Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vekara, käyhän tosiaan kertomassa iltasella, minkälaiset oli sinun limis"näkymät". Mehän päästäisiin piinailemaan samoihin aikoihin, jos hyvin käy. Kiva! :heart:

Hilleville onnittelut siirrosta ja niiiiin paljon kiinnittymisliimaa kuin jaksan täältä lähettää! :wave: Juu, sitä se lääkärikin sanoi, että turhaan kasvatetaan limistä nopeasti vaan otetaan ihan rauhassa. Ja se tuntuu tällä hetkellä ihan hyvältä hommalta.

Mulla oli viime siirrossa vähän sama taktiikka kuin Matsalulla. En tarkistanut lääkkeitten riittävyyttä kuin testipäivään asti. No, ei niitä tarvittukaan enempää, mutta varaahan sinä niitä enemmän, koska tämä plussa-aalto tulee pyyhkäisemään sinunkin ylitsesi. =) Niin kovasti toivon, ettei tuohon plussa-aaltoon tule muutoksia pitkään aikaan.

Rudy, kiva kuulla sinunkin kuulumisia! Niin ihanalle kuulostaa nuo pahat olot, väsymiset jne, kun tietää mistä ne johtuu. Lepäät vaan tarpeeksi, ei ne laatikot sietlä mihinkään häviä. :wave:

Nyt töitten kimppuun. Pakko vaan täällä aina käydä kurkistamassa ja sitten ei malta olla kommentoimatta. :whistle:

Nennuliini

Taas pukkaa kiire päälle... huomenissa yritän palailla kommentoimaan. Mutta pikaisesti; oli aivan ihana vanhempi nais gynegologi. Sanoi, että kaikki kohdussa tosi hyvin, mistään adeneomyysistä ei mitään viitteitä. Lepo tehnyt hyvää ja tästä on hyvä ponnistaa. Limis oli meille hyvät päälle 7mm kahdeksassa päivässä ja siirto olisi viikon kuluttua perjantaina.

Eteenpäin mennään ihan mukavin fiiliksin - VEKARA -

:hug: kaikille ;)

Kiitos Lotta77 tiedosta. Joo tämä Fertinovan lääkäri tosiaan suositteli harrastamaan kansalaistottelemattomuutta ja kokeilemaan noita lääkkeitä.. kyllä se meitäkin on naurattanut. Nyt näin ollaan kuitenkin toimittu :LOL:

Sivut taisivat tänään olla kaaduksissa.. yritin useaan otteeseen tänne päästä. Menen huomenna nyt kuitenkin tuonne VL:n hcg testiin, sain sumplittua asiat niin.. huomenna sitten iltapv:llä kuulee miten on käynyt.

Noista lääkkeistä.. itse olen myöskin nyt ostanut vain aina sen tietyn verran lääkkeitä.. ja itseasiassa tajusin juuri, että huomis aamuksi ei ole yhtä ainutta progynovaa.. ou nou.. no pitää aamusella heti kokeen jälkeen kiirehtiä apteekkiin.

Nennuliinille tsemppiä limiksen kasvatteluun:) Toivotaan että ma:na olisi jo niin hyvä että saatte siirtopäivän sovittua ja kyytiläisen/t mukaan.

Mistähän tää turvotus tulee.. maha on oikeesti niin iso pallo.. Ei sillä, että se haittaisi jos raskaana on.. mutta mikä kumma tämän turvotuksen tekee.. ei lugesteronit ennen ainakaan näin pahasti ole turvottanut. Tänään ollut pientä selkäkipua ja vatsaa nippaillut.. Toiv täti pysyy poissa ja pitkään.. No, huominen tosiaan kertoo jo aika paljon suuntaa..

Mukavaa to iltaa kaikille. Huomenissa oli joku muukin menossa verikokeeseen, eikös? Tsemppiä!

