Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei vaan kaikille tasapuolisesti :wave:

Minä tulen vilhelmiinan perässä tuolta huhti- toukokuun pinosta tälle puolelle, toivottavasti joukkoon vielä mahtuu! Meidän 3. ICSI omilla soluilla päätyi tänään siihen kovinkin tuttuun negaan ja äskeinen puhelinsoitto klinikalle siirsi meidät munasolujonoon. Nyt sitten odotellaan...ehkäpä tuonne ensivuoteen. Taustaa sen verran että minulla on kohonnut FSH ja munasoluja on tullut hoidoissa aika niukasti vaikka mukavasti ollaan aina siirtoon päästykin. Yhteensä 9 alkiota on siirretty tuoreeltaan mutta mitään kiinnittymisyrityksiä ei ole ollut. Pakkaseen ei koskaan ole jäänyt mitään. Nyt sitten uudet toivot kehiin ja yrittämään luovutetuilla soluilla, jospa se vaihtoehto toisi meille sen odotetun lopputuloksen.

Hinnat ovat vaan kyllä hirveän kalliita. VL:n hinta on nykyään samoissa AVA:n kanssa :/

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne!

-Dream 73
 
Assari, jes! Oletko varma, että siirrettiin vain yksi alkio? Jos ne ovat salaa livauttaneet klinikalla sinne toisenkin... :) Mutta eikös Marrulla ollut suurinpiirtein samanlainen lukema?

Toivottavasti Hilden kaksoset saavat nyt hyvät lähtöasetelmat.

Dreamille tere tulemast! Helsingin Väestöliitossa on selvästi halvempaa kuin muualla, kun siellä jaetaan alkiot kahdelle saajalle. Tampereen Ovumia on paljon halvempi kuin Ava.

Aikaisemmin lahjalapsia saaneet, oletteko te antaneet luovuttajalle jotain lahjoja? Tuossa luovuttajien pinossa jotkut olivat saaneet ja tykänneetkin kovasti. Mekin sitä vähän mietimme, että jos olisimme jättäneet klinikalle jotain luovuttajalle annettavaksi. Mutta sitten tuli mieleen, että mistäpä sitä tietää: ehkä hän ei halukaan mitään konkreettista muistoa lahjoituksestaan.
 
Assarille hurjasti onnea aivan mahtavasta hcg lukemasta.. tukevasti olet raskaana :heart: :hug: Ja eiköhän nuo arvot ole todella yksilöllisiä.
Kuka täällä puhui että Diacorissa voisi käydä mittauttamassa tuon hcg:n? Ilman lähetettäkö? Pitääkös sinne varata aikaa vai kävellä sisään vaan :LOL: Mun pitäis pe:na mennä siihen testiin VL:ttoon mutta ei oikein onnistu eikä huomennakaan.. joten aattelin että jos ois jossain muualla pystynyt käymään..

Dreamille tervetuloa mukaan. Tää on aivan huippuketju:)

Rudy toivotaan että vuoto on vaaratonta. Minäkin vuosin silloin ja se oli ihan täysin vaaratonta. Tsemppiä! Viikko menee yllättävän nopeasti.

Tänään tuli liuta testejä. Tein pv pissasta clear bluella plussa ja jollain toisellakin.. joten kyllä nyt sitä vissiin joudutaan jänskäämään taas, että kuinka käy. Toiv tämä kerta toden sanoisi. Ei jaksaisi enää yhtään km.a..

Hienoja uutisia myös Hillevillä, jes! Kyytiläiset mukaan vaan ja tarrasukkia kaksin verroin.

Täytyy lähtee ruokaa laittamaan ja sitten voisi lähteä lenkille tuonne harmauteen.. Ihania uutisia tullut tänään monelta:) Lämmittää mieltä vaikkei aurinko paistakkaan:)
 
Alisa, mulla on sellainen käsitys, että ainakin Helsingissä Alppikadun Diacorin labraan voi kävellä noin vain ja televät verikokeen. Mutta kannattaa tietysti tarkistaa. Ja kyllä muutkin lapsettomuusklinikat veritestejä tekevät.
 
Hirmu plussapuhuri täällä nyt meneillään, ihanaa!!!

ONNEA Matsalu, Simmis, Aliisa, Assari, Marru ja Rudy :heart: :heart:

Piinailijoille plussasäteitä :flower:

Mybaby :hug:

Tervetuloa uusille ihanaiseen pinoon:heart:

Hillevillä ollut tänään jännät paikat, uutisia odotetaan...

Omaa napaa: Kiitos kaikille onnitteluista. Plussan jälkeen päätin nauttia raskaana olosta kunnes toisin todistetaan, mutta tänään iski ihan kamala epätoivo ja pelko. Tein uuden testinkin ja kyllä siihen se plussa tuli, mutta sekään ei saanut mieltäni rauhoittumaan, kun aloin sitä sitten analysoimaan ja vertaamaan edelliseen, että onko haalennut vai ei...Ultra ois kesäkuun puolessavälissä eli sinne asti pitäis kakkospiinailla. Oireita on ollut juuri noita alavatsakipuja, aavistuksen ällöä oloa, väsymystä ja rinnat ihan hirmu kipeät. Ilman liivejä aika tukalan tuntuiset.


Kaikille mukavaa loppuviikkoa ja toivottavsti saamme lisää porukkaa plussanneisiin!!!


Nellamaija hermorauniona


 
Täällä käy sellanen kuhina, et kauheen vaikee näin uutena hahmottaa missä vaiheessa kukakin menee. Mut ajan kanssa tulee nikit tutuksi.

Assarille kovasti onnea huippulukemista! :flower: :heart:

Hilleville rutkasti kiinnittymisonnea!

Dreamille tervetuloa. Miullakin oli FSH koholla eikä omista munasoluista oikein ollut mihinkään. Onneks on lahjoittajia.

Itelleni ei kuulu ihmeempiä. Jospa sitä testais viikonloppuna.
 
Assari mulla tosiaan oli pp13 karvan yli 700. Ultraa vasta odotellaan, joten lopputulos vielä auki, meillähän siirrettiin kaksi. Toivotaan, että korkea arvo olisi vaan hyväksi ja saisimme molemmat ihastella sykkivää sydäntä ultrassa!

Aliisa mun käsityksen mukaan useimmilla yksityisillä lääkäriasemilla ottavat labroja ilman lähetettäkin (rahaahan se niille tuo, vaikkei kaikkien testien kanssa ehkä ihan loppuun asti harkittua). Kelakorvausta tosin ei saa ilman lääkärin lähetettä, muta jos en ihan väärin mista niin korvauksen osuus oli vajaa neljä euroa. Mutta kannattaa tosiaan soittaa etukäteen ja varmistaa ettei tule hukkareissua. Mä oon saannut siirrossa klinikalta mukaan labralähetteen, jos oon sanonut etten välttämättä pääse heidän labraan testiin.

Hilleville rutkasti onnea siirtoon!

Rudylle voimia ja koitahan levätä muuttopuuhien keskellä! Peukut täällä pystyssä ettei vuoto ole pahaksi!

Täällä pelottava oireettomuus jatkuu. Vähän tekis mieli pissiä vielä tikkuun varmistuakseen etteivät ole labrassa sössineet tuloksia, mutta enpä tiedä uskallako. Aamuyöt mennyt valvoessa, mutta eipä kai auta kun yrittää nauttia että raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan.

Marru
 
Hei kaikille!

Minulla pakasteessa oli 2 alkiota, yksi vain selvisi sulatuksesta, niin siirrettiin vain yhden ja se onkin vielä 2-soluinen alkio. (jakautui yön läpi 2-soluiseksi) Onko minulla mitään mahdollisuutta?
Toivottovasti on!!!
:heart:
 
Takaisin kaksostenhakureissulta lämpimästä Tampereelta. Kaunis kiitos kaikille onnentoivotuksista :heart:
Labran tyyppi ehti niin nopeasti lähteä (mulla oli vika aika), ettei ehditty selvittää, monikosoluisina kaksoset pääsivät patjojen väliin. Limis oli hulppeat 12 mm, on siellä nyt kiva kölliä. Siirto meni tosi helposti ja nopeasti. Lääkäri epäili, että vuodenvaihteen onneton raskaus oli saanut kohdunkaulan mutkat suoriksi - aikaisemmin oli vähän kiemuralla. Topi jäi sinne tarkkailuun ja huomenna ilmoittavat, miltä sen jatko näyttää.

