Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi Mababy, :hug: Suru ei lienny unohtamalla tai villaisella painamalla, se lientyy vain ajan kanssa ja raskasta surutyötä tekemällä. Voimia!

Oma kohtu: pp 12. Tänään tarttis sitten ostaa se testi. Mieskin myönsi eilen saunan lauteilla, että kyllä jännittää... Taidan lähteä päiväksi shoppaamaan ja elokuviin, niin kuluu aika. Sikäli hankala tilanne, että omissa hoidoissa olen aina tiennyt jo muutama päivä ennen testiä, että nega tulee. Nyt en tiedä edes sitä sen paremmin kuin mitään muutakaan.
 
Mybaby, vaikka asenne olisi mikä vain, niin surun täytyy myös antaa tulla. :hug:

Matsalu, rohkeasti vain sitä testiä ostamaan, kyllä se siitä! =)

Itse kävin ostamassa Assarin esimerkistä Cleat Bluen testin ja sain aamulla siihen plussan. Kyllä se taitaa niin olla, että mikäli Assari sanoisi esim. alkaneensa syömään pieniä kiviä ja nukkumaan ämpäri päässään, niin minä tekisin samoin... :D :D Ihanaa olla tällainen "laumasielu" :LOL: Joka tapauksessa oma fiilis on, että nyt sittten alkoi se todellinen piina-aika. Mieskin totesi että, 9 - 10 viikon päästä voimme olla toivottavasti hieman varmemmalla mielellä. :)

Niin ja mikäli Matsalu haluaa oirelistaa ;), niin ehkä nämä menkkamaiset kivut ovat olleet muutaman päivän aika pinnalla olevia. Mutta voihan nekin olla niitä ärsyttäviä lääkkeiden sivuoireita.

Simmis
 
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............... haaveissa

Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. 2 siirtoa tehty luovutetuilla, tulokset negaa. Haaveena ensimmäinen lapsi.

Vekara (45) 5. lahjasolu 02/09 AVA-tampere. Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10. varhainen km 7+2.

Hillevi (45) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega, 2. lahjasolu IVF kesken rv 8+6. PAS 27. toukokuuta.

NellaMaija (32) 2.lahjasolu ( takana 1 tuoresiirto ja 1 PAS, kummastakin nega ). Haaveena ensimmäinen lapsi.

Tinulinen (30) 1.lahjasolu, VL:n jonossa ylli 2 vuotta, eka lapsi haaveissa.

Jonsku-78 (31)Takana 1 tuoresiirto, odottaa PAS:ia. Helsingin väestöliitto. Haaveena eka lapsi.

Pomppaduu (27) 2Xiui, 2xivf (ei kummallakaan kertaa muniksia) 3x donor pas-> viimeisimmästä reilun vuoden ikäinen poika. Nyt luovutusmunasolua odotellaan.. Haaveissa vielä ainakin yksi lapsi.

EliseT (31) Ei aiempia hoitoja, luovutettu munasolu ainut mahdollisuus, Helsingin VL (vasta ensimmäiseen tapaamiseen menossa...). Haaveena ensimmäinen lapsi.

Iituska(38)väestöliitto tre, 4x ivf hoito,siirtoon asti päästiin, kaikista nega. eka lahjasoluhoito 05/09. Haaveissa 2.

Josko (30+) Ava Tre. Esikoista toivomassa. Pian 4 vuotta on tätä matkaa takana, 4xIUI, 1xIVF(yksikään soluista ei hedelmöittynyt), 5xICSI+1PAS (joista tuloksena 3 alkuraskauden keskenmenoa). Hoito heinä-elokuussa.

Papillon (40+) Invimed, Varsova. 6 PAS, viimeisestä km rv 7+4.


Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... testipvä

Aliisa (25) .. 3.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3, 1 tuoresiirto, 2 PAS, 2 alkanutta raskautta, kesken vkoilla 6+2 ja 9+4. Viimeinen solu siirretty 15.5.09

Matsalu (45), omilla soluilla 2xIUI, 3xIVF: siirtoihin päästy, mutta alkiot huonoja. Ensimmäinen lahjamunasoluhoito Ovumiassa.

Alma (34) 5x IUI, 3 IVF yritystä, 1. lahjamunasoluhoito, Oulun VL, haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.


Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 3xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Kauniskuu (32) 4 x IVF, 1 toteutunut siirto, 1.lahjamunasoluhoito, TAYS, haaveissa ensimmäinen

Rudy ja rupsukat, plussa 13.5.

Marru (35) 3xOI, 2xIUI, 5xIVF omilla, 1xIVF lahjasiitiöillä, 1.lahjasoluhoito 02/09, PAS 05/09, Ava Tre, plussa 18.5.

assari77 (32), vaikea endo, 7 IVF omilla muniksilla, hoidossa Ava Tre, 1. luovutusmunasolu -siirto olisi vkolla 7 (luovuttajalta ei yhtään munasolu...ei siirtoa...) toinen yritys vkolla 12 (12 munasolua, ei yhtään alkiota siirtoon, monitumaisia), IVF-esikoinen 3v. toiveissa vielä 1-2 lapsosta. siirto 13.5.

Simmis (38) 4. lahjamunasoluhoito, Tampere Ava, haaveissa toinen lapsi



Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, esikoinen tyttö 10/2008

Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009

Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009

Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
 
Mybaby, poistin sut listasta, mutta olet tietenkin tervetullut, jos joskus siltä tuntuu. Itkut on hyvä itkeä heti, ehkä niin pääsee vähän nopeammin asian yli. Voimia! :hug: Sinulle ja perheellesi kaunista kesää.

Assari ja Simmis, isot onnittelut plussista :flower: :flower:

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Hilde, kortisoni on niiiin pahan makuista...

 
Mybaby Jättimäinen lohdutusrutistus :hug: Muista, että tänne saa tulla purkamaan mieltään, jos se yhtään helpottaa. Voimia teille molemmille!

Simmis kannatti olla laumasielu =) Valtavasti Onnea!! Ja tervetuloa tähän seuraavaan piinavaiheeseen!

Voi kun Matsalu ja muutkin piinailijat pääsisvät hyppäämään tämän plussajunan kyytiin.

Marru
 
Sunnuntaita!

Simmis, onnea viivan vahvistumisesta! Olet raskaana, jes!!!:flower:

Rohkeninhan minäkin sitten eilen sen testin lopulta ostaa ja tänä aamuna testaillakin. Ja tulos on, miten sen nyt sanoisi... hiukan hämmentävä. Kyllä siihen tikkuun toinenkin viiva tuli. Ja vieläpä ihan testiajan sisällä, parin minuutin odottelun jälkeen. MUTTA testiviiva on selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva ja sen ilmestyminen tosiaan viipyi hetken. Vuoden takaisessa raskaudessa testiviiva ilmestyi heti ja oli paljon vahvempi, aivan yhtä tumma kuin kotrollikin.

Vauvaviiva on kyllä ihan selvä, ei siis mikään haamu, mutta kun nyt on jo pp13, hcg ei mahda olla kovin korkealla. Älkää siis onnitelko vielä! Käyn huomenna veritestissä, sitten tietää vähän enemmän.

Kyllä täytyy sanoa, että tää on mulle hiukan liiankin jännittävää...
 
Matsalu mun oli pakko tulla urkkiin heti aamusta sua,kun eilen kävin lukeen et aiot testailla tänään =)
Milläs testillä testasit? Mulla vahvistu viiva vasta sanotaanko pp15 apteekin testissä ja samanvahvuinen oli vasta pp17.Pidän sulle hurjasti peukkuja pysytyssä (enkä onnittele vielä,kun en anna itseänikään onnitella)vaan toivon sydämestäni onnistumista sulle,kuin myös teidän kaikille ketjulaisilletoivon sitä samaa :flower:

tiru,tuolt toist puolt palstaa
pp19
 
Kirjoitin sitten äsken jo pitkän pätkän, mutta tällä palstalla on ikävä tapa.. teksti vaan katoaa yhtäkkiä. Kokeillaan nyt sitten uudestaan lyhyemmällä versiolla..

Ensinnäkin Assarille ja Marrulle onnea plussista, hienoa! Melko aikaisessa vaiheessa plussat saitte.. joten toivotaan että se on kovin positiivinen asia :) Näinhän se on, että nyt se piina aika vasta alkaakin.. ensimmäisen ultran jälkeen sitä on sitten viisaampi..

Matsalu oli kirjoittanut samaan aikaan kun minäkin sen pitkän tekstin, joka katosi. Varovaiset onnittelut haluan silti sinulle lähettää! Minkä merkkisellä testillä testasit? Joillakin hcg nousee hitaammin kuin toisilla.. Eräälläkin täällä oli vain 50 luokkaa hgc arvo ja raskaus on sujunut hienosti.. joten toivoa sinulla on. Älä nyt luovuta mielessäsi.. pidä mieli positiivisena vaan. Haamu on kuitenkin aina toivoa antava:)

Omaa napaa: Tänään käynnistyi pp9. Joku täällä keskusteli noista testipäivästä ja meidän virallinen testipäivä on pp14, joka on 29.5. Jos kotitesti näyttää plussaa, niin pitää käydä hcg mittauksessa sitten pe:na. Mitään oireita ei ole.. paitsi lääkkeiden aiheuttamat kiukkukohtaukset.. Eilenkin olin töissä kuin persuksiin ammuttu karhu kun mikään ei sujunut:D Mieltä lohduttaa se, että jos tästä ei tule toivottua tulosta niin syksyllä pääsemme jokatapauksessa uusiin hoitoihin.

Tuosta kortisoonista on keskusteltu. Minkälaisilla annoksilla te muut olette sitä ottaneet ja minkä merkkistä? Meille Fertinovan lääkäri määräsi vain 0,75 mg/pv ja luinkos oikein että Hillevillä 5mg? Aikamoisen suuri ero. Meille lääkäri määräsi sen otettavaksi illalla, samoin aspiriinin. Olen itse muuttanut tuon kortisonin otettavaksi aamulla.. saan nukuttua paljon paremmin, joten kiitos vaan vinkeistä! Kyllä sitä aina pystyy itse vähän soveltamaan. :D

MyBabylle halaukset. Onhan se iso asia, kun olet tehnyt päätöksen ettei hoidot enää teidän kohdalla jatku.. Itke itkut rauhassa.. ajan kanssa se sitten helpottaa.. niin tyhmältä kuin ajatus nyt tuntuukin..

Kiitos suuret kaikille valmistujais onnitteluista!

Kävi näissä hoidoissa aina miten kävi.. niin aina on jollain tapaa jatkettu eteenpäin.. jokainen meistä. Kyllä me ollaan naiset vaan sitten vahvoja ihmisiä Mukavaa su päivää kaikille!
 
Toiselta palstalta vakoilemassa minäkin olen Matsalun testausta.
Onnittelut rohkenen minäkin lähettää ja kovasti toivon tarrasukkia matkalle eteenpäin.

Ja tietysti onnea muille plussanneille myös, sekä muille tulevia onnistumisia!

Lumeton
 
Matsalu, testiajan sisällä tullut viiva on viiva, myös hailakampi sellainen. :flower: :heart: Minun kolmesta raskaudesta maaliin pääsi juuri se alussa alhaisimmalla hcg:llä varustettu. Eli käytännössä yli 500 arvo meni kesken, mutta reilu satasen arvo ei. Kyse on hyvin paljon mm. kiinnittymisen ajankohdasta, etc.

Aliisa, tsemppiä kiukkukohtauksiin. :saint: Perusteliko lääkäri muuten sinulle sitä minkä takia aspiriini (ja kortisoni) pitäisi ottaa illalla? Itse olen ottanut disperiinini aina aamulla, kun ei parempaakaan tietoa ole ollut. Niin ja oikeassa olet, kävi miten kävi, eteenpäin ollaan aina menty, kun pysähtyäkään ei voi. =)

Simmis
 
MATSALULLE ja SIMMIKSELLE ONNITELUT!!! :flower: :heart:

MATSALU: Mulla tuli ekan kerran haale aviiva PP10 10IU:n testillä. Sit PP11 haalea viiva 25IU:n testillä PP12 verikokeessa arvo 70. PP17 Predictorilla jälleen haalea viiva... eli ei noi viivan vahvuudet aina kaikkea kerro. Pääasia että on se toinen viiva. Itse en sit enää tehnyt ton PP17 jälkeen testejä, koska olisin tullut ihan seinähulluksi spekuloidessani mitä se viivan vahvuus tarkoittaa ym. vaan odotin kiltisti ne piinaviikot ekaan ultraan.