Aliisa, turvotus kertoo raskaudesta! Viime kerrasta muistan selvästi sen pömppövatsan ja sittemmin kuulin jostain ihan "viralliseltakin taholta," että vatsa turpoaa alkuraskaudesta. Itselläni en ole nyt kyllä huomannut, kun mahamakkaraa on vuoden aikana kertynyt muutenkin lisää. Tulehan sitten heti huomenna kertomaan lukemat!

Vekara, hieno limis, hieno kohtu!

Rudy, mulla on ultra vasta 10.6. :( Pitkä aika odotella. Tänään ei ole ollut enää niin kovia menkkakipuja, jotain pientä nippailua vaan. Ihan skitsoa touhua tämä kyllä on: jos on kipuja, se huolettaa; jos ei ole, se huolettaa vielä enemmän!

Hieno limismitta Vekara, menettekös te Riikaan alkiota hakemaan vai Tartoon?

Kylläpä Rudya väsyttää, mutta ymmärrettävää kun teillä on se asuntoprojktikin. Onneksesi saat nukahdettua helposti. Ei ne muuttolaatikot tosiaan häviä (valitettavasti), eli huilaa nyt aina tarvittaessa.

Aliisa, paljon onnea huomiselle :heart:
Minulla myös maha ollut turvoksissa eilisestä ja Lugeista nautittu nyt vasta 5 päivää. Minua ne turvottavat tosi paljon ja kaasua tulee uloskin :whistle: Muita oireita on ollut muutamana yönä aikamoinen hikoilu. Juuri miehenikin kertoi hikoilleensa, että ei ehkä pelkästään Lugeista johdu..

Minäkin ostan aina vain sen määrän lääkkeitä kuin tietää varmasti tarvitsevansa. Viikon päästä lähdemme viikoksi lomalle Vuokattiin, täytyy muistaa ostaa vähän testipäivän yli uusi satsi. En taida päästä veritestiinkään pp14, vaan vasta pp18. No, testaan liuskatestillä mökillä. Mitähän muuten masukit tykkää tuollaisesta pitkästä automatkasta, varmaan hyvä pitää usein taukoja ja venytellä jalkoja.

Meidän top-alkio ei virkistynyt ja nyt on sitten pakaste tyhjä. Siirretyt alkiot olivat 4- ja 6-soluiset, pakasteeseen mennessä olivat olleet 3-soluisia - eli tuo 6-soluisena siirretty oli aika elinvoimainen.

Rauhallisia ja sikeitä unia kaikille!
Hilde, pp1 päättymässä

Hillevi, kurja kun toppi ei selvinnyt. Mutta ne kaksi nyt siirrettyähän olivat jakautuneet sulatuksen jälkeen. Se on tosi hyvä merkki. Ovatkos nämä alkiot nyt siitä samasta poikueesta, josta sinulla on jo kerran raskaus alkanut?

Pitkät automatkat ainakin mulla keräävät kruppiin nesteitä ja varmasti verenkiertokin heikkenee. Juo paljon ja pitäkää taukoja ja jaloitelkaa. Ehkä lentosukat?

Omat olot: Vk 5 poks! Niinkuin kellonajasta näette, eipä paljon nukuta... Ongelma on minulle sinänsä tuttu enkä valvomistani yhtään ihmettele. Mulla menee unet aina kun vähän jotakin tapahtuu, ihan samaa hyvää vaiko pahaa. Ja työstressistä tietenkin. Yritän nyt vain pysyä rauhallisena ja vähentää töitä. Menossa onkin loiva lomalle laskeutuminen: kesäloma alkaa viikon päästä!

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Nennuliini (34) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Vekara (45) Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia 11v ja tuplat 15v.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Iituska(38) Haaveissa 2.
Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito heinä-elokuussa.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37) jonossa 2/09 alkaen
Dream73 (35) jonossa 5/09 alkaen, esikoinen haaveissa

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen, testipvä 1.6.
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, siirto 22.5., testipvä
Marisabel (28) kolmas siirto, haaveissa eka, testipvä 11.6.
Hillevi (45), haaveissa eka, testipvä 11.6.

