Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos peukutuksistanne, auttoi ainakin tähän asti! Yksi nelisoluinen top-alkio, joka siirrettiin. Loput 12 pakastettua oli 2-4 luokkaa. Yritän pysyä maan pinnalla, meillä eka kerta kun saatiin jotain pakkaseen. Veritesti osuu lomareissulle, joten virtsasta yritän tikutella 4.3. Piiitkä piina siis alkaa..

Marru
 
VEKARA: En oikein omasta testailusta vielä tiedä...maanantainahan mulla olis se veritestipäivä, mutta pahus kun mulla on viikonloppukin töistä vapaa niin en mitenkään tiedä pystynkö pitämään näppini erossa niistä parista tikusta, mitkä mulla on kaapissa....Ajattelin et jos näin vimpan kerran kunniaks menis vaan kylmiltään sinne verikokeeseen, mut en tiedä pystynkö.

ALMAlle tervetuloa!

MARRULLE onnea kyytiläisestä ja toivotaan liimaa ja piinispinnaa.

KAUNISKUUlle kanssa plussasäteitä!

Omaan napaan kuuluu munasarjojen vihlontaa. Mut sitä on ollu aikaisemmillakin kierroksilla. Muuten samanlainen olotila kuin ennenkin tässä hoidon vaiheessa.

Bartsu ja PP7
 
Kauniskuu: Johtuikohan veri siirrosta tai jospa jo alkaa kiinnittymään,toivotaan niin.
Vekara: Mietintämyssy päässä täällä jatketaanko,luulen että ei.


Mun on ihan pakko laittaa tuo kuva ku mä olen ollut just ton näkönen pienenä ,ja ittepäinen ko mikä :) :whistle:
 
KAUNISKUU: Onko verta tullut paljon? Ja onko kirkasta vai vanhempaa? Siirrostahan johtuen vois tietty tulla tai sitten kiinnittymishommelia...

Omaan napaan ei edelleenkään kummia. Vähän liiankin normaali olo....

Bartsu ja PP8
 
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............... haaveissa

Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Siirto mahdollisesti vkolla 9. Haaveena ensimmäinen lapsi.

Papillon (40+), 4 PAS:sia, Invimed Varsova. Haaveena 1-2 lasta. Seuraava PAS helmikuussa?

assari77 (melkeistä 32), vaikea endo, toinen munasarja ja molemmat munatorvet poistettu, 7 IVF omilla muniksilla, hoidossa Ava Tre, 1. luovutusmunasolu -siirto olisi vkolla 7, IVF-esikoinen 3v. toiveissa vielä 1-2 lapsosta.

Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... pp ..... haaveissa

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 2xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Vekara (45) 5. lahjasolu 02/09 AVA-tampere. Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Kauniskuu


Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Watrossi (41), 2 lahjamunasoluhoitoa, Ava Riika, LA 6.2.09, esikoinen

Enkelitytön äiti (31), 2 lahjamunasoluhoitoa,1 PAS.... Oulun VL.... L.A. 28.1.09 ... 2 lapsi (esikoinen kuoli 1v 3kk ikäisenä, luomulapsi)

Suzyanne (36) 1.lahjasolu...Kliinik Elite,Tarto...L.A 6.5...esikoinen

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

KM:
Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10. varhainen km 7+2.

Ronyah 2.hoito donor alkioilla menossa, siirto 11.11 Tartossa. 1. donor-alkiohoidosta lapsi, nyt toinen haaveissa ja sitten lapsiluku täynnä.

Aliisa (25) .. 2.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3, kesken rv. 9+4

Hillevi (44) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega, kesken rv 8+6. PAS keväällä.

Gerpera(47) Tarto, donor-alkioiden siirto 27.11., iltatähti* haaveissa, keskenmeno rv. 9+4


Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, esikoinen tyttö 10/2008

Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009

Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009


 
Tervetuloa mukaan ALMA :D .

KAUNISKUU, nou hätä!! Ajatellaan mielummin, että olisiko kiinnittyminen tapahtunut kuten Bartsullakin.