HILLEVI: Kortisoni on tosi pahan makuista, mutta siihenkin tottuu ajan kanssa tai sit opin vaan nielasemaan ne niin haipakkaan et en huomannut enää makua.

ALIISA: Mulla oli kortisonit eka siihen limisultraan asti 10mg ja sit sen jälkeen sinne rv 12 asti 20mg! Aloitin ne siis kp1. Ja Primaspanit piti ottaa myös aamulla siksi kun se oli enterotbl niin se piti ottaa tyhjään mahaan. Näin siis apteekissa ohjeistivat ja niin kaikilla meidän asukkaillakin töissä menee :p Naureskelinkin ittekseni silloin, että olen tosi samaistunut meidän asukkaisiin kun on samoja lääkkeitäkin niiden kanssa...

MYBABYLLE :hug:

Bartsu ja M 16+3
 
ja kylläpä tuli hyvä mieli, kun saa lukea näitä plussa uutisia!! ASSARILLE, SIMMIKSELLE ja MATSALULLE JäTTi-ONNITTELUT :D !!! Tästä on hyvä jatkaa!!

MYBABY, pahoitteluni :hug: !! Tiedän tuon tunteen liiankin hyvin, mutta aina sitä eteenpäin on menty. Nauti pikkuisesta ja ehkäpä se mieli hoitojen suhteen saattaa vielä muuttua...myöhemmin...

Lahjamunasoluhoidot ovat kovin kalliita omilla siittiöillä, mutta lahja-alkio myös oiva vaihtoehto. Tartossa pääsee heti hoitoon ja kahden siirrettävän alkion hinta 1650. Klinikoita ja hintoja on toki monia, mutta tarto tullut meille paikkana tutuksi.

Kaikille mukavaa sunnuntai päivää, lähden poitsulle housuja etsimään.

terkuin, VEKARA :x :/ -olo lääkkeistä!!
 
Tällä kertaa päätin tehdä hoidon suhteen kaikki toisin kuin ennen. Ennen siirtoa makoiltiin miehen kanssa etelän lämmössä ja oltiin miettimättä koko lapsettomuutta ja hoitoja. Siirrossa saimme kyytiin kaksi hyvää huurunenää. Siirron jälkeen päätin myös olla miettimättä liikoja. En miettinyt syömisiä, juomisia tai tekemisiä. En edes käynyt täällä kurkkimassa ( se otti kyllä koville =)). Ja nyt tänään tein testin kolme päivää etuajassa ja siinä se oli: selkeä PLUSSA!!!! Ei tätä voi todeksi uskoa, niin pitkän yrittämisen jälkeen elämäni ensimmäinen plussa. Nyt ollaan onnesta ihan pyörryksissä!!! Täytyy toivoa, että raskaus menisi loppuun asti, mutta tämäkin oli meille jo suuri onni, että saatiin tieto, että voin ylipäätään raskautua. Jossain vaiheessa oli jo niin epätoivoinen olo.

Omanapaista onnenvuodatusta. Palstalla on tapahtunut hurjasti siitä kun olen täällä viimeksi käynyt. En pysty nyt jokaiselle erikseen kommentoimaan, mutta kaikille hirmuisesti lämpöisiä haleja ja tsemppitunnelmaa omiin vaiheisiinne. Jahka olen tästä "selvinnyt" tulen paremmin lukemaan kuulumisianne.

Ompahan sekavaa tekstiä, mutta nyt on pää niiiin pyörällä!!!

Onnesta soikea Nellamaija

 
Onnea NellaMaija :hug: :heart: ! Hienoa, että sait positiivisen raskaustestin.. Toivotaan että kaikki menee hyvin. Nauti nyt olostasi täysin rinnoin:)

Bardolino Miksihän minulla tuo kortisaaniannos on niin olematon? Lääkäri ei perustellut mitään, että miksi piti ottaa illalla.. Ihmetyttää nyt tuo minun pieni annos.. tosin lääkäri sanoi, että kortisonilla ei ole väliä ottaako sitä ollenkaan vaiko ei.. että tuo aspiriini on se tärkein.. ja että vaikka hyytymistekijät normit, niin aspiriinista voi silti olla hyötyä..

