Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei,

Olen uusi tässä ketjussa. Aloin lueskella viime viikolla ja nyt ajattelin osallistua.

Meillä on eka hoito luovutetuilla parhaillaan käynnissä, itse asiassa juuri tänään oli alkion siirto. Yhden eläväisen kauniin 3-päiväisen otin mukaan, kaksi meni pakkaseen. En halunnut enempää kuin yhden.

Olen 41 v. Pari hoitoa teimme omilla. Alkioita tuli aina tosi huonosti - siirtoon aina päästiin, mutta pakkaseen ei koskaan mitään. Kerran kuitenkin tulos oli plussaa. Sain kuitenkin keskenmenon viikolla 11, mikä oli aika julma kokemus. Sen jälkeen olen yli vuoden keskittynyt muihin asioihin ja oppinut, että elämä on ihan kivaa, kun ei heittäydy näihin juttuihin liian syvälle.

Nyt on tunne, että on aika kääntää uusi lehti ja käydä 'taisteluun' uusin voimin.

Viikko sitten sain aika ihanan vahvistuksen, että vielä ei ole myöhäistä eikä kaikki toivo ole mennyttä, vaikka siltä on usein tuntunut. Tapasin työmatkalla amerikkalaisen ystävän, joka on 48 v. Hän teki yksin useita hoitoja, sai keskenmenoja ja jätti lopulta kolme vuotta sitten leikin sikseen. Nyt hän yllätti minut iloisesti kertomalla odottavansa kaksosia viikolla 16 (toki lahjasoluilla).

Olen ollut viime aikoina tosi huono puhumaan näistä asioista muille kuin miehelleni. Pari ystävää on käynyt viime vuosina hoitoja läpi tuloksetta samaan aikaan ja tuntuu, että heidän kanssaan aiheesta on muodostunut liian synkkä. Useimmilla muilla on täysin eri kuviot - lapset joko jo aika isoja tai valtava vauvabuumi käynnissä nuoremmilla ystävillä. Siksi on ihanaa, että netistä löytyy muita samassa tilanteessa.

Siinä siis taustoja ja kuulumisia. Nyt on siis se haastavin aika edessä, kun ei voi oikein kuin toivoa, että luonto hoitaa tehtävänsä. Pitäkää peukkua!
 
La Bambina, tervetuloa ja todellakin täällä peukutetaan plussan puolesta! Et sinä ainakaan ikäsi puolesta toivoton tapaus ole, täällä on ikäisiäsi plussanneita ja vanhempiakin. Keskenmeno on varmasti ollut rankka, etenkin kun noin lähellä riskiviikkojen loppua. Itselläni oli vuosi sitten viikolla 6+3 keskenmeno ja siitä oli tosi vaikea päästä yli, etenkin kun nega-siirtoja oli jo takana muutenkin, ja sitten annetaan vihdoin plussa ja viedään pois. Hyvä asia on toki se, että olet siis aiemmin jo tullut raskaaksi. Koska sulla on testipäivä? Tsemppiä piinailuun!
 
La Bambina ja Peikkoeukko tervetuloa ryhmään!
La Bambina, kirjoitit siitä että muutaman ystäväsi kanssa, jotka ovat läpikäyneet myös hoitoja tuloksetta niin aiheesta on tullut liian synkkä. Olen itse huomannut saman jutun. Aluksi tuntui, että on helpottavaa jutella samassa tilanteessa olevien ystävien kanssa, mutta sitten tuli juuri se tunne että se on myös aika masentavaakin tai synkkää, kuten sanoit. Toisaalta samalla on tuntunut, että niiden kanssa jotka eivät lapsettomuutta kokeneet niin ei myöskään jaksa näitä juttuja jankuttaa. Vaikka minulla on aivan ihania ystäviä, jotka taatusti jaksavat kuunnella niin olen silti päättänyt että en joka välissä näistä hoidoista kerro tai raportoi. Jotenkin liian raskasta itsellekin koko ajan olla selittämässä, tuntuu ettei sitten mitään muuta olekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: La Bambina
Viime viikolla kävimme ultrassa kurkistamassa pikkutyyppiä.Kaikki oli siellä hyvin, niskaturvotus normaali ja kaikki mitä nähtävissä oli,oli ok :) Eläväinen tyyppi, ei meinannut millään antaa kuvata itseään :) Aloitin maanantaina uudessa työpaikassa (olen hoitoalalla).Pyysin siirtoa toiseen työyksikköön koska en työn fyysisen raskauden takia pystynyt edellisessä paikassa olemaan. Tällä hetkellä tuntuu että jouduin nk.ojasta allikkoon, uudessa paikassa ei ole fyysisesti niin raskasta mutta henkinen paine on kova,alkaen siitä että uudet työkaverit ovat muodostaneet oman kuppikuntansa johon on turha yrittää sisään. Elokuun loppuun pitäisi jaksaa tehdä,sitten loppuu määräaikainen työsopimus enkä aio ennen äitiysloman alkua mennä enää töihin.Antakaa mulle vinkkejä miten taas vapaiden jälkeen jaksan mennä sinne..?