Kovin odotan jo testausta, viikonloppuna meinaan ekan kerran testata... jo tunnettuna hätähousuna :D .

Nyt kellahdan katsomaan jotain videoo...on ihanan raukea olo tunnin sauvalenkin jälkeen!!

Kirjoitelkaahan!! - VEKARA -
 
Bardo Nii.. sitä mäkin toivon .. Sitä tuli aamulla vessassa..sen jälkeen ei o tullu :whistle: Pikkusen sulla alkaa piina olla loppupäässä.. ja hyvälle se toisaalta voi näyttää et esim vuotoa ei oo ja oireettomuuskin on joskus tuntunut olevan vain positiivista. Ite ainaki oireilen vain näitten lugen kanssa..
Gerbera Iha loistava kuva :LOL: Tän takiako näit lapsia yritetään :p
Vekara Mitäpäs se hätähousuus haittaakaan =) Ainoo vaan et tuu sit heti kertoo miten meni!!!
Mä yritän keskittyy täällä kaikkeen muuhun.. kävin kampaajalla, laitoin rakennekynnet ja ens viikolla hieronta/vartalonhoito. Pitää ainaki saaha itsensä kuntoon jos ei mitään muuta..pää hajoaa muuten
Ihanaa perjantain odotusta kaikille!!!
 
Onpas täällä ollut vilkasta. Pikaiseti tulin lueskelemaan kuulumisia. Nyt on moni päässyt hoidot aloittamaan ja usempi piinistelijä samaan aikaan. Kaikille teille oiken paljon jaksamista ja plussatuulia täällä puhallellaan. Ja Vekara tule heti kertomaan miten kävi ja Bartsu kanssa jos meinaatte vkon loppuna testailla. Jännittyneenä odotellaan.

Niin ja uusille tervetuloa joukkoon.

Mulla on nyt ollut niin kiireistä aikaa, ettei ehdi kuin äkkiä käydä luekemassa kuulumiset. Mun hyvä ystäväni on tällä hetkellä niin heikossa kunnossa henkisesti, että olen ollut hänen tukena, ettei oikein muuta ole ehtinyt tekemään. Mutta mitäpä sitä ei rakkaittensa takia tekisi, ja toivon että saan ystäväni taas jaloilleen.

Kaikille oikein ihanaa tulevaa vkon loppua.

-Cornelius-
 
Illalla siis alkoi tiputtelu ja aamulla jatkui edelleen. Juurikin ihan samanlaista tuhrua mitä mulla aina ennen menkkoja tulee. Voi hitto, että ottaa aivoon. Lääkkeet on aiemmin pitäny menkat pois niin miski nyt vielä viimeisellä kerralla niitten pitää alkaa ennenkuin pääsee edes testaamaan...Edelleenkään määrä ei ole iso ja vuoto on ruskeaa, mutta mun menkat alkaa aina näin.

Bartsu ja ?PP9?
 
Mun piti pysyä täältä pois, mutta BARTSULLE oli ihan pakko tulla kirjoittamaan. Mulla alko pp9 ruskea vuoto ja samana päivänä testasin plussan kun aloin odottamaan meidän tyttöä!!!Milloinkaan muulloin mulla ei ole tullut tippakaan PAS:seissa ennen kuin olen lopettanut lääkkeet. Eli ainakin minulla tuo ruskea vuoto tiesi silloin hyvää eli toiveikas olen nyt suhteesi. Kovasti peukkuja!
 
Tein juuri 10iu:n pissatestin ja kaksi viivaa siihen tuli. Testiviiva ei nyt mikään älyn vahva ollut, mutta selkeä viiva kuitenkin ja alkoi tulemaan heti kontrolliviivan perään. Aika epäuskoinen on fiilis, kun tein sen sillä mielellä, että pääseepähän piinaamasta...
Tuhruttelu näyttäis taas loppuneen tällä erää.
Maanantaista tulee jännä päivä taas kerran.