Plussanneet :heart:

Piri (35) haaveissa 2. LA 26.5.
Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5.
Marru (35) eka, plussa 18.5.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5.
Simmis (38) toinen lapsi
NellaMaija (32) eka, + 24.5.
Matsalu (45) eka, + 24.5. ultra 10.6.
Aliisa (25) eka, + 25.5.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009[/quote]

Huomenet vaan kaikille :wave:

Ja kiitos tervetulotoivotuksista =) on mukava tulla porukkaan kun saa näin avoimen vastaanoton. Päivitin omia tietojani tuohon Hillevin tekemään listaan, toivottavasti meni oikein enkä sotkenut mitään muiden tietoja ;)

Kirjoitteluni saattaa olla aika vähäistä tässä kesän aikana kun taidan yrittää pitää "lapsettomuuslomaa" ja nauttia kesästä ja välillä unohtaa kaikki nämä hoitorumbat edes hetkeksi. Saas nähdä kuinka onnistuu!

Hurjasti onnea plussanneille, toivottavasti me kaikki muut tulemme perässä sitten omalla ajallamme!

-Dream 73

Perjantaita,

Kyllä Matsalu, samaa poikuetta ovat nämä kaksi kuin edelliset, jotka tuoresiirrossa molemmat kiinnittyivät, mutta toinen oli mennyt aika pian kesken. Minulla on myös valvomisongelmaa, liikaa mietittävää tai touhotusta päivällä - niin varmasti herään keskellä yötä. Akupunktio on minua auttanut valtavasti, suosittelen. Ihanan pian pääset lomalle! Kiitos lentosukkavinkistä! Täytyy malttaa pitää matkalla taukoja.

Dream, virkistävää ja voimia keräävää kesä- ja lapsettomuuslomaa! Tekee kyllä tosi hyvää yrittää unohtaa kaikki hetkeksi ja antaa stressihormonien hävitä.

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua jokaiselle B)
Hilde

Uniongelmia täälläkin. Mikä siinä oikein on, että sillon tällön öisin tahtoo asiat pyöriä päässä eikä pysty rauhoittumaan. Sit tulee mieleen, et vaikuttaakohan vähäinen uni alkion kiinnittymiseen. Ja sen aatoksen jälkeen ei ainakaan nukuta.

Itelläni ei oo ihmeempiä kipuja. Tänä aamuna pikkuhousunsuojassa oli häivähdys punasta. Ei oo aikasemmissa siirroissa tässä vaiheessa ollu tollasta. Yleensä miulla vuoto alkaa muutama päivä lääkkeiden lopettamisen jälkeen. Saas nähä, tietääkö tuo hyvää. Huomenna testaan. Mies haluis odottaa maanantaihin, mut mie kyllä testaan huomenna, ku kerran kaappien kätköistä löyty on maaliskuussa vanhaks mennyt testi. Täytyyhän se käyttää pois.

Oikein kaunista viikonloppua kaikille! :wave:

Heij!

Pikaisesti tulin kertomaan tuon verikokeen tuloksen. Ajellaan juuri tässä kohti pohjanmaata, niin netti saattaa pätkiä aika lailla.. ainakin nyt kun ajellaan keskellä metsää:D
Tuloksen siiis soitin ja positiivinenhan se oli :) Arvo 268 eli hyvä minulle, sillä minulla tuo ei vaan nouse. Nyt aletaan sitten elämään taas todellista piina aikaa. Selkäkipuja on ja menkkamaista vihlomista, mutta toivotaan että kk:set on ja pysyy poissa. Palailen paremmalla ajalla sitten enempi. Kukas toinen tänään kävi testissä? Tuloksia tullut? Peukut pystyssä pidetään!

Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonlopun alkua kaikille!

Hienoa Aliisa! Älä pelästy kipuja. Googlasin asian ja lukemani mukaan menkkamaiset kivut kuuluvat kuvaan alkuraskaudessa.

