Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea kovasti Aliisalle plussasta, eiköhän se siitä vahvistu! Ja Matsalulle onnea hienoista lukemista! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Simmis
, mukava et oot seurannut miunkin vaiheita. Miekin muistan siut jostain... Kai sieltä PAS-pinosta vai mistäköhän... Hienoa, et siuakin on onnistanut! :flower: :heart:

Ei tässä ihmeempiä oireita oo, ehkä ihan pientä tunnetta, mitä aina ennen menkkoja on. No, pitäähän pinossa olla niitä epäonnisia, mie voin kantaa sitä taakkaa. Hirvee plussamyräkkä täällä kyllä on.

Hilleville: Eihän meillä lasta ookaan yritetty ku 6 vuotta, menee sekaisin, ku vuodet vaan vierii ilman tulosta. Ja Fertinovassa ollaan hoidossa. Ja tän PAS:in testipäivä on 1.6. Jos nuo korjaisit / lisäisit.
 
Taas tuli hävitettyä yksi teksti bittiavaruuteen, joten uusi yritys..

Aivan mieletön plussapuhuri =) Onnea Plussanneille Matsalu, Nellamaija ja Aliisa sekä muutkin, jos jonkun olen unohtanut!

Aliisa mäkin piinistelin villasukat jalassa =) Kiitos Hillevin, joka muistaakseni neuvoi pitämään jalat lämpiminä :heart:

Tervetuloa Viinirypäle! Ja plussasäteitä!

Nyt peukut pystyssä ja kädet ristissä, että kaikki saisimme pitää plussamme onnelliseen loppuun asti! Ja toivotaan totisesti plussatuulien löytävän kaikki tämän palstan testaajat jatkossakin!

Onnea kaikille vaiheisiinne!

Marru
 
Varsinainen plussapuhuri täällä tosiaan riehuu!!!
Onnea kaikille kovasti!!!!
Minäkin siirryn "virallisesti" tälle palstalle, kun viimeinen (kuudes ivf) hoito omilla soluilla on nyt tehty, ja tulos p*stä..
Joten nyt suunnataan kohti uusia tuulia!!!
Ollaan helmikuusta oltu jonossa, joten katsotaan missä vaiheessa luovuttaja meille löytyy.
Jännää..
 
Hei!

Olen uusi henkilö keskusteluss.

Minulle on lähipäivinä tulossa kolmas siirto! Jännittää tosi paljon!!!
Kaksi niistä olivat negatiiviset! Nyt on kuulema viimeinen siirto!!!
:(
Kahdella yrityksellä oli vain yhden alkion siirrot. Jäi nyt pakasteen 2 alkiota, toivottovasti ne sulaa molemaat ja ne siirretaan sitten minulle!

Toivotan että kolmannella kerralla kaikki onnistuu!!! :flower:

Kaikkea hyvää kaikkille! Miten nuo alkiot jakaantuu? ja milloin ne taarttuu kohtuun, osaatteko sanoa?
B)
 
eiiiiih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä en kestä! tänä aamuna varhais valuin verikokeeseen ja tuloksen saa vasta HUOMENNA!!!!! mä en kestä en mitenkääääään!! raivostuttaa!

tissiturvotus on vähentynyt...eli pahaa tietty pelkään. vaikka siis viime raskaudessa ei tisseille tapahtunut mitään koko aikana... ei edes synnytyksen jälkeen... samoilla liiveillä mentiin läpi koko homma :) mutta silti . mä luulin että saan tänään jotain konkreettista todistetta.

Matsalulle todella paljon onnea hienosta arvosta!! :heart:

Aliisalle myös iso onnen hali! hyvin se menee tällä kertaa! :hug:

mää en tiedä miten mä tän päivän pystyn istumaan täällä toimistossa... ei tule mitään!
 
Voi Assari! Tiedän tunteen, eilen meni kuvainnollisesti kynnet mullakin nysiksi, kun hoitaja verikoetta ottaessa vihjaili, että ei välttämättä tule saman päivän aikana tulokset. Mutta koeta nyt vaan kestää, huominen tulee tosi nopeasti!

Viinirypäle ja Marisabel tervetuloa minunkin puolestani!

Marisabel, se kiinnittyminen riippuu vähän siitä, montako solua alkiossa on, kun se siirretään. Itse arvelen, että kun meillä oli siirrettäessä 8-soluinen alkio, pp 4 tuntuneet pienet kivut saattoivat hyvinkin johtua kiinnittymisestä.

Vilhelmiina, :hug: On kurjaa, että omilla soluilla ei onnistunut. Mutta kuten olet jo huomannut, lahjasoluilla asia on ihan eri.

Hillevi, tule heti kertomaan, miten meni!