Marisabel, aina on toivoa kun on alkio masussa!

Dream, tervetuloa mukaan!

Helsingin Diacorissa tosiaan saa HCG:n samana päivänä, jos menee ennen 8:15 (muistaakseni) verikokeeseen. Mulla on ollut sinne aina lähete.

No nyt kotiin...
Hilde :wave:
 
Tervetuloa porukkaan Dream! Toivotaan, että teillekin löytyisi luovuttaja pian. =)

Matsalu, emme ole antaneet lahjoja, sillä olen yksinkertaisesti luullut, että se ei ole toivottavaa. Olen kylläkin asiaa monasti ajatellut. Nyt taidan kyllä soittaa meidän klinikalle ja kysyä, voisivatko he lahjan luovuttajalle toimittaa, kun meidän ihana luovuttaja on todellakin kaksi kertaa meidän takiamme rääkin läpikäynyt. :heart:

Aliisa, ymmärrän sinun tunteesi tuosta km:n pelosta. :hug: On aivan luonnollista, että varuillaan on, kun on "köniinsä" useamman kerran saanut. Itsekin näen lähestulkoon painajaisia siitä, että joudun jälleen kerran kättärille kaavintaan... :(

Nellamaijalle lähettelen täältä rauhaa ja harmoniaa. =)

Viinirypäle, peukkuja sinulle testailuun! :heart:

Marru, en usko että minullakaan mitään varsinaisia raskausoireita ole, sillä olen kärsinyt samoista "oireista" jo ennen siirtoa! Elikkä täällä ainakin kärsitään pelkästään lääkkeiden sivuoireista. :kieh: Mikäli siis olet niiltä välttynyt, ole vain onnellinen. :)

Tsemppiä Marisabelille piinailuun! Ja kuten Hillevikin sanoi, toivoa on kun olet saanut alkion masuun! =)

Myös Hilleville supertsempit piinailuun! Nyt on taas maailma avoinna ja kaikki mahdollista, vai mitä? :heart:

Simmis
 
M tuolta toisesta pinosta hypin kommentoimaan sitä lahjajuttua.
Mulla se ainakin lämmitti mieltä että "kertoivat" tavallaan ittestään jotain.Mä olen 3 kertaa luovuttanut ja viimeisellä kerralla sain tosiaan tuon lahjakassin.
Olivat viel kirjoittaneet korttiin kiitokset ja omat nimikirjaimet....se tuntu tosi kivalle että pystyi auttamaan toista.
Tsemppiä teille kaikille!!!
 
Tarrasukkia kaikille pienille ihmeille, jotka ovat nyt päässeet lokoisiin oloihin köllöttelemään. Nyt vain pitäisi muistaa tarrata kiinni ja tiukasti.
Levollisia mielialoja jo plussanneille. Tuo "toka" piinavaihe on kyllä hermoja raastavaa aikaa. Itellä ainakin joka toinen päivä meni hyvin ja joka toinen päivä murehdin keskenmenoa.

ON: Pp5 menossa, eikä oireen oiretta havaittavissa. Mälsää! Tosin en muista esikolta, oliko hänen alkutaipaleella oireita, mutta nyt niitä jotenkin toivoisi. Salaa toivon jopa kaksosia, mutta tarttuis ees yksi kiinni. Pakkasessa meillä kyl on muutama alkio, mutta niitä ei nyt vielä halua ajatella.

Miten muuten yksityisillä klinikoilla on kesätaukoja? Vai ovatko ne auki hela sommaren?