RONYAHille __0//

Äimistynyt Bartsu ja PP10
 
IHANAA BATRSU!!! Voi kun olen onnellinen puolestasi :hug: Oliko vielä niin että kyseessä oli viimeiset sulatetut alkiot?? Oliko alkiot ekalta luovuttajalta??

Mukavaa päivää kaikille toivottaapi - VEKARA - ;)
 
Tein tänä aamuna 25 iun:n testin ja se myös plussaa!!! Viiva aika vaalea, mutta selkeä ja tuli säädetyn ajan puitteissa.
En meinaa millään tajuta tätä. En ole ikinä aiemmin saanut testeihin kunnon plussia!
Huomenna vielä se verikoe.
Tiputtelua ei nyt ole tullut. Mahaa vääntää välillä menkkamaisesti. Muuten aika normiolo.

Bartsu ja masukas/asukkaat PP11
 
Bartsu Millasta se sun vuoto oli? tuliko ihan spontaanisti vai esim. vessareisulla tms?
Mä tiputan sellasta ruskeaa koko ajan.

Vuotoa tulee erit. yhdynnän jälkee.. ootteko "pidättäytyny" vai eläny ihan normisti??! Ketuttaa ko ei tajua miks tätä tulee

Sorry oma napa..mut pelotta et taas menee viduiks.. :ashamed:
 
KAUNISKUU: Mulla oli silloin PP4 ihan kirkasta verta ja sitä tuli sellanen reilumpi tippa. Sit ei mitään ennekuin PP9 sellasta ruskeeta tuhruvuotoa pikkuhousunsuojaan tuli pikkusen koko ajan. Selkää särki ja mahaa siihen tyyliin, kun olis menkat alkamassa, mut maha nyt ei ollut ihan niin kipee. Ja lugeja laittaessa tosiaan huomas, että se kohdunnapukka oli hiukka erituntuinen kuin oli ollut aiemmin. Ja eilen kun oli sit PP10 niin se kohdunnapukka oli kohonnut ihan johkin tosi korkealle, kun ei sitä edes tunne nyt. Ja se tuhru lakkas. Eilen tuli lugejen mukana sellasta hiukka vaaleanruskeaa, mut ei muuten ja tänään ei ole tullut mitään.
Mies ei ole uskaltanu piinisajalla petipuuhiin ruveta, vaikka olen sitä yrittänyt houkutella, mut se vaan sanoo, et jos siitä on jotain haittaa. Ollaan siis "pidättäydytty" pupuhommista, vaikka ei siitä kai haittaakaan pitäis olla.

Selkää taas jomottelee ja välillä mahaa.

Bartsu ja PP11(+)
 
Onnea Bartsu viivoista :) Toivotaan, että hcg lukema näyttäisi hyvää:) Minullahan tuli myös tuota ruskeaa vuotoa, niin kauan kun kaikki oli hyvin.. sitten kun se loppui, niin loppui raskauskin.. Eli ei tuo vuoto todella välttämättä tarkoita pahaa! Toivotaan,että alaselkäkipu yms. johtuisi ihan muusta kuin alkavista kk:sta. Minulla oli myös tuota selkäkipuilua silloin raskaana ollessa.. Joten kovasti vaan onnea ja tsemmpiä! Toiv kaikki sujuu hyvin!

Vekaralle onnea huomiseen testiin!

Kauniskuu ruskea vuotohan on vanhaa verta, joten voi todella olla ihan vaaratonta.. ja kuten sanoin niin itse vuosin välillä verta ja välillä ruskeaa ja kaikki tosiaan oli hyvin niin pitkälle kun vuosin.. Milloin meinaat testailla? TSEMPPIÄ!

Olikos se Nennuliini seur. hoitoon lähtijä?

Mua niin ketuttaa tää odottaminen. Turhauttaa kun ei voi mitään.. Oon lihonut tuon km:n jälkeen melkein 4kg.. Nyt pitäis ottaa itteä niskasta kiinni ja alkaa laihikselle.. ja nythän siihen olisi mahdollisuus..

mukavaa su illan jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä