@kirsillevauva Mitä sinun vauvalle kuuluu, minkäikäinen hän on nykyään? Seurasin tarinaasi paljon täällä aikanaan, kiitos kertomuksista! Muistan, että te saitte huippumäärän blastoja yhdestä luovutuksesta. Kuinka monta yritystä teillä olikaan takana ennen onnistumista? Kiitos kysymästä, siirto meni todella nopeasti ja reippaasti! Minulle laitettiin 6-päiväinen perusblasto, ei huippulaatuinen muttei ihan kämänenkään
Just mulle sopiva siis. Kävi ilmi, että meille jäi jäljelle pakkaseen kaksi blastoa, joista toinen on kokonaan laajennut 5-päiväinen ja toinen puolestaan ei ihan niin pitkällä oleva 6-päiväinen blasto, mutta kuulemma molemmat on siirtokelpoisia ja hyvin tulee raskauksia molemman kaltaisista.
@Florie tsemppiä, onko keräyksen lopputulos jo tiedossa? Me saatiin alun perin tältä luovuttajalta 12 munasolua, joista vain kaksi hedelmöittyi maljassa ja kolme icsattiin, ja lopulta siis tosiaan kolme blastoa yhteensä. Olen seurannut myös sinua täällä, toivotan sinulle paljon onnea tähänkin yritykseen - olemma aika samoissa ajoissa liikenteessä eli olen pari-kolme viikkoa sinun aikataulusta edellä, eiköhän viedä maaliin tämä homma
Oli hauska kokea siirto uudella klinikalla. Kaikki kävi paljon ammattimaisemmin, nopeammin ja ilman turhia odotteluja vrt. edelliseen klinikkaan.
Ja siirron jälkeen oli jonkin verran kramppausta, mielestäni liittyivät siirron mekaaniseen ärsytykseen. EIlen ei tuntunut mitään oireita. Tänään ollut taas pientä kramppausta, mutta muistelen että myös aiemmissa siirroissa ollut, olen ajatellut että se voi olla kiinnittymisyritystä tai kohdunkanavan ärsytystä siirtoon. Eipä näistä tiedä. Tämä oli nyt siirto nro 7 yhteensä.
Koronarokotteesta kokemuksen jakaisin myös, eli kolmisen tuntia alkionsiirron jälkeen alkoi tulla kylmiä väreitä ja pientä kuumeisen nivelkivun tapaista, ne liittyivät mielestäni rokotteen sivuvaikutuksiin. Olin saanut rokotteen juuri edellisenä päivänä. Otin panadolia siihen, en jaksanut käydä mitään kuumeilua läpi. Noin muuten en ole vielä havainnut muita rokotteeseen liittyviä oireita.