaan. Tämä on siis meidän kolmas luovuttajamme, yksikään ei ole aiemmin onnistunut.
Nyt meillä on pakkasessa yksi pitkälle edistynyt blasto, kolme varhaisblastoa ja yksi morula. Siirtopäivä olisi torstaina. Olen syönyt estrogeenia ja terolutia ja kortisonia. En puhunut itse lääkärin kanssa, siirrettävästä alkista, vaan mieheni puhui, enkä nyt muista, mikä alkio minulle on tarkoitus siirtää, ilmeisesti noista neljästä blastosta joku.
En saa unta koska jännitän, minulla on huomenna koronarokote heti aamulla. Kuulun kortisonin ja immuunivammaisuuksieni takia riskiryhmään. Huolehdin, että saan siitä kuumetta tai muita oireita, jotka pilaa hoidon. Lisäksi siirron yhteydessä minulle on tarkoitus pistää joku kantasoluja aktivoiva Nivestim-pistos, jotain sytokiiniä, eli torstaina olen täynnä mömmöjä
Toiveikkaana kohti torstaita. Tsemiä kaikille! Onko muilla kokemusta koronarokotteesta?