Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea odottaja!

Esemila, minullakin kokeiltiin rapsutusta mutta kun en koskaan viiden siirron jälkeen ole ollut raskaana niin koettiin paremmaksi tehdä era. Toisaalta toivon nyt että siitä jotain selviää, jonka perusteella siirtoa voisi rukata oikeaan aikaan. Sinähän olet taas ollut raskaana eli toivoa on :)

Ainakin heinäkuuhun taustailen, pidän vähän lääkelomaa. Ja odotellaan eran tuloksia. Tsemppiä kaikille!
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi

ikä suluissa
Calcifer. hoito tulossa syyskuussa
bessonnitsa
oivikki, 2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Pikkukintsu (37), 1. lapsi, PAS tulossa 2015, Gdans
RouvaK 33 (36) 1 lahjasolulapsi haaveissa km jälkeen, siirtymä julkiselle yksityiseltä
Jumprahuitti. pass
Taika-Toive.
Hassutassu (40+), 2 lapsi, pas 2015, Bruno.

Hoito lähestyy
Odottava73, 2.lapsi. Pas elokuussa
esemila. 2.lapsi, 2 luovuttaja, Tsekki heinäkuu
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36) : 2. lapsi,
Jonnuli-77 1 lapsi, 1 lahjasoluhoito,
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, kevät-kesällä. Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Talven valo (33), 1 lapsi toiveissa,1 lahjamunasoluhoito. 4/15


Piinistelijät



Plussanneet

Hailaiva: kaksoset, la
Burma (39), 1. Lapsi, LA 26.6.2015
Fanni (40+), 1. yhteinen, la 7.9.2015
Tia-tuu : 1.lapsi, la 28.9.2015
Aniraz_ (33) 1.lapsi, la 5.10.2015
Armiina (30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lempiviola (33) 2 lapsi, la 12.10.2015
Weeru (31) 1 ja 2 kaksoset, la 11.11.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Iitu78. 2.lapsi, la 20.12.2015
Tytsy75,(39) 1.lapsi, la 31.12.2015
Saiga.la?
Piper86, la?
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2104 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2104
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
 
Viimeksi muokattu:
Ompas sivut muuttuneet, en meinannut osata edes tänne tulla :(
Yritän päivittää listaa ja lueskella kuulumisenne..

Onnea Persikalle pikku Prinsessasta.

Onnea plussista piper, Mummotauti ja Odottaja.

Laskettuja aikoja puuttuu listasta, kertokaa niin laittelen niitä jossain vaiheessa.
Jäikö jotain muuta puuttumaan listalta?? En meinaa pysyä perässä kun tulee nyt niin harvakseltaan käytyä täällä.
Oma asia ei etene mihinkään suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Iida-Karoliina: Meillä laskettu aika 27.1.2015 ja siis kyseessä 2.lapsi. Ensi viikon perjantaina ensimmäinen ultra, sitä jo jännätään. Oireina tällä hetkellä rintojen arkuus ja hirveä olo nälän tullessa. Ja turvottaa, kauheasti turvottaa. Maha näyttää siltä kuin olisin jo pidemmällä tässä raskaudessa, vaikka viikkoja vasta 6+2 :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia päivityksestä :D

Mä rupesin miettimään,et olenko mä nyt ajatellut asiat ihan väärin. Olen siis menossa tässä kuussa nyt sinne kohdun rapsutteluun kp21 ja sit heti seuraavien kuukautisten alettua niin siitä sit n kp18 siirtoon. Meneekö se nyt noin? Eli tulee vai yksi vuoto välissä?

Odottava73 kaipailen kuulumisiasi :)
 
Minulla jäänyt nyt päivitykset väliin, mutta negaa oli lopulta testi :(, eli sen yhden haamuviivasen vain sain. Tänään alkoi sitten menkatkin. Klinikalle pitäisi vielä soitella.