Viinirypäle, onnea testiin!

Dream, erittäin hyvä ajatus pitää hoitolomaa. Lepää ja kerää voimia, niitä todella tarvitaan, kun hoidot alkavat.

ON. Eipä kummempaa. Kivut ovat vähentyneet, mutta eivät tyystin poistuneet. Rinnat ovat hyvin kipeät, haittaavat vatsallaan nukkumista. Hikoilen välillä kuin pieni porsas! Viikonloppuna juhlitaan ylppäreitä, saanpahan vähän muuta ajateltavaa.

Juu, Hillevi, mä olen ollut niin pitkään samassa paikassa töissä, että saan 7 vk vuosilomaa. Siihen päälle otan vielä aina lomarahat vapaana eli siis kesälomaa on about kaksi kuukautta ja talvella sitten vielä jotain.

Ihanaa Aliisa, onnea kovasti hienosta lukemasta!!! Nyt peukut pystyyn, että pikkuinen nauttii olostaan äidin masussa seuraavat 9kk.

Viinirypäleelle tsemppiä testailuun!!!

Oma maha on ollut tänään hiukan turvoksissa. Kivut ovat hävinneet nyt muutaman päivän aikana melkein kokonaan. Rintojen arkuus haittaa minulla myös nukkumista. Muuten olo on aika normaali. Tämä on kyllä ihan kauheaa oman olon ja oireiden tarkkailua, juuri niinkuin Matsalu kirjoitti; jos on kipuja ne huolestuttavat, mutta jos ei ole mitään niin siitä vasta huolestuukin. Ihanan pitkä kesäloma sinulla Matsalu!!!!

Ihanan helteistä viikonloppua kaikille

:wave:

NellaMaija

Hei tytöt!!!

Apua!!!

Onko tämä normaalia?? Mulla ala vatsa on niin kipeä.... voi että!!!! Kestäänkö sitä!? Ja rinnat ovat kipeät!! Kauhea! Kuuluuko tää alavatsa kipu tähän asiaan!? Vai onko mulla joku virtsatietuledus? voi itku! mulla oli tiistain siirto.... eli nyt on kolmas päivää sen jälkeen... :x apua!

ja vitsin vitsi... Kirjoitin juuri pitkät pätkät ja kaikki hävisi :/ :x !!

MARISABEL, voimakas kipu ei kyllä ole normaalia. Kannattaa seurata ja helposti lähteä näytille. Toivotaan kuitenkin että helpottaisi.

NELLAMAIJALLE ja ALIISALLE onnittelut :hug: !!

Piinailijoille tsemppiä ja uusille tervetuloa mukaan =) !!

RUDYLLE parempia vointeja :hug: !!

HILLEVI, riikaan ollaan menossa. Siirto meillä ensi perjantaina :p !! Onnea teille sinne piinailuun ;) :hug: !!

MATSALU, mitenkä siellä voidaan :wave: ??

Nyt unten maille, että jaksaa huomenna taas maata auringossa :D !!

Kauniita unia toivottaapi - VEKARA - |O

Marisabel, jos sinulla on pieniä kipuja kohdun tienoilla, se voi olla alkion kiinnittymistä. Mutta
Kuten Vekara sanoi, voimakas kipu ei PAS-siirron jälkeen kuulu asiaan. Jos koskee kovaa, soita neuvolaan/lääkärille. Rintojen arkuus voi johtua Lugesteron-lääkkeistä. Niitähän varmaan käytät?

Oma alapää: Eilen meinasin todella saada sydänkohtauksen. Uskaltauduimme miehen kanssa melkein kolmen viikon tauon jälkeen ekaa kertaa rakastelemaan ja mitä tapahtuikaan! Yhdynnän jälkeen vessassa paperiin veristä vuotoa! Ei sitä nyt niin paljon ollut ja suurin osa oli tietysti spermaa, mutta ihan kirkasta verta kuitenkin. Ei vuoto käsittääkseni ole kuitenkaan enää jatkunut, lugemömmöjen ja valkovuodon joukossa on vielä viimeisiä rippeitä vanhaa verta.