Vekaralle :hug: ja tsemppiä lääke oireisiin..

Nyt täytyy lähteä koirien kanssa lenkille. Ihania uutisia täällä, kun niin moni on raskautunut hoidoista ihan tässä lähiaikoina:)
 
Onnea Nellamaijja! :flower: :heart:

Itse jaksan ihmetellä, että miksi minulle oli nyt määrätty verikoepäiväksi pp14, eikä pp12 kuten aina aikasemmin. Osaisiko joku viisaampi kertoa syyn, kun en sillon siirron jälkeen sitä itse lääkäriltä tajunnut kysyä?

Simmis
 
Ihania plussauutisia täällä kovin monella! Jes! Toivotaan, että hyvät uutiset jatkuvat..

Millasia teidän plussanneiden alkiot ovat olleet siirrettäessä?

Omaa napaa: Meille löytyi sit aika pian uusi luovuttaja. Pe 22.5. siirrettiin 2 alkiota. Molemmat oli nelisoluisia. Nyt sitten pitäs jaksaa tämä piinailuaika... Hermoja raastavaa. Näinä hetkinä pienen/pienten pitäisi kait kiinnittyä. Ja tämä mamma vaan kuulostelee tuntojaan. Meinaa esikoinen ja isäntä jäädä huomiotta. Vielä kun päälle lisätään lugejen ihanaiset vaikutukset. Huoh! =)

Pomppaduu
 
NELLAMAIJALLE onnittelut myös :flower:

ALIISA: Niin, ei noista lääkäreistä oikein ota selkoa. Mullahan tuo ilmeisesti tuo kortisoni oli sen endon takia, kun siinä tosiaan elimistö saattaa hyökätä alkiota vastaan niin kortisonilla pyrittiin tämä poistamaan. Siksikin varmaan niin iso annos.

Bartsu
 
Hei kaikille!!!

Minäkin väärästä pinosta tulin matsalua tsemppaamaan..

Huomaatko matsalu, minä en enää ole sun one-and-only priva-stalkkeri, olen perustanut suoranaisen haaremin!! :LOL: Mut minä olin eka, ihan varmasti olin!!!

Mut hei viivasta, Jos siinä viiva on ni se on, ja minulla tosiaan on kaksi onnistunutta raskautta, joissa viiva on tullut vasta usean päivän menkkojen poisjäämisen jälkeen. Toisaalta tässä nykyisessä tapauksessa viiva on tullut haamuna mulle jo tyyliin pp 8, jos siis ultran mukaan katsoo laskettua aikaa. Näin ollen, jokainen vauva ja plussa on erilainen, ja jos siinä viiva on, ni se ON viiva. Eli plussa. Se sitten, että siitä plussastahan vasta alkaakin jännät ajat ja lopputulema ei vielä ole valitettavasti taattu. Mutta, tahdonvoimaa sulla on matkassa meiltä muiltakin enemmän kun monella muulla, ihan varmasti olet harva ja valittu siinä, että haaremi seuraa sinua pinosta toiseen. Minä sanon, että onnea, vaikka kielsit ja nostan kaikki mahdolliset ulokkeet pystyyn!!!! Aivan mahtavaa!!!

Tässähän ihan vallan liikuttuu kovasti tällaisita uutisita näin sunnuntaipäivän kunniaksi. Siitä on noin vuosi kun itsekin sain toisen keskenmenon ja silloin taisi apaut samaan aikaan matsalu tulla palstalle kertomaan omasta keskenmenostaan. Varmaan se samanaikaisuus, tai joku, teki sen, että jäit mieleeni. Ja jäinkin seuraamaan teidän tilanteen etenemistä. Siitä sitten muistan jo melkein heti, että kirjoitit jonnekin kasaan siitä, että te miehen kanssa pohditte, että MIKSI teille kävi näin, että miksi kiusataan? Että kaikki on hyvin teillä ilman lapsia ja sitten heitetään tuollainen kiusa siihen, joka mullistaa kaiken. Ja siitä se teidän taistelunne alkoi. Monta kertaa olen tuosta MIKSI asiasta lukenut muissakin kirjoituksissasi... Ja miettinyt että mikä siinä on teille epäselvää, minusta vastaus on harvinaisen selvä. Jaan siis suurta viisauttani: Minä uskon, että se tapahtuma tuli juuri SIKSI, että te heräisitte siihen, ettei teille lasta ilman apukeinoja tule. Että jotain pitää tehdä. Jos tuota ei olisi tullut, niin joku päivä 50+ tyyliin tulisi se ajatus teille, että hei, miksei me edes yritetty. Nyt taas, kun kaikki keinot ottaa käyttöön ja kokeilee ja yrittää, ni ei tasan voi ikinä miettiä, että MIKSI emme edes yrittäneet. Tulee mitä tulee, ni kaikki on yritetty.