 
Voi mahtavuuden mahtavuus tytöt!!!!!!!! Kaikille plussanneille hurjan paljon ONNEA!!!!!! Toivotaan että pikkuiset pysyy matkassa mukana "maaliin saakka" =) Toivottavasti me kaikki muutkin päästään teidän plussajunan kyytiin kunhan hoidon aika koittaa!!

Voi että!!!! Olen kyllä niin valtavan onnellinen teidän puolesta!!!! :hug:

Kaikille ihanan aurinkoista päivää!!
 
Matsalu, nyt kai saa jo onniltella! :flower: Siis ihana kuulla että teidän pitkä tie nyt johti siihen ihanaan plussaan! Ja tietysti peukutus jatkuu että jatkokin sujuu hyvin! Kerrothan, jos siirryt johonkin toiseen pinoon, niin voidaan taas seurailla sua... ;)
 
Onnea Aliisa!!! :heart: :flower: Kyllä se hcg nyt jo melko hyvin on koholla, kun sait pp10 päiväpissasta Predictoriin viivan. =)

Hillevi, pidetään kaikki peukut pystyssä, että sulatus onnistuisi. :)

Piri, onko sulla ollut tukalaa viimepäivien kesälämpötiloissa? Toivottavasti sulla turvotus olisi pysynyt aisoissa, sillä se jo mikä lisääntyy lämpimillä säillä. Joka tapauksessa tsemppiä tulevaan koitokseen ! :heart:

Hienot arvot sulla Matsalu! Ja parempihan se tosiaan olisi, että vain yksi alkio olisi kiinnittynyt, sillä kaksosraskaudet ovat eittämättä niitä riskiraskauksia.

Viinirypäle, pidetään myös sulle kaikki peukut pystyssä, että plussa pärähtäisi tikkuun. :) Muista, että "it ain't over 'til the fat lady sings" ;) Tsemppiä piinailuun!

Tervetuloa Vilhelmiina ja Marisabel! Toivottavasti Vilhelmiinalle löytyy joku ihana luovuttaja pian ja tsemppiä Marisabelille sulatukseen ja siirtoon. :)

Assari, inhaa se tulosten odottelu. :hug: Tiedän, että se oireiden kyttäily on jotenkin "pakonomaista", mutta nehän voivat varsinkin meillä lääkkeitä nappailevilla vaihdella tosi paljon päivittäin. Lisäksi todelliset oireet ja lääkkeiden sivuoireet ovat vaikeasti eroteltavissa. Sinun rintaturvotus voi siis aivan hyvin olla tässä vaiheessa lääkkeisen sivuoire, joka vain on nyt hieman tasaantunut.

ON: Itse täällä odottelen torstaita, jolloin voisi mennä veritestiin. Tai käytännössä odottelen siis perjantaita, kun silloinhan sen tuloksen vasta saa... Itselläni oireet tulevat ja menevät. Nyt parina päivänä on ollut myös hieman kuvotusta ja pahoinvointia, mikäli syömisen väli on venähtänyt liian pitkäksi. Olen sitä hieman ihmetelly, sillä aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi on alkanut vasta rv 6 paikkeilla.

Simmis
 
Aliisa hyvin sulla pullat uunissa tosiaan jos Predictorilla sait plussan päiväpissasta noin aikaisin. Minä testasin hätäpäissäni sillä tänään ja haalea vaalea viiva vain tuli....argh ja mulla pp13.... :eek:

Marisabellille tsemppiä tulevaan hoitoon ja tervetuloa tänne plussatuuliin! toivottavasti kolmas kerta toden sanoo.. :heart:

Vilhelmiina tervetuloa myös mukaan plussailemaan. Siitä se lähtee, toivottavasti luovuttaja löytyy pian.
 
Hillevi, hu-huu! Missä olet?

Nillanilla ja muut, kiitos vielä kerran onnitteluista. Onhan tämä plussakin iso asia, vaikka tässä vaiheessa ei vielä uskalla paljon juhliakaan.

Marisabel, jos alkio on ollut toisena päivänä punktiosta pakastettaessa 2-soluinen, se on ehkä hiukan hidas. Se alentaa raskauden todennäköisyyttä. Mutta ken tietää, ehkä se jakautuu heti sulatuksen jälkeen. Se taas olisi hyvä merkki. Kyllä raskaus voi periaatteessa alkaa vaikka minkälaisilla alkioilla, kun kerran alkioita on.

Assari ja kumppanit, älkää nyt Predictorilla testailko, se ei tunnetusti anna plussaa ennenkuin lapsi jo tunkee päätään esiin. Jos siis vähän liioittelen. Assari, nyt on jo ilta ja pian saat tietää...
 