Googlaamalla selvisi, että limakalvot voivat olla herkat ja myös kohdun pienet verisuonet voivat tässä vaiheessa katketa herkästi. Mutta tämä taitaa tarkoittaa sitä, että meillä ei ainakaan ennen ultraa enää paljon puuhastella... Kokemuksia?

Muutontäyteinen viikonloppu täällä edessä. Talomme valmistui juuri ja nyt pitäis alkaa roudata kamoja.Sisaren lakkiaisjuhlatkin pitäisi käydä tänään juhlimassa.

Menossa siis pp8 (mun laskujen mukaan). Toissapäivänä testasin mammaksi.fi tilatulla ei superherkällätestiilä negan (25mIU/ml). Tänään aamupissasta haamu. Tosin eka luulin negaksi ja jätin testin veskiin. Kului noin 25min. ennenkuin katoin uudestaan ja mieskin näki selvän haalean viivan. Nyt hirvittää, että onko vain tuon ajan tuomaa tuo viiva, vai voisiko ihan oikeasti olla ... mulla veritesti määrättiin 3.6.

Pomppaduu

Huomenta, Matsalu me ollaan yhdyntäkiellossa. Tai siis on suositeltavaa vältää. Meillä se johtuu niistä vuodoista. Yhdyntä tosiaan lisää niitä, sekä sanoivat, että kohdunsuu saattaa olla vuotaessa hieman auki, joten bakteerit pääsee sinne helpommin. Minulla nyt myös uiminen kielletty. Teillä sitten taas kun ei ole vuotoa ollut aiemmin, niin se varmaan liittyy juuri tuohon kuvaamaasi tilanteeseen, eli limakalvot turpeat, verestävät ym. En tiedä. Mutta tuli niitä vuotoja milloin vaan, ne pelästyttää :|
Tässä yhteydessä pitää mainita, että punaisella kuvioitu vessapaperi pitäisi lailla kieltää!!! Se aiheuttaa ihan turhaa ylimääräistä sydämentykytystä :LOL:

Pomppaduulle tsemppiä testien kanssa, kyllä se viiva sieltä vahvistuu, malta vielä muutama päivä :heart:

Rudy rupsukat rv 6+3

Hyvää päivää!
Ei mun mahaa enää tänään koskee, kyllä se illemmällä sitten helpotti! Nyt huolestuttaa se ettei se mahaa enää ole kipeä=) tää on varmaan ihan naurattava! =/ mutta ei sille voi mitään=( :headwall:

MATSALU ja RUDY: Sänkyhommissa on juurikin raskausaikana niin, että saattaa vuodella milloin mitäkin, kun limakalvot on niin turvonneet. Ja muutenkin sai lugeja olla törkkimässä sinne. Meillä ei ollut yhdyntäkieltoa mun tuhruttelun takia, mutta ei paljon siihen aikaan napannut kyllä hommailla, kun pelkäs koko ajan, että vuoto vaan lisääntyy. Hyvin vähiin on jääny täällä nuo petipuuhat. Ensin ei mies uskaltanut ennen ekaa ultraa ja sit alkoi mua pelottaa...mieli kyllä tekis, joten kai se on vain rohkaistava mielensä ja varautua siihen, että jotain pientä saattaa limakalvoilta irrota...

MARISABELille kivunkarkoitusta ~~~~>

ALIISALLE onnittelut plussasta vielä kerran :heart:

POMPPADUUlle vielä malttia. Testaat vaikka huomenaamulla taas ja sitä seuraavana jne...kyllä se plussa siitä vahvistuu :)

Multa on alkanut tulemaan rinnoista maitoa öisin :eek: Lakanoillakin on märkiä länttejä. Tosi hassua kyllä. Masu on edelleen vain sellaisen ylensyöneen näköinen....kasvais jo kunnolla.