Vielä meillä olisi ne 3 alkiota, jos saan miehen suostumaan, niin elokuussa toivoisin siirrettävän 2 alkiota, jos selviää sulatuksesta. Se sitten olisi ainakin viimeinen kerta. Miehen mielestä tämä oli, mutta katsotaan nyt sitten kun jutellaan paremmin.
 
Odottava, pahoittelut ettei tärpännyt! Ei muuta kuin uudet kyytiin syksyllä, kannattaahan ne kaikki kokeilla!
Joo, oudolta tuntui tämä uusittu palsta ja kerhot katosi kokonaan ja siellä mukana paljon palstatuttuja..harmittaa!
11+5
 
Pahoittelut Odottava, onneksi teillä on vielä jäljellä soluja. Toivotaa. Että saat miehesi suostuteltu elokuussa siirtoon!

Esemila, ihan oikein menee. Yksi vuoto välissä ja seuraavassa kierrossa hoito. Ilmeisesti aktivoituun limakalvoon voi helpommin tarttua alkio. Rapsutuksen vaikutus on kyllä voimassa kai muutaman kk.
 
Jonnuli kiitos vastauksestasi. Huh, onneksi en mokannu mitää :D

Odottava, pahoittelut negasta. Toisottavasti saat miehen vielä mukaan uuteen kokeiluun. Tsemppiä

Nyt sitten vielä mileipidekysymys.
Menen tosiaan alkioadoptioon niin, että ostan kaksi alkiota ja siirretään kuitenkin vain yksi. Ja jos se si onnistu niin, sitten kokeillaan heti seuraavaan kiertoon toista alkiota.

Otin yhteyttä lääkäriin ja hän kysy, että haluammeko alkiot samalta luovuttajalta vai molemmat eri luovuttajilta.

Eli kysymys kuuluu, mitä te tekisitte? Kummin valitsisitte?
Itselle tuli mieleen, että olisi samalta,mutta taas jos ei onnistu niin sitten olisi eri luovuttajalta se toinen, ääh, vaikeaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille piitkästä aikaa. En ole avannut palstaa moneen kuukauteen, ja nyt vain sain päähänpiston, että katsotaanpas mitä tänne kuuluu...
Onnea ainakin Iitulle!
Iida-Karoliina, meilläkin hoidot ovat tauolla. Ei siksi, että emme haluaisi tai muuten, mutta olen saanut nyt vakituisen työn, eikä ole lomia ihan hetkeen näkyvissä.
Alkiot siellä Gdanskin pakkasessa sitten vaan odottelevat.

Tässä välillä olen saanut laihdutettua 8 kiloa ja kuntokuuri senkun jatkuu. Ikää alkaa olla mittarissa jo sen verran, että kovin kauan ei voisi enää odotella. Toisaalta, kyllä monella on onnistanut vanhempanakin. Hoidot ovat siis tauolla ainakin tämän vuoden.
 
Heippa kaikille piitkästä aikaa. En ole avannut palstaa moneen kuukauteen, ja nyt vain sain päähänpiston, että katsotaanpas mitä tänne kuuluu...
Onnea ainakin Iitulle!
Iida-Karoliina, meilläkin hoidot ovat tauolla. Ei siksi, että emme haluaisi tai muuten, mutta olen saanut nyt vakituisen työn, eikä ole lomia ihan hetkeen näkyvissä.
Alkiot siellä Gdanskin pakkasessa sitten vaan odottelevat.

Tässä välillä olen saanut laihdutettua 8 kiloa ja kuntokuuri senkun jatkuu. Ikää alkaa olla mittarissa jo sen verran, että kovin kauan ei voisi enää odotella. Toisaalta, kyllä monella on onnistanut vanhempanakin. Hoidot ovat siis tauolla ainakin tämän vuoden.
Moikka Pikkukintsu.
Niimpä, odottavan aika on pitkä. Oletpa saanut sempattua noin hienosti painoakin pois, onnea myös uudesta työstä.
Kyllä ne alkiot siellä odottavat kun aika on oikea niin sitten hakemaan ne pois vain.
Miten teillä tuolla Gdanskissa tuo homma eteni. kun nyt meillä tosiaan tuntuu että ovat tyystin unohtaneet kokonaan meidät?
 