Tervetuloa Marisabel! :heart:

Matsalu, tänään piti tehdä töitäkin välillä... eikä nyt mitään raportoitavaa. Huomenna lupasivat soittaa, miten sulatus sujui. Ja iltapäiväksi klinikalle, tähän tietoon. Luget juoksuttaa pissalla, mutta yllättäen ei yhtään turvota. Päivälugen otinkin suun kautta, piti päästä uimaan ja kivempaa, kun ei rasvat valu reisiä pitkin. Muuten laitan alakautta, entäs muut?

Assari, toivottavasti saat hyvät uutiset aamulla db

Vekara, kesäkuussako teillä siirto on?

Hyvät yöt kaikille!
Hilde
 
Hilde, pidän peukkuja! Itse asiassa erehdyin päivästä ja ajattelin, että sulla olisi ollut siirto jo eilen. Mutta tänään siis jännät paikat.

Olisi kysymys teille raskautuneille. Onko teillä ollut kovia vatsakipuja vielä plussan jälkeen? Vähän huolettaa, kun minulla tuppaa varsinkin iltaisin kohtu supistelemaan kovasti. Koko alamaha on aivan arka. Tämmöistä en muista ekasta raskaudesta. Mitään vuotoa ei kuitenkaan ole onneksi ollut.
 
Heissan kaikille !!!

Wautsi wau mikä plussa-aalto, MAHTAVAA !!! :heart: :flower: =)
Onnea Matsalu, Marru, assari, Simmis,NellaMaija, Aliisa ja sinä jonka mahdollisesti unohdin mainita :heart: :flower:

Lohtuhalaus Mybaby ja Papillon :hug: Epäreilua :'(

Hilleville peukut ja varpaat pystyssä tälle päivälle =)

Matsalu mä olen ollut nettipimennossa reilun viikon, eilen saatiin vasta linjat toimimaan, eli en päässyt oireista kommentoimaan. Mutta hienostihan se sinunkin piina tai ensimmäinen piina päättyi, mahtavaa =) Vatsakipuja on täälläkin, välillä lievempiä ja välillä voimakkaampia ja iltaisin nimenomaan.

Oma napa voi erittäin huonosti :x Tänään aamu on alkanut hieman paremmin kuin muina päivinä ja heti huolestuttaa... Ja on huolestuttanut kyllä muinakin päivinä :| Meillähän on ollut muutto ja remontit käynnissä tässä samaan aikaan, joten aika täysiä päiviä on tehty. Muutama päivä plussasta tuli ruskeaa tuhrua, jota jatkui sitten samanlaisena joka toinen päivä. Sunnuntaina sitten tuli yhtäkkiä ihan sellainen tunne,että menkat alkoi ja menin vessaan; kirkasta verta :'( Sitä lorahteli muutaman kerran sen iltapäivän aikana, olin ihan varma, että tämä oli sitten tässä. Mutta sitten se loppui ja ei ole sen jälkeen näkynyt, ja toivottavasti ei tulekaan :| Pahoinvointi on ollut todella voimakasta, ihan aamusta iltaan. En valita,en todellakaan, mutta vuodot kyllä huolestuttaa.. Viikon päästä ultraan sitten. Soittelin klinikallekin noista vuodoista, mutta käskivät vain odottaa ultraan. Sitä odotellessa siis... Kaksi näin stressaavaa tapahtumaa, kuin alkuraskaus ja muutto+ remontti ei todellakaan sovi yhteen. Mua ällöttää tämä koko asunto, haluaisin vain "omaan kotiin" ja lisäksi tämä maalin katku, edellisten asukkaiden jättämät sotkut ym. yöks... Sitten kuitenkin harmittaa kun kaikki kamat on levällään ja minä vaan makaan sohvalla, mutta oma olo on nyt ykkönen.
Uskomatonta muuten, kuinka olette olleet mielessäni, vaikka en ole tänne päässyt lukemaan. Simmiksestä näin untakin,että olit plussannut =) Kaikkia muitakin mietin ja puhaltelin kovasti niitä plussapuhureita =)

Rudy rupsukat rv 6+0
 
Rudy, minä jo vähän ihmettelinkin, että mihin olit kadonnut! Voi sentään, nuo vuodot ovat tosi inhottavia, kokemusta on. Varmaan kaikki on kuitenkin hyvin, koska vuoto loppui. Vuotojahan voi alkuraskaudessa olla, ja kaikki silti ihan ok. Pitkää pinnaa ultraa odotellessa.

Minä jo nuo vatsakivut googlasinkin ja vaikuttavat vaarattomilta. Johtuvat ilmeisesti kohdun kasvamisesta ja verimäärän lisääntymisestä lantiossa.