Bartsu ja "Marianne" 17+2

Täällä on menossa pp 12. Testasin tänään sillä maaliskuussa vanhaks menneellä testillä, vaikka ohjeissa sanottiin ettei saa käyttää vanhentuneita testejä. Eihän siinä mitään näkynyt, ei sitten haamun haamuakaan. Muutenkin mahaa jäytää alkavien menkkojen tyyliin ja pientä vuotoa tulee, joten eipä siellä taia ketään olla. No, odottelen nyt rauhassa maanantaita ja testaan sit tuoreemmalla testillä. Nyt ku tässä pari päivää valmistautuu negaan, niin ei sitten maanantaina tunnu enää niin pahalta. Tai sit tulee iloinen yllätys...

Pomppaduulle
malttia täältäkin suunnalta.

Ihana ilma. Nauttikaa! B)

Hei taas!

Pomppaduu, erittäin lupaavalta tuo sun haamu kuulostaa! =) Minäkin sain haalean viivan silloin pp8, joka oli sitten seuraavana päivänä jo ihan selvä plussa. Muistathan ottaa muuton tiimellyksessä rauhallisesti. ;)

Matsalu, todella rasittavia tuollaiset tuhrut. Teillä varsinkin oli varmasti melkoinen kylmä suihku muuten niin mukavan hetken jälkeen. Waude, kuinka pitkä loma sulla on! =)

Aliisa, hienot lukemat sulla oli, onnea ! :flower:

Nellamaija, kyllä se taitaa olla niin, että me hoidoissa olevat olemme testinvalmistusfirmojen parhaita asiakkaita. ;) Olen yhteydessä kilinikkaan maanantaina, kun tilailen ajan ultraan ja ajattelin silloin kysyä samalla siitä lahjasta.

Hillevi, olenko huomannut jo kiittää sinua listan päivittämisestä? Tuo pikalista on tosi kätevä, siitä näkee aina nopeasti missä kukakin menee. :) Edelleen mielettömästi tsemppiä teidän alkioille kiinnittymispuuhiin! Loma Vuokatissa kuulostaa niin hyvältä... =)

Marisabelille myös plussatuulia. Toivottavasti kivut olisivat jo rauhoittuneet. :hug:

Nennuliini, ihan hienosti sun limis oli kasvanut. Ymmärsinkö oikein, että noista huurunenuista voidaan myös tarvittaessa kasvattaa blastokystia? Olen nimittäin aina luullut, että vain suoraan hedelmöityksen jälkeen voitaisiin blastoja kasvatella. Mikäli blastoja kasvatetaan myös pakastetuista alkioista, haluaisin kyllä ehdottomasti seuraavassa siirrossa kasvattaa ne blastoiksi, sillä meillä pas:t on aina tuottaneet negaa.

Vekara, kiva että teillä myös limis näkymät olivat hyviä! :) Ja miellyttävää Riikan matkaa!

Rudy, huimasti tsemppiä keskiviikon ultraan!! Ja yritä nukkua, kun väsyttää. Mitä sitten, vaikka kaikki on hujanhajan? Sulla on niiiiin paljon tärkeämpää tekemistä nyt, kun järjestellä niitä. =) :saint:

Dream, hyvää kesää sinulle! :wave:

Viinirypäle, häivähdys punaista tässä vaiheessa on monelle ollut hyvä merkki, eli ei se vanhentuneen testin nega välttämättä mitään tiedä. :hug: Testaile priimalla testillä vielä parin päivän päästä niin sitten on varmempi tieto asiasta.