Pomppaduu
 
Hillevi, jipii! :wave: Nyt vain toivotaan, että kaksoset viihtyvät lokoisassa kodossaan seuraavat 9 kuukautta.

Muuten, Hilde, minä plussasin vasta 24.5. jos sillä nyt mitään väliä on.

Pomppaduu, kärsivällisyyttä. Ei se vielä välttämättä miltään tunnu. Monenko päivän ikäiset alkiot sinulle siirrettiin? Klinikoista: useimmat taitavat olla heinäkuussa kiinni.

Marru, meitä valvoskelijoita on sitten useampiakin... Aamuyöllä klo 3 voimme lohduttautua ainakin sillä ajatuksella, että emme valvo yksin!

Oma napa: Aika hankalaa aikaahan tämä kakkospiina tosiaan on. Mutta kumminkin mulla on nyt rauhallisempi olo kuin vuosi sitten. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että mitään vuotoja ei nyt ole ollut. Silloin tiputtelin koko ajan ja se vei kyllä hermot ihan tyystin. Ja huonostihan siinä sitten kävikin. Toivottavasti nyt menee paremmin.
 
Jei, hienoa että Hillevillä kyytiläiset mukana:) Piinisonnea!

Joo, et Marru ole yksin tuossa valvonnassa. Itse herään joka yö n. klo 4 ja en saa sen jälkeen oikein enää unta..

Kuinkas tuo kortisoni muuten jatkuu nyt jos tuloksena on plussa? Fertinovassa sanottiin, että se vaihdettaisiin toiseksi kortisoniksi. Onko Lotta77lla kokemusta asiasta? Kun sama dexametason oli sinullakin ja sama annos. Entä kuinka pitkälle miniaspiriinia syödään? Olisin kiitollinen vastauksista. Täytyy jokatapauksessa soittaa varmaan Fertinovalle kun tämä kaikkihan on tehty "salaa" VL:lta ja toteutettu Fertinovan mukaan kansantottelemmatomuutta :LOL:

Hyvää yötä ja kauniita unia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hillevi:
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Nennuliini (34) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Vekara (45) Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia 11v ja tuplat 15v.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Iituska(38) Haaveissa 2.
Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito heinä-elokuussa.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37 ) jonossa 2/09 alkaen
Dream 73 ( )

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen, testipvä 1.6.
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, siirto 22.5., testipvä
Marisabel ( )
Hillevi (45), haaveissa eka, testipvä 11.6

Plussanneet :heart:

Piri (35) haaveissa 2. LA 26.5.
Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5.
Marru (35) eka, plussa 18.5.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5.
Simmis (38) toinen lapsi
NellaMaija (32) eka, +
Matsalu (45) eka, + 24.5.
Aliisa (25) eka, + 25.5.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
 
Aliisa: Onnea ihan hirmuisesti!! Nyt kun mainitsit, niin muistan lääkärin maininneen minullekin, että jos raskaus alkaa, niin kortisoniksi vaihtuu Prednison. Miniaspiriinia minulla ei olekaan käytössä ollenkaan. Kannattaa tosiaan soitella lääkärille ja kysellä kannattaako saman tien vaihtaa kortinosonia. Hymyilytti kyllä, että salaa käytät niitä pillereitä :LOL: Väestöliitossa on varmasti hyvät hoitolinjaukset, mutta siellä ollaan ehkä vähän konservatiivisempia kokeilemaan näitä uusia juttuja, joista ei ihan vedenpitävää näyttöä ole.
 
Marisabel tarrasukkia pikkuisellesi ja niinkuin Hillevi jo sanoikin toivoa on!

Hurjasti onnea Hillevi kaksosillesi, että päättäisivät nyt oikein kunnolla kiinnittyä äidin kohtuun ja elellä siellä seuraavat 9kk. Sen sinulle niin soisin kuten kaikille muillekkin tietysti. Sinä olet täällä aina jaksanut tsempata muita ja tosi osuvilla mielipiteilläsi ja tiedoillasi kannustanut ja lohduttanut. Niin ja jos päivittäisit minulle tuon plussaajankohdan eli 24.5, kiitos kaunis!

