Voi
teekuppi todella ikävä, ikävä uutinen... Eilen pikaiseen luin täältä ketjua, mutten ehtinyt kirjoittamaan. Kuitenkin olit mielessäni koko illan, että kaukohaleja ja lohtua täältä sulle! :hug: Miksköhän on niin epäreilua, että ensin annetaan iloisia uutisia ja sitten näitä ikäviä. Järjellä ajatellen, ei alkaisi sitten koko raskaus ollenkaan, jos tälläiseksi on lopputulos tarkoitettu. Surullista sulle...
Lokakuu tervetuloa minunkin puolestani! Täällä saa kyllä ihanaa vertaistukea, että joukkoon mukaan vaan. Minä en ainakaan ole kertonut näistä hoidoista oikeastaan kenellekään, joten täällä saa purkaa ajatuksiaan ja kuulee muiden samassa vaiheessa olevien kuulumisia. Tosi tärkeää!
Kuuluuko täällä kukaan muuten Simpukka-yhdistykseen, siis siihen lapsettomien? Niillä oli ollut lokakuussa lahjasoluhoitotapaaminen, en vaan itse päässyt silloin. Että niille vaan tiedoksi, joita kiinnostaa. Suunnittelevat uuden tapaamisen järjestämistä, paikalla oli ollut noin 30 henkeä. Itse vaan mietin, että tietty siellä olis sitten joku "hölösuu"-tuttu, jonka viimeisenä haluaisi tietävän näistä hoidoista...
Kiitos tsempityksistä kaikille näiden piinistelyjen suhteen. Ollaan muuten
lokakuun kanssa samoissa aikatauluissa, milloin sulla on testipäivä? Mä menenkin jo 22.12. veritestiin, klinikan ehdotus. Ehdin sitten ilmeisesti selvitä joulujuhlintaan, jos tulee tyrmääviä uutisia...
Aliisa, mun sielunsisko, onpas sulla nyt ihme vaihe meneillään... Oot varmaan ihan ymmällään... Huh huh, voimia sulle odotella ensi viikkoon, toivon niin sydämeni pohjasta, että sieltä tulisi ihania uutisia, että kaikki on hyvin.
Pidän peukkuja kaikille näissä hoitojen "syövereissä"! =)