Bartsu, on se hyvä, että meijerit toimivat! ;) Kyllä se masu siitä kohinalla kasvaa. :)

ON: Täällä myös on ollut koko ajan sellaista menkkamaista jomotusta alavatsassa. Tietysti olen jo alkanut pelkäämään kohdunulkoista ja vaikka mitä... :/ Hcg arvo oli mulla pp14 673 ja toivottavasti jatkaisi kasvuaan normaalisti. Kauhean palelu on edelleen päällä. Muut ovat ulkona t-paita ja shortsit päällä, mutta meikäläisellä on edelleen pitkät kalsarit pitkien housujen alla, villatakkia poolopuseron päällä ja villasukat jalassa, mutta vilpoista mukamas on. Pipoa ei varmaan enää kehtaa käyttää...? :xmas: Moni on täällä harrastanut yövalvomista. Jaksamista heille. :hug: Itse kyllä nukkuisin hyvin, mutta kun täytyy koko ajan juosta mukamas vessassa pissalla, vaikka mitään konkreettista tulosta ei tule. Olen muuten jo oppinut, että vasemmalla kyljellä nukkuessa, voi vessakäyntejä pitkittää pari tuntia, mutta unen laatua se pitkittäminen kyllä heikentää. Eli aika lyhyen tähtäimen touhua, vai mitä? :D

Hyvää heltaistä viikonloppua!

Simmis

Ps. Itse olen huomannut, että paras tapa hävittää oma teksti, on epähuomiossa tsekata jotain juttua edelliseltä sivulta, ja humps, taas saat aloittaa kirjoittamisen alusta...

No niin, kevätjuhlat juhlittu ja mies laskeutunut kesälomalle. Aamulla lehteä lukiessa mietin, että jos oikeasti lapsen saisimme, niin miten ihmeessä estäisin häntä 13 vuoden kuluttua kännäämästä Hietsussa koulun loppumisen kunniaksi...

Pompaduu, joko olet testannut uudestaan? Haamu noin pinillä piinapäivillä ennustaa tosiaan hyvää.

Viinirypäle, uusintatesti täytyy tosiaan tehdä. Ehkä vanha testi oli oikeasti vanhentunut. En halua lietsoa mitään turhaa toiveikkuutta, mutta ihan asiallisesti ottaenkin menkkakipuja ja pientä tuhrua voi olla, ja silti plussa. Ja itse sain kolmen päivän alkioilla pp 13 vain haalean plussan.

Oma kohtu: menkkakivut ovat tosiaan kaikonneet. Mutta kyllä alamahassa silti melkein koko ajan jotain tuntemusta on. Toivottavasti siellä joku on vielä hengissä. Vuodoista pääsimme ainakin tällä kertaa pelkällä säikähdyksellä, enää ei ole punaväriä näkynyt.

Kiitti Simmikselle ja Matsalulle tsempityksestä! Joo, ilman muuta jatkan lääkkeitä ja teen huomenna testin. Ei tässä vielä oo luovutettu. Tuntuu vaan, et mistä se testi tietää, et nyt on toukokuu eikä enää maaliskuu, luulis ettei pari kuukautta heittäis minnekään. Ehkä testi tosiaan pikkuhiljaa vanhenee ja herkkyys vähenee. Omastas olosta: pikku kivut ovat lieventyneet entisestään ja tuhrut ovat häipyneet.

Tosi hyvä Matsalu, et sitä ikävää punasta enää oo näkynyt. Oon sen verran seurannut odotuspuolen alkuraskauspinon juttuja, et aika monilla tosiaan tuntuu tota turhua olevan. Tietenkin se hätkähdyttää.

Jostain syystä miua nukuttaa paremmin sohvalla ku sängyssä. Tuli viime yönä taas sängyssä pyörimisen jälkeen mentyä sohvalle ja hyvin nukutti vaikka aamulla vähän hartioissa tuntu. Varmaan pitäs ostaa joku oikein hyvä sänky, mut ei oo oikein varaa sellaseen. Miehelläkin on tota kuorsaustaipumusta. Se vaan tarjoo miulle korvatulppia, mut en niiden kans osaa nukkua ollenkaan. :/

Ihana ilma, nyt pihalle! B)

Yhteistyössä