Kurjempi juttu on se, en ole muutamaan yöhön saanut nukuttua paljon mitään. Pidän tänään rokulipäivän ja yritän vähän lepäillä.
 
matsalu: täällä samat jutut. Alavatsaa ja alaselkää särkee ja kohtu supistelee paljon. ja viime yö meni valvoessa. ei sitten saanu unta millään.....

ja labra tulos on valmis vasta puolen päivän jälkeen!!! miten voi kestää....
 
Hei ihanaiset,

Sori, kun raporotoin vasta nyt, soitto klinikalta kun tuli jo melkein tunti sitten ;)
Top oli sulatettu ensin, kuten sovittiin, mutta ei ollut jatkanut jakautumista toivotulla tavalla. Kaksoset oli otettu pian myös sulamaan ja ne (6- ja 7-soluiset) olivat jakautuneet hienosti. Ne siirretään ja Topia tarkkaillaan, jos hänet pakastetaan vielä uudelleen. Lapsi parka - joutuu tosissaan kokemaan tämän kylmän maailman vasta 8-soluisena.

Assarille valtavia plussapuhureita laitan matkaan! :heart:

Matsalu ja Rudy, koittakaa jaksaa vatsakipujen kanssa. Kyllä siellä nyt pesiä rakennetaan oikein kunnolla.
Rudy, me kaikki toivomme, että vuodot olisivat jotain vaaratonta. Huilaa hyvillä mielin sohvalla, tällä kertaa jääköön remontti ja muutto muiden harteille. Onhan teillä apua tarpeeksi?

Illalla raporteeraan uusiksi, miten kävi. Nyt on iloinen mieli, melkeinpä innostunut.
Hilde :wave:
 
HILLEVILLE Tsemppiä siirtoon!!

RUDYLLE voimia vuotojen kanssa. Itsellä vuosi ihan alussa. Tuhrua kylläkin, mutta seassa ihmeellisiä riekaleita (sori). Sit oli muutama viikko taukoa ja taas vuosi tuonne muistaakseni rv 11 viikolle asti ja joskus oli aina sellaisia riekaleita mukana eikä oikein kukaan osannut selittää mitä ne oli. Kauniskuullahan sit lorisi oikein vertakin ja sillä edelleenkin kaikki hyvin. Toi vuotelu on niin syvältä, kun muutenkin pelottaa. :hug:

MATSALU: Mulla ainakin oli oikeestaan ekat 3 kk. Maha kipeä aika ajoin. Joskus menkkamaista kipua läpi yönkin. Ei tosin niin kovaa, mutta samantyyppistä. Ja sit oli sellaista tosi inhaa nivuskipua välillä, että hyvä että kävelemään pystyi ja sekin kesti kerrallaan aikas kauan. Paikat vaan kai venyi. Nyt on vaan näitä ihme kohtukipuja jos tekee äkkinäisiä liikeitä niin vihloo.

Toivottavasti ASSARI saa hetken päästä oikein hyviä uutisia :heart:

Bartsu ja "Marianne" 16+6
 
just joo.... hcg oli 714, pp13 .... aikas paljon.... Avalle jo soittelin että onko se nyt sitten jo liikaa kun taulukoissa on 2 vkoa hedelmöityksestä yläarvo jotain reilu 400....

No mutta siis TUKEVASTI raskaana, kunnes toisin todistetaan....

Kyssäri: onko kenelläkään ollut suurin piirtein tuota luokkaa hcg pp13? Ja mulle siis siirrettiin yksi alkio.
 
Rudy, ota nyt iisisti, sillä sun kroppasi tekee jo ihan itsekseen niin pajon hommia, että levätä pitäisi! Vaikka tiedän tosin, että tämän sanominen on niin paljon helpompaa mitä sen toteuttaminen käytännössä... Todella kurjia nuo vuodot. Toivotaan, että kaikki on ultrassa hyvin. :hug: Ja jatka vain niiden hyvien unien näkemistä. ;) :D

Hillevi, toivotaan, että saat hyvin jakautuneet solut matkaan ja homma lähtee vauhdilla etenemään! :heart: :flower:

Assari, mulla oli toisessa raskaudessa pp13 hcg arvo jotain 590 paikkeilla ja kyseessä oli kahden alkion siirrosta alkuun lähtenyt kaksosraskaus... :whistle: Mitä ne siellä Avalla muuten sanoi sinulle tuosta lukemasta? Joka tapauksessa, hyvät on luvut! B)

Simmis
 
juu kyllä mua nyt mietityttää kovasti tuo korkea hcg arvo.... no mutta ekassa raskaudessa oli pp 12 arvo meilkein 400 ja labra povaili kovasti kaksosia. Mutta yksi lapsi tuli. Kai tuo hcg:n nousu on yksilöllistä....

Avalta vaan hymyilivät puhelimeen, et oo liian korkea... :D
 

Yhteistyössä