-Katheriina ja pikkutyyppi 14+4
 
Kiitos paljon Iitu78 ja Bessonitsa! Testipäivä on ti 23.6. Alkaa taas palata mieleen, että nämä päivät ennen testiä tosiaan on piinaavia... Vaan nyt ei auta kun piinailla vaan ja yrittää olla miettimättä liikaa esim. sitä, että tänään on tuntunut just siltä kuin ennen menkkoja. Mitä enemmän näitä juttuja miettii, niin sitä oudommaltahan sitä tuntuu. :)
 
Tänään olisi se rapsuttelupäivä :) sit voikin alkaa odottelemaan menkkojen alkamista.
Toivottavasti meno Tsekkeihin olisi tuos 13-17.7 välisellä ajalla
Sitä ennen laivamatka Tukholmaan ja Juhannuksena hillitön työrupeama. Näistä kun selviää niin voi rauhallisin mielin odotella siirtoon menoa.

Hyvää alkanutta viikkoa :LOL:
 
La Bambina ja Peikkoeukko tervetuloa ryhmään!
La Bambina, kirjoitit siitä että muutaman ystäväsi kanssa, jotka ovat läpikäyneet myös hoitoja tuloksetta niin aiheesta on tullut liian synkkä. Olen itse huomannut saman jutun. Aluksi tuntui, että on helpottavaa jutella samassa tilanteessa olevien ystävien kanssa, mutta sitten tuli juuri se tunne että se on myös aika masentavaakin tai synkkää, kuten sanoit. Toisaalta samalla on tuntunut, että niiden kanssa jotka eivät lapsettomuutta kokeneet niin ei myöskään jaksa näitä juttuja jankuttaa. Vaikka minulla on aivan ihania ystäviä, jotka taatusti jaksavat kuunnella niin olen silti päättänyt että en joka välissä näistä hoidoista kerro tai raportoi. Jotenkin liian raskasta itsellekin koko ajan olla selittämässä, tuntuu ettei sitten mitään muuta olekaan.
Kiitos toivotuksista! :) Minusta tämä ainakin on lähes yltiöpositiivinen paikka. (Pahoittelen muuten tuota ybersurullista hymiötä aiemmassa viestissä, en nyt noin murheinen ole, mutta tämä saitti muutti hymiön ilmeikkäämmäksi omatoimisesti.) Itse olen enemmän sellainen, että en jaksa niin kauheasti puhua, vaan pyrin ajattelemaan muita asioita aina kun mahdollista, "lomailemaan" koko asiasta. Psykologista tämä oli aivan väärä toimintatapa, kerrassaan kardinaalivirhe, mutta minä pärjään parhaiten näin. Exää tuli kuormitettua murheilla ehkä joskus liikaa. En tosiaan jaksa raportoida tilanteesta tutuille - eivätkähän perinteisellä menetelmällä lasta tekevätkään kai kerro joka käänteestä? :)
 
Peikkoeukko, juurikin niin, ei kaikki toimintatavat sovi automaattisesti toiselle ja kun on kyse näin henkilökohtaisista asioista niin pitää kyllä saada puhua juuri sen verran kuin itsestä tuntuu. Pakko sanoa että ikinä hoitojen aikana en ole tavannut muita niin negatiivisia ihmisiä ja kummallisia jossittelijoita kuin psykologit...anteeksi, en halua yleistää, mutta oma kokemus on tuo.
HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!
Toivoo Iitu 13+4
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Peikkoeukko, minulla on tismalleen sama taktiikka kun sinulla. En jaksa vatvoa ongelmia ja uskon että "se lisääntyy mihin keskittyy" eli jos vaan mietin tätä lapsettomuutta niin mikä jää samalla huomiotta ja nauttimatta.
Esemila, miten rapsuttelu meni?