Tuota luovuttajan lahjajuttua olen minäkin pohtinut. Kun niin tahtoisi jotenkin konkreettisesti kiittää niitä ihanan uskomattomia ihmisiä, jotka ovat meille nämä raskautumisen mahdollisuudet antaneet ja nyt tämän alkaneen raskauden. Simmis tulethan kertomaan, mitä klinikalta tuumasivat tähän lahja asiaan.

Omaa napaa vielä: Joo tein sitten jo kolmannenkin testin, kun en meinaa tätä juttua nyt todeksi uskoa ollenkaan. Plussaahan siitä tuli, että jospa sitä nyt yrittäisi vähän rauhoittua ja uskoa, että totta se on, raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!!


Nellamaija

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NellaMaija:
Niin ja jos päivittäisit minulle tuon plussaajankohdan eli 24.5, kiitos kaunis!
Päivitin ja ihan mielellään voin päivitellä tällaisia pieniä juttuja, niin ei nämä sivut venyisi kamalan pitkiksi. Kiitos sinulle kauniista sanoistasi :heart:

Unettomille sikeitä unia täksi yöksi :hug:
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Nennuliini (34) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Vekara (45) Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia 11v ja tuplat 15v.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Iituska(38) Haaveissa 2.
Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito heinä-elokuussa.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37) jonossa 2/09 alkaen
Dream73 (35) jonossa 5/09 alkaen, esikoinen haaveissa
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, siirto 22.5., testipvä
Marisabel (28) kolmas siirto, haaveissa eka, testipvä 11.6.
Hillevi (45), haaveissa eka, testipvä 11.6.

Plussanneet :heart:

Piri (35) haaveissa 2. LA 26.5.
Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6.
Marru (35) eka, plussa 18.5.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6.
Simmis (38) toinen lapsi
NellaMaija (32) eka, + 24.5.
Matsalu (45) eka, + 24.5. ultra 10.6.
Aliisa (25) eka, + 25.5. ultra 18.6.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
 
Mun viesti taisi eilen hävitä jonnekin taivaan tuuliin.
Onnittelut vielä kaikille plussanneille! :heart: Hienolta näyttää tuo meidän lista, kiitos Hilleville sen tekemisestä! :wave:
Tervetuloa myös kaikille uusille mukaan! :wave: Meidän pino on pidempi kuin koskaan aikaisemmin. Toisaalta kiva niin, mutta jospa me kaikki oltaisiin jossain vaiheessa tuossa maaliin päässeiden kohdalla tuossa listalla. =)

Kävin tiistaina limisultrassa ja se oli jotain 6-7 mm. Kasvatellaan pienemmällä annoksella ihan rauhassa ensi maanantaihin asti ja tarkistetaan se vielä uudestaan. Mielelläni ajelen sinne vähän pidemmän matkan, jos vain nyt saataisiin kaikki onnistumaan. Muutenhan ei ainakaan tuolla klinikalla tarkisteta limis kuin kerran ja sitten päätetään sen perusteella siirtopäivä. Lääkäri haluaa tehdä kaiken nyt niin hyvin kuin vain pystyy. Tietysti on tehnyt aiemminkin, mutta nyt vielä enempi varman päälle. Blastokystiksi asti ei nyt soluja kasvateta, vaan otetaan luultavasti 2 sulamaan ja toivotaan että lähtevät jakautumaan. Joten mahdollinen siirto on ensi viikolla.

Kaikille jaksamista omiin vaiheisiinne ja mukavaa aurinkoista päivää,
Nennuliini
 
Muutaman päivän ollut pimennossa ja täällähän satelee plussia. LÄMPÖISET ONNITTELUT laikille :hug: !! Palaan illalla kommentoimaan enempi!!

HILLEVI, minulla tänään ultra. Vähän jänskää pääsemmekö 5.6 kp 16 siirtoon. Näin olisi tarkoitus.

Paljon onnea tuplista ;) :p ja tsemppiä sinne piinailuun!! Myös kaikille muille omissa vaiheessa oleville :hug: :D !!