Iida-Karoliina: Meillä laskettu aika 27.1.2015 ja siis kyseessä 2.lapsi. Ensi viikon perjantaina ensimmäinen ultra, sitä jo jännätään. Oireina tällä hetkellä rintojen arkuus ja hirveä olo nälän tullessa. Ja turvottaa, kauheasti turvottaa. Maha näyttää siltä kuin olisin jo pidemmällä tässä raskaudessa, vaikka viikkoja vasta 6+2 :D
Täydensin tietojasi.
Jännäähän se on , eka ultra. kaikki varmaan on hienosti, ja sitten reilusti saa odottaa ja turpoilla niin kuin asiaan kuuluu :)
 
Minulla jäänyt nyt päivitykset väliin, mutta negaa oli lopulta testi :(, eli sen yhden haamuviivasen vain sain. Tänään alkoi sitten menkatkin. Klinikalle pitäisi vielä soitella.

Vielä meillä olisi ne 3 alkiota, jos saan miehen suostumaan, niin elokuussa toivoisin siirrettävän 2 alkiota, jos selviää sulatuksesta. Se sitten olisi ainakin viimeinen kerta. Miehen mielestä tämä oli, mutta katsotaan nyt sitten kun jutellaan paremmin.
Pahoittelut negasta.
Toivotaan että mies siitä kohta on ihan myönteisin mielin lähdössä reissuun ja alkiot selviää sulatuksesta.
Miehet erilailla tarvitsee välillä aikaa miettiä asioita.
 
Minut saa siirtää tonne hoito lähestyy osioon, jos siis joku päivittää listaa. Enää pari viikkoa ja sitten olis suuntana Tsekki ja Reprofit! Kääk! En malta oottaa, vaikka en haluakaan toivoa liikoja niin eihän sitä silti ihan toivomattakaan osaa olla…luovuttajasta ei olla kyllä vielä saatu mitään tietoa, mutta luulis pian tulevan.
 
Iida-Karoliina, nyt kyllä laitat meiliä sinne klinikalle, eihän tuo nyt ihan noin voi mennä ettei mitään kuulu, kun yleensä lähes jonottelematta pääsee!
bessonnitsa ihanaa että hoito lähestyy, se on aina uusi toivo! Mulla oli juurikin "turha olo" tätä neljättä siirtoa kohtaan, kun ajatteli ettei kuitenkaan onnistu..mutta niin se vain toivo elää jokaisessa siirrossa!
12+2 (torstaina ultra, jännittää..)
 
Ei apua, eihän tästä odottelusta tule mitään…olin päättänyt, että olen aivan rauhallinen mutta nyt kuitenkin tarkistan koko ajan sähköpostia, että joko olisi Reprofitista tullut mailia ja tietoa luovuttajasta:D Mitenkäs te, jotka olette siellä olleet hoidossa, tulko teille tieto n. 2 viikkoa enen siirtoa vai miten? Ja kysyittekö sitä itse vai ilmoitteko he ilman erilliskyselyitä?
 
Ei apua, eihän tästä odottelusta tule mitään…olin päättänyt, että olen aivan rauhallinen mutta nyt kuitenkin tarkistan koko ajan sähköpostia, että joko olisi Reprofitista tullut mailia ja tietoa luovuttajasta:D Mitenkäs te, jotka olette siellä olleet hoidossa, tulko teille tieto n. 2 viikkoa enen siirtoa vai miten? Ja kysyittekö sitä itse vai ilmoitteko he ilman erilliskyselyitä?
Meillä ekalla kertaa tuli kysymättä, olisikohan ollut noin kolmisen viikkoa ennen. Viimeksi kysyin itse kun oli pari viikkoa aikaa, enkä jaksanut odotella. Kysy vaan heiltä, itse kyselen aina kun mieleen jotain tulee ja ovat aina vastanneet nopeasti. Taidat ehtiä juuri ennen mua käymään siirrossa, me ollaan menossa Reprofitiin kuun lopussa.
 
