Oho, onpas täällä tapahtunut paljon!
Watrossille ihan hurjasti onnea pikkuisesta!! :flower: :flower: Tuli oikein kyyneleet silmiin liikutuksesta, vauvan syntymä on aina ihana asia, mutta tuntuu että se on sitä tuplaten niiden (eli meidän) kohdalla, joille asia ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys.
Aliisa, kyselit Tarton klinikasta,
Vekara jo osaltaan vastailikin. Mutta tosiaan, ihan itse sinne voi ottaa yhteyttä. Muistaakseni me menimme suoraan käymään paikan päällä viime keväänä, kun satuimme Tartossa olemaan muutenkin, meillähän on se loma-asunto Tartosta puolen tunnin ajomatkan päässä. Sen jälkeen meilitse pidimme yhteyttä.
Kaikkiaan hoito tuli maksamaan meille lääkkeineen pikkuisen yli 5000 e. Meillä saatiin 7 alkiota, ja 5 tosiaan jäi pakkaseen, niinkuin
Vekara muistikin. Ja tosiaan, 1600 e/ kerta on PAS:in hinta.
Itse haluaisin antaa meidän huurunenämme muille tarvitseville aika pian sen jälkeen kun vauvamme on syntynyt. Mutta mies haaveilee vielä toisesta lapsesta, ja haluaisi kuulemma mahdollisimman pian tämän jälkeen yrittää toista. Minulle taas riittäisi yksi, ja uskon että lääkärit ovat samaa mieltä, minä kun tosiaan olen ainakin yhden perussairauteni takia riskisynnyttäjä, jonka synnytystapaa lekurit joutuvat pian arvioimaan oikein erillisessä palaverissa.
Ja muutenkaan en usko toista haluavani. Miehen äiti on jopa luvannut jo maksaa toisen, koska hänkin haluaisi että yrittäisimme toista mahdollisimman pian. No sen miettiminen on jokatapauksessa ennenaikaista, mutta pelkäänpä, että aikanaan meillä tulee aika tiukkasävyinen keskustelu asiasta miehen kanssa.. :/
Vekara, olipa ylläri, että naisluovuttaja on sama kuin sinulla aiemminkin oli, ja siis sama kuin minulla! Eli meillä on vielä mahdollisuus sisarpuoliin! =) VOI kun tällä kertaa onnistuisi, nyt olisi tosiaan sen aika! :flower: Tulehan kertomaan heti kun ehdit, miten siirto meni! Jos muuten olet hommannut kartan Tartosta, ja siinä näkyy lähialueet, niin meidän lomakämppä on Tartosta etelään sen 38 km, Valgjärven kylässä. Mies on siellä juuri paraikaa, minä en jaksanut lähteä, kun matkustaminen alkaa jo olla tukalaa, ja pitkä autossa tärinässä istuminen lisää suppareita.
Täällä
oman navan alla alkaa olla potkupallo, ainakin siltä tuntuu. B) Painoa on tullut jo 10 kg, ja lisääkin tulee vielä.. Olen ollut sairaslomalla viikosta 23 asti, eikä kuulemma enää töihin ole asiaakaan. Supistuksia tulee edelleen heti kun vähänkin rasittuu, mutta levossa hellittävät onneksi.
Tällaista tänne, leppoisaa viikonloppua kaikille!
Suzyanne rv 28+2