Ja nythän tosissaan, on lähempänä kuin aiemmin se, että se lopputulos olisi teillä oma vauva.

Arvatkaa, mun pitäis siivota, mies meni lasten kanssa pihalle ja jätti mut rauhaan "siivoamaan". Ilmankos keksinkin ykskaks asiaa enemmän kiu laki sallii. Tää oli vähän niinku privaviesti matsalulle...


Mutta kaikille teille tässä pinossa oleville, toivon onnea ja menestystä ja paljon paljon plussia. Mielettömän rohkeita naisia olette kaikki, ja iloisena olen huomannut, että monelle tämä tapa tuottaa hedelmää!!!

MORJENS!! Meen (ehkä ) siivoamaan!!!



w-the stalker


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Aliisa: Tulin tänne taas taustailemaan ja huomasin pohdintasi kortisonista. Olen käynyt samalla Fertinovan lääkärillä, ja hän määräsi kortisoniksi Dexametason 0.75mg. Minulla oli aiemmassa hoidossa kortisonina Prednison, jota oli 5mg. Luulen, että tuo Dexametason on yhtä "vahvaa", ja siinä on sitten vaikuttavaa ainetta enemmän.
 
Voi että on monella plussauutisia! Onnea :flower:

Täällä mennään pp 10, ensi viikonloppuna testailen. Perusnegatiivinen minä on ottanut taas vallan enkä usko, että tästä mitään tulee. Olen kaiken kukkuraksi flunssassa, joten olo on suhteellisen surkea. Mieli ei kuitenkaan ole maassa ja olen ollut melko tehokas. Opiskelen työn ohessa (mikähän järki siinäkin on) lisäpätevyyttä ja loppusuora häämöttää. Olenkin iskenyt tarmoni viimeisiin tehtäviin niin etten ole kaikin ajoin muistanut edes piinistellä!"Avaruussukkulat" aamuin illoin siitä vain muistuttaa.

Miten muuten on, tietääkö joku, alkavatko kuukautiset norm. kierron mukaan vaikka käyttää progeja?

Alma
 
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :)

Tosi kiva ja ihana kuulla kun niin monella on tullut plussaa. PIdetään kovasti peukkuja pystyssä, et kaikki sujuisi hyvin. Antaa myös paljon uskoa ja toivoa itsellekin alkusyksyn tulevaa PAS-hoitoa varten...

Terkuin: Jonsku

 
Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Minäkin väärästä pinosta tulin matsalua tsemppaamaan..

Huomaatko matsalu, minä en enää ole sun one-and-only priva-stalkkeri, olen perustanut suoranaisen haaremin!! :LOL: Mut minä olin eka, ihan varmasti olin!!!

Mut hei viivasta, Jos siinä viiva on ni se on, ja minulla tosiaan on kaksi onnistunutta raskautta, joissa viiva on tullut vasta usean päivän menkkojen poisjäämisen jälkeen. Toisaalta tässä nykyisessä tapauksessa viiva on tullut haamuna mulle jo tyyliin pp 8, jos siis ultran mukaan katsoo laskettua aikaa. Näin ollen, jokainen vauva ja plussa on erilainen, ja jos siinä viiva on, ni se ON viiva. Eli plussa. Se sitten, että siitä plussastahan vasta alkaakin jännät ajat ja lopputulema ei vielä ole valitettavasti taattu. Mutta, tahdonvoimaa sulla on matkassa meiltä muiltakin enemmän kun monella muulla, ihan varmasti olet harva ja valittu siinä, että haaremi seuraa sinua pinosta toiseen. Minä sanon, että onnea, vaikka kielsit ja nostan kaikki mahdolliset ulokkeet pystyyn!!!! Aivan mahtavaa!!!