Minä sain eilen era-testin tulokset ja lääkäri soitti niitä ihan kummastuneena. Nimittäin yleensä tulee tieto että siirto pitäisi tehdä myöhemmin tai aikaisemmin limakalvon vaiheeseen nähden. Nyt tulos oli että keltarauhasta ei ole näytteessä! Olimme molemmat huonossa paikassa puhumassa puhelua, juhannusruuhkassa. Enkä osannut kysyä kaikkea. Nyt sitten alkoi lomatkin että en saa vastauksia. Mutta näyttäisi siltä että jos siinä pas-kierrossa, jota testikierrossa mukailtiin, on tapahtunut ovulaatio, ei progesteronilääkitys ole riittävä. Tai sitten ovulaatiota ei ole tapahtunut oikeaan aikaan (kontorolli oli kp8 ja pistin ovitrellen kp12), testi oli kp19. Siinä tapauksessa keltarauhasta ei muodostukaan. Eli ennen lisäsiirtoja pitää vielä tehdä yksi testikierros kunnon lääkkeillä. Eli progynova alkukiertoon, kun tässä testikierrossa oli letrozolit. Niistä olen saanut vuotelua muutaman käyttöpäivän jälkeen, on ollut pms olokin. Ehkä enempi lääkitty kierto pitää omat hormonit aisoissa... Tästä huolimatta yritän nyt lomailla ja heinäkuun lopussa taas palata uuteen kiertoon.
Ihanaa juhannusta!
 
Iitu, oliko sulla tässä onnistuneessa kierrossa proge-pistokset? Muistelen että kirjoitit jostain pistoksista mitä sait Venäjältä. Nimittäin lääkärini sitä ääneen pohti että niitä käytettäisi minullekin jos oltaisi Jenkeissä. Suomessa eivät siis ole sallittuja. Nyt lueskelin ulkomaisia palstoja ja siellä ne pistokset todetaan monin kerroin tehokkaammiksi kun luget tai vastaavat... Täytyy odotella kesän yli että pääsen lääkärin kanssa juttelemaan ja seuraavaan testikiertoon. Jos luget eivät riitä minulle niin pitää harkita miten niitä saisi hankittua Suomeen, ovatkohan Virossa laillisia, tietääkö joku?
 
Jonnuli, Progesteron pistokset aloitettiin vasta plussatestin jälkeen, eli itse hoitokierrossa oli vain lugea vasttaava crinone. mä sain kans sen käsityksen että jenkeissä ihan rutiinisti käytetään progesteronilisää pistoksina.
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi

ikä suluissa
Calcifer. hoito tulossa syyskuussa
bessonnitsa
oivikki, 2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Pikkukintsu (37), 1. lapsi, PAS tulossa 2015, Gdans
RouvaK 33 (36) 1 lahjasolulapsi haaveissa km jälkeen, siirtymä julkiselle yksityiseltä
Jumprahuitti. pass
Taika-Toive.
Hassutassu (40+), 2 lapsi, pas 2015, Bruno.

Hoito lähestyy
Odottava73, 2.lapsi. Pas elokuussa
esemila. 2.lapsi, 2 luovuttaja, Tsekki heinäkuu
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36) : 2. lapsi,
Jonnuli-77 1 lapsi, 1 lahjasoluhoito,
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, kevät-kesällä. Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Talven valo (33), 1 lapsi toiveissa,1 lahjamunasoluhoito. 4/15


Piinistelijät



Plussanneet

Hailaiva: kaksoset, la
Burma (39), 1. Lapsi, LA 26.6.2015
Fanni (40+), 1. yhteinen, la 7.9.2015
Tia-tuu : 1.lapsi, la 28.9.2015
Aniraz_ (33) 1.lapsi, la 5.10.2015
Armiina (30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lempiviola (33) 2 lapsi, la 12.10.2015
Weeru (31) 1 ja 2 kaksoset, la 11.11.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Iitu78. 2.lapsi, la 20.12.2015
Tytsy75,(39) 1.lapsi, la 31.12.2015
Saiga.la?
Piper86, la?
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2104 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2104
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
 
Osasinkohan muokata tuota listaa? Palstailin aktiivisesti vuosia sitten kunnes siirryin taustalle adoptio-odottajaksi. Nyt elämme vauvaperheen elämää pikkuisen adoptiolapsen kanssa. Hyvää jatkoa teille ja toivon paljon kesäplussia niille, jotka pian piinistelevät. :)
 
Jonnuli mulla oli tässä viimeisimmässä hoidossa Crinonen (Lugeja vastaava) lisäksi käytössä Terolut tabletit rv 9 asti syystä että edellisessä hoitokierrossa heti siirron jälkeen oli pientä vuotelua, jatkuen kunnon vuotoon asti. Tuntui, ettei Crinone riittänyt pitämään limakalvoa kunnossa, vaikka aikaisemmin ollut ok. Tuntui toimivan, koska tällä kertaa ei ole ollut vuodon vuotoa.

