Viinirypäle, voimia sinulle. :hug: Kannattaa varmaan lääkäreiden kanssa jutella pitkään ja hartaasti, että missä heidän mukaan voisi olla mahdollinen ongelma ja mitä tutkimuksia voisi asian suhteen tehdä. Meilläkin tosiaan vasta 3. lahjamunasoluhoito toi toivotun lopputuloksen, eli läheskään kaikilla ei aina ekasta onnistu. Vietä kuitenkin oikein mukava kesä ja syksyllä onnea opiskelujen alkuun! =)
Nellamaija, soitin klinikalle ja ainakin Avalla luovuttajalle voi todellakin anonyymisti jättää lahjan, niin he sitten toimittavat sen eteenpäin.
Hillevi, minulla on samoja muistiongelmia noiden lääkkeiden oton kanssa. Välillä päivälääkkeenotto on venynyt jopa 4 tuntia... :ashamed:
Rudy, ollaan sun kanssa hengessä mukana keskiviikkona. :heart: Voimia sulle elämän aallokoihin. :hug:
Aliisa, täällä kanssa on yksi itkupilli.
Matsalu, ymmärrän niiiiiin hyvin tuon keskeytyneen km:n pelon, kun kaksi kertaa olen ultrassa kuolleita sikiöitä katsellut. :hug: Koko homma on tuntunut silloin niin "huijaukselta", kun lääkkeet ovat aiheuttaneet oireet ja ilmeisesti myös pitäneet vuodon pois. Mutta usko tai älä, ei ne kaikki raskaudet pääty keskenmenoon, välillä ne alkiot / sikiöt vaan jatkavat ultra toisensa jälkeen sinnittelyään ja putkahtavat sitten pulskina vauvoina ulos...
Assari, inhaa tuo syömättömyys tässä vaihessa! Mulla itselle tulee jo nyt niin pahoinvoiva olo, mikäli en syö muutaman tunnin välein.
Marisabel, en osaa kertoa oikein mitään oireita, sillä minulla taisi olla pelkästään lääkkeiden sivuoireita, eli palelua ja tunteet olivat pinnassa.
Kauniit enkelit Gerpera lähetti. :flower: Tsemppiä luomuiluun!
ON: Minulla olisi ultra 15.5. Klinikalla hoitajat kovin onnittelivat plussasta ja selvästä hcg lukemasta, mutta nauroin heille, että onnitella saa vasta mikäli vauvan saan syliin saakka. Pahoinvointi on hieman edelleen lisääntynyt, toivottavasti se olisi tällä kertaa hyvä merkki. Miehelle puhuin, että pitäisiköhän mennä akupunktioon tämän yltyvän pahoinvoinnin takia, mutta miehen tyly vastaus oli, että "eikös nyt voitaisi unohtaa nuo sun hömpötykset ja mentäisiin ihan normaalisti eteenpäin".
Yritä sitten tuollaiselle selittää, että kyllä akupunktion teho on ihan tieteellisesti todistettu... :headwall:
Tsemppiä kaikille!
Simmis