- VEKARA - :p
 
Nennuliini, hiljaa hyvä limiskin tulee :hug:

Vekaralle peukut pystyssä, että ultrassa olisi hyvät näkymät!

Kysyin Alppikadun Diacorin labrasta ja sinne tarvitsee lääkärin lähetteen, jos haluaa kvantitatiivisen HCG-testin - eli sen jossa lukuarvo mukana, eikä vain + tai -. Ja kun menee ennen aamukahdeksaa, saa tuloksen samana päivänä.

Toiveikasta torstaita kaikille!
 
Jaha, mulla oli sitten väärä käsitys tuosta Diacorin labrasta. Ehkä siellä on käytäntö muuttunut syksystä, kun lapsettomuusklinikkakin lähti pois.

Nennuliinalle ja Vekaralle lykkyä limiksen kasvatteluun.

Oma maha. Minun hermostukseni tässä kakkospiinassa näkyy hassulla tavalla. Valmistaudun pahimpaan niin, että ostan lääkkeitä vain tasan tarkaan seuraavaan deadlineen riittävän määrän. Tarpeeksi siirtoon asti, tarpeeksi testipäivään asti, nyt tarpeeksi ultraan asti. Tapansa kullakin.

Jokos Rudylla ja Marrulla on kohta ultrat?
 
Hillevin tuplille paljon tarrasukkia !!! :heart: Toivotaan myös parasta Topin kannalta, että "pääsisi" vielä pakkaseen.

Vekaralle peukkuja limisultraan !

Nennuliinille limiksenkasvatussäteitä ~~~~~~~~ =)

Assarilla oli huikeat hcg lukemat, onnea siitä !!!! Nyt vain ultraa odottelemaan, oletko jo varannut ajan ?

Matsalu; mulla on ollut ihan sama taktiikka lääkkeiden kanssa ;) paitsi, että en ole aina ostanut edes seuraavaan etappiin saakka, mutta vain vähän kerrallaan. Sitten onkin muutaman kerran iskenyt paniikki, kun lääkkeet on lopussa ja mies on kurvaillut ympäri kaupunkia etsimässä päivystävää apteekkia :ashamed: Mulla on ultra ensi keskiviikkona, hui... Aarteesta kävin jo aikaisemmin 6+2 muistaakseni ja syke näkyi, mutta nyt siis vasta 7+0. Houkuttelis kyllä mennä jo vaikka huomenna, mutta maltan ehkä mieleni, onpahan varmempi tulos sitten ensi viikolla. Koskas sinulla on ultra?

Bardolino kiitos kannustuksesta vuotojen suhteen. Mihinkäs Kauniskuu on muuten kadonnut? Toivon todella, etteivät tarkoittaisi mitään vakavaa. Olen kahlannut nettiä läpi ja aikas yleisiä tuntuvat vuodot olevan. Kovistakin vuodoista huolimatta raskaus on saattanut sujua hyvin. Mutta kyllä ne pelästyttää.... Sä ole jo ihanilla viikoilla, voi kunpa itsekin pian pääsisi "turvallisemmille vesille"...

Oma napa meni illalla nukkumaan etovan olon kanssa ja heräsi aamulla samaan tunteeseen :x Sitä onkin sitten jatkunut koko päivän, itkettää,oksettaa ja olo on kyllä kaikin puolin surkea. Mutta silti niiiiiiin onnellinen =) Voisin nukkua kellon ympäri. Nukahdan aina kun siihen tarjoutuu tilaisuus, bussimatkat,telkkarin ääreen jne. Ja kamat tosiaan edelleen hujanhajan....joku kyseli,että onko meillä apujoukkoja, niin oli kyllä aluksi, mutta ei nyt enää...kukaan (paitsi äitini) ei tiedä tilanteestamme, niin ajattelevat varmaan, että helpostihan sitä laatikot purkaa paikalleen..senhän pitäisi olla jopa kivaa :| Tulipa vähän valitusta, sallinette sen.....korostan,että onnellinen olen kuitenkin =)

rudy rupsukat rv 6+1
 

Yhteistyössä