Fanni 28+6
 
Peikkoeukko ymmärrän nuo tunteet. Meillä vaihtui luovuttaja kesken kaiken ja kun uusi h-hetki selvisi, en kertonut hoidosta kuin yhdelle ystävälle. Se riitti tosi hyvin, kun ei ollut sitten montaa kysymässä miten menee. Ja plussauutisenkin sai kertoa sitten omaan tahtiin.

Iitu78 mun hoitohistorian oudoin kohtaaminen oli loppukeskustelu julkisella, jossa lääkäri voivotteli meidän kohtaloa ja tuntui että meiltä odotettiin jotain itkukohtausta tms. Lahjasolut mainittiin höystettynä kommentilla "muttei sekään ole mitään varmaa"! No kiitos vaan tiedosta, eiköhän jokainen pitkään lapsettomuuden kanssa taistellut tiedä todennäköisyydet. Olen miettinyt miten herkempi ihminen olisi tuon ottanut..

Jonnuli harmi ettet päässyt kyselemään tarkemmin tuloksesta. Hyvää lomaa!
 
Tulipa juhannutouhut hyvään aikaan - kivasti muuta ajateltavaa, kuin piinailu. Melkein unohtunut kokonaan! Vaikka kyllähän Lugeista tulee rintojen arkuutta yms. oireita sen verran, että väkisin sen hetkittäin muistaa. Mutta yllättävän vähän olen tätä miettinyt.

Mun piti viime viikolla ottaa pistos Dipherelineä. Onko muilla kokemusta sellaisesta? Mulla ei ole ollut aiemmin, enkä oikeen netistä löytänyt hyvää selitystä, mikä sen funktio on. Olisi tietenkin pitänyt kysyä klinikalta, mutta juhannusjutut ja työt piti kiireisinä.

Silloin kun aikanaan sain plussan, mulla oli vähän ennen testipäivää pari kertaa todella kova nälkä ja heikotti, mitä mulle ei yleensä tapahdu. Sama jatkui, kun olin raskaana. Nyt on ollut pari kertaa sama tunne, ml. tänään. Mutta voi kyllä erittäin hyvin olla myös mun omaa kuvittelua! Kohtahan sen näkee..
 
Jonnuli, hyvin meni rapsuttelu. Ei sattunut yhtään vaikka lääkäri varoitteli,että voi sattua jonkin verran. Toimenpiteen jälkeen kyllä tuli sellaisia vihlomisia,mutta ei mitään pahoja. Minulle oli tuntemuksiltaan lähes samanlainen toimenpide kuin siirtokin :D Ja se ei maksanut kuin 100e Olin yllättynyt,koska kun hintoja kyselin niin aina kerrotiin ,että 230-250e enne Kela-korvausta maksaisi.

Olisihan se ollut selvempää kun sinun kohdallasi testi olisi selvästi näyttänyt,että kumpaan suuntaan siirtoa pitäisi siirtää. Mutta jos lisätestiti sen sitten ososittaisi . Mukavia lomapäiviä.

Minä täällä odottelen nyt kuukautisia alkavaksi. Tosin toivoisin niiden alkavan vasta viikon loppupuolella. Katsotaan onnistuuko meidän oma ajoituksemme. Varasimme jo hotellihuoneen :D( peruutusmahdollisuudella)
 
Hei, kun joku päivittää listaa minut voi ottaa pois plussanneista.. Ultrassa todettiin ei viikkoihin täsmäävä alkio, kontrolli ultrassa näkyi sykekin, mutta seuraavassa ultrassa ei sykettä enään ollut..:cry:
Aika raskasta aloittaa taas alusta kun pakkasessakaan ei miään ole, mutta kerran vielä kokeilemme, pohdimme nyt käytämmekö lahjoitettua spermaakin.. Syksyllä todennäköisesti on seuraava hoito..

Oikein paljon tsemppiä teille muille vaiheisiinne(y), tulen paremmin kommenntoimaan kun ajatukset ovat saatu kasaan..
 
Voi ei, pahoittelut Piper! Mahtaa olla piinaavaa odottaa uusia ultrauksia ja lopulta vielä pettymys. Voimia sinne!

Esemila, hyvä että rapsuttelu meki kivuttomasti. En yhtään muista mitä minulla maksoi... Toivotaan ajoituksen onnistumista tsekkeihin!