Tässähän ihan vallan liikuttuu kovasti tällaisita uutisita näin sunnuntaipäivän kunniaksi. Siitä on noin vuosi kun itsekin sain toisen keskenmenon ja silloin taisi apaut samaan aikaan matsalu tulla palstalle kertomaan omasta keskenmenostaan. Varmaan se samanaikaisuus, tai joku, teki sen, että jäit mieleeni. Ja jäinkin seuraamaan teidän tilanteen etenemistä. Siitä sitten muistan jo melkein heti, että kirjoitit jonnekin kasaan siitä, että te miehen kanssa pohditte, että MIKSI teille kävi näin, että miksi kiusataan? Että kaikki on hyvin teillä ilman lapsia ja sitten heitetään tuollainen kiusa siihen, joka mullistaa kaiken. Ja siitä se teidän taistelunne alkoi. Monta kertaa olen tuosta MIKSI asiasta lukenut muissakin kirjoituksissasi... Ja miettinyt että mikä siinä on teille epäselvää, minusta vastaus on harvinaisen selvä. Jaan siis suurta viisauttani: Minä uskon, että se tapahtuma tuli juuri SIKSI, että te heräisitte siihen, ettei teille lasta ilman apukeinoja tule. Että jotain pitää tehdä. Jos tuota ei olisi tullut, niin joku päivä 50+ tyyliin tulisi se ajatus teille, että hei, miksei me edes yritetty. Nyt taas, kun kaikki keinot ottaa käyttöön ja kokeilee ja yrittää, ni ei tasan voi ikinä miettiä, että MIKSI emme edes yrittäneet. Tulee mitä tulee, ni kaikki on yritetty.

Ja nythän tosissaan, on lähempänä kuin aiemmin se, että se lopputulos olisi teillä oma vauva.



Mutta kaikille teille tässä pinossa oleville, toivon onnea ja menestystä ja paljon paljon plussia. Mielettömän rohkeita naisia olette kaikki, ja iloisena olen huomannut, että monelle tämä tapa tuottaa hedelmää!!!

MORJENS!! Meen (ehkä ) siivoamaan!!!



w-the stalker


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tässä on kyllä kaikki niin hyvin sanottu etten parempaan pysty , olen aivan samaa mieltä mm. tuosta SYISTÄ miksi teille kävi niinkuin kävi SanteriAlkion kanssa, teidän oli tarkoitus tosiaan herätä ja nyt alkoi olla viimeiset ajat käsillä...

En tiedä muistatko minua, oltiin samassa pinossa silloin kun odotit, myös minä jäin seuraamaan taivaltasi ja olen niin toivonut että tässä lopulta kävisi juuri näin, olen uskonutkin että tämän täytyy loppua hyvin koska muuten kaikessa ei todellakaan olis mitään järkeä :heart: . Sinulla on jotenkin niin ihailtava suhtautuminen kaikkeen, kirjoitat todella sympaattisesti ja mutkattomasti =) .
Kyllä se niin on että Viiva on viiva, ei sen vahvuudella ole tekemistä lopputuloksen kanssa..itse murehdin kans viime kerralla just sitä kun viiva oli testiviivaa haaleampi vaikka raskaus oli jo aika pitkällä, mutta hyvin silti meni loppuun asti =) .
Pidän peukkuja että kaikki menis nyt hyvin :heart:
 
Nellamaijalle onnittelut myös minulta!

Ja nyt, ihan hurjasti kiitoksia onnitteluista! Vaikka en niitä ihan vielä uskalla itselleni omistaakaan, niin tippa tuli kyllä linssiin lukiessa. Mutta ymmärrätte varmaan, että vielä en hiukkaakaan pysty hehkuttamaan. Näillä palstoilla seikkaillessa olen saanut oppia, että plussa on tosi vaikea saada, mutta vielä vaikeampi pitää! Ja onhan se omakin keskenmeno vielä tosi kipeänä muistissa. Mutta toivotaan nyt parasta!
 

Yhteistyössä