Onpa tämä palsta muuttunut, puhelimella vähän hankala.

Iida Karoliina onpa kyllä pitkä odottelu teillä ollut! Toivottavasti nyt pian alkaa klinikalta kuulua...

Täällä mennään taas, progynovat 3xpäivässä alkanut ja siirto kuun lopulla. Keskenmeno kummittelee mielessä mutta eipä sitä yrittämättä raskaaksi tule joten eteenpäin vaan.
 
Hei! En ole aiemmin kirjoitellut tänne ketjuun. Ajattelin kysäistä ihan hakuammuntana, onko joku sattumalta menossa jaettuun munasoluhoitoon Tarttoon lähiaikoina, tai harkinnut sitä? Minulla tällainen hoito siellä takana, yksi tuore ja yksi pakastesiirto, ja en ole edelleenkään raskaana. :( Pakasteeseen jäi vielä kaksi alkioita, voi olla että kumpikaan ei selviä sulattamisesta, koska ekasta erästä selvisi 25%. Mietin, mitä tehdä. Jaetussa hoidossa ainoa huono puoli on se, että joutuu odottelemaan jotain muuta joka ilmoittautuisi jakajaksi, ja hoidon ajankohtaan ei voi vaikuttaa juurikaan.

Tartossa on hyvää halpa hinta. Hieman "neuvostoliittolaiselta" on asiakaspalvelu ja lääkäri tuntuneet kyllä. Minulla kävi mielestäni myös hyvä onni alkioden määrän suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: La Bambina
Meillä ekalla kertaa tuli kysymättä, olisikohan ollut noin kolmisen viikkoa ennen. Viimeksi kysyin itse kun oli pari viikkoa aikaa, enkä jaksanut odotella. Kysy vaan heiltä, itse kyselen aina kun mieleen jotain tulee ja ovat aina vastanneet nopeasti. Taidat ehtiä juuri ennen mua käymään siirrossa, me ollaan menossa Reprofitiin kuun lopussa.
Kiitos vinkistä! Laitoin eilen illalla viestiä klinikalle ja jo tänä aamuna sain tiedon luovuttajasta! (y) Ja siis vaikuttaa enemmän kuin hyvältä! Nuori, saman painoinen ja pituinen (vain 2 cm lyhyempi :D) sama hiusten väri yms. JEEE! Nyt vaan jäitä hattuun ennen innostu liikaa.:ROFLMAO:
 
Hei! Ihanaa kun täällä on hoitoja tulossa! Onnea matkaan kaikille hoitoon menijöille! Mulla jäi jostain syystä :) hyvä fiilis Reprofitista, joten toivon että muutkin saavat sieltä hyvän kyytiläisen! En tiedä heidän onnistumisprosenttejaan, mutta meidän Suomen lääkäri kertoi, että hyviä tuloksia on tullut. Peukkuja kaikille hoitoon menijöille!

Toivottavasti Iida-Karoliina pääsette pian hoitoon! Kauan olette odotelleetkin...

Odottavalle jaksamista ja pahoittelut negasta! Toivon, että tulevaisuus tuo hyviä asioita (ja kenties vielä ne loput alkiot).

Täällä ollaan kai edelleen raskaana, ainakaan vuotoja ei ole ollut. Mutta eihän siihen vieläkään osaa luottaa, että meitä nyt onnistaisi. Vajaa kolme viikkoa vielä seuraavaan ultraan, yritän sinnitellä siihen asti.
 

Yhteistyössä