La bambina, kuulostaa hyvältä, peukkuja! Oliko testipäivä jo tällä viikolla?

Fanni, onpas mielenkiintoista että lugeja ja teroja voi käyttää yhdessä! Täytyypä kysyä siitä. En tiedä auttaako pelkkien lugejen annoskoon nostaminen ja onko se ylipäänsä turvallista. Olet jo tosi pitkällä :)
 
Voimia Piper,en edes voi kuvitella miten pahalta mahtaa tuntua! Minulla todettiin tuossa juuri ennen juhannusta raskausajan diabetes. Olen tässä viime päivät miettinyt että olisiko kuitenkin pitänyt kuunnella klinikan lääkäriä ja laihduttaa vielä ne pari-kolme kiloa lisää ennen hoidon aloitusta.Viime raskaudessa lähtöpaino oli vähemmän ja sokerit normaalit..No,niin kauan kun ei joudu lääkitykselle.

-Katheriina ja pikkutyyppi 15+6
 
Piper, olen todella pahoillani ja otan osaa menetykseen. Olen kokenut saman ja tiedän, ettei ole helppoa.

Mun testipäivä on tänään, menen verikokeeseen kohta. Apteekin testi eilen illalla oli selvä plussa!

En kyllä hämmästynyt kauheasti - rinnat oli eilen entistä huomattavasti aremmat ja lisää nälkää/heikotusta, jota olen vain raskaana aiemmin kokenut. Heräsin jopa viime yönä nälkään, vaikka söin illalla normaalisti.

Päällimmäinen tunne on kuitenkin hyvin varovainen. Monta askelta vielä edessä, ei auta kuin pitää pää kylmänä ja toivoa parasta menemättä yhtään askelta asioiden edelle. Ensimmäisenä askeleena se verikoe... Fingers crossed!
 
Lotta, onnea lapseta ja ihanaa vauva-arkea :love:

Piper, voi kökkö, tuo lapsen menetys on aina niin äärettömän surullista :cry: Voimia jatkoon (y)

La Bambina, hyviä lukemia peukutan (y) Onnea raskautumisesta

ON Nyt sit alko vuoto. Laskenko tämän jo ekaksi kiertopäiväksi vaan vasta huomisesta? Vuoto alkoi 13 aikaa ja ei ole alkanut vielä kunnolla. Normisti on nyt ollut niin,että alkaa vuotaa ja kunnolla heti.
Hmmm...vai elättelenkö turhia toiveita, et päivällä saisin siirrettyä siirtoajankohtaa :)
Meillä nyt sitten siirto osuisi tuonne viikon 28 lopulle tai 29 alkuun
 
Kiitos onnitteluista, esemila. Verikokeen tulokset tuli nopeasti, hcg 227. Hetken uskaltaa hymyillä ja iloita tälle etapille pääsemisestä :) Huomenna taas pää kylmänä kohti seuraavaa päämäärää eli ultraa reilun parin viikon päästä ...

Mulla on ollut sellaiset ohjeet, että ekaksi kiertopäiväksi lasketaan vasta päivä, jolloin vuotoa tulee kunnolla, ei alkutiputtelua. Ja jos kunnon vuoto alkaa vasta illalla, niin ekaksi kiertopäiväksi katsotaan seuraava päivä.
 
La bambina,hyvä arvo. Onnea vielä kerran

Itse esitän taas sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.
Lääkäri laittoi tietoa,että itse voimme valita kp 18-21 väliltä siirtopäivän. Olemme tuolloin reissussa kaikkina päivinä niin,että kp 17 menemme illalla ja kp 21 lähdemme aamulla. Eli kp 18-20 olisi siirto mahdollista.
Mikähän olisi järkevin ? Ekaks katsoo ja kiertää kaupunkia pari päivää ottaen rennosti ja siirron jälkeen olla yksi yö vielä paikan päällä vai niin, et menisi siirtoon kp 18 ja sen jälkeen pari päivää kiertelisi ja katselisi kaupunkia ?
Onkohan mitään metkitystä?

Laskin menkkojen kp1 tämän päivän kun eilen ei tullut kuin tuhrua,tummaa verta. Tänään hanat aukes,joten tämä kaiketi se oikea päivä.

Kuinkakohan tarkka tuo limakalvon paksuusmittausultra mahtaa olla päivien suhteen. Sanottu et kp 11, mut nyt huomasin et lääkärille tänne lähelle saisin vasta ko 13. Vai onko ajettava pääkaupunkiseudulle ultraan?
 

Yhteistyössä