Aliisa Mulla kans viikon päästä ultra-aika, tällä välin ei ole mitään. Progynovaa ultraan asti 2 aamulla, 1 illalla ja sit muutetaan jos tarvii. Mulla oli joskus aiemmin testikierros ja sillon limakalvo ei paksuuntunut tarpeeksi (kun oli 1 progynova aamun illoin). Mulle ei ole puhuttu kortisoonista mitään, mihin se siis on? Mä taidan olla vähän pihalla vielä, tää kun tosiaan meijän eka hoitokerta (mitään muitakaan hoitoja ei ole takana). Toivottavasti tää olis teille vika kerta!! Ellei sitten toista lasta joskus myöhemmin =)
Lotalle mukavia viimeisiä piinistelypäiviä ja Almalle ensimmäisiä =)
Jonsku katselin tuossa että teillä oli pitkä väli (helmikuu-elokuu), oliko se siis ihan omasta tahdostanne vaiko jotenkin väestöliiton puolelta? Harmi ettei aiemmin ole onnistunut, mutta hienoa, että teillä on vielä 4 alkiota jäljellä! Mua jännittää tällä hetkellä kauheesti montako saadaan. Ei auta kun odottaa vielä ens viikko mikä ei ehkä 1,5v odottelun jälkeen pitäs tuntua kovin pitkältä ajalta
Lotalle mukavia viimeisiä piinistelypäiviä ja Almalle ensimmäisiä =)
Jonsku katselin tuossa että teillä oli pitkä väli (helmikuu-elokuu), oliko se siis ihan omasta tahdostanne vaiko jotenkin väestöliiton puolelta? Harmi ettei aiemmin ole onnistunut, mutta hienoa, että teillä on vielä 4 alkiota jäljellä! Mua jännittää tällä hetkellä kauheesti montako saadaan. Ei auta kun odottaa vielä ens viikko mikä ei ehkä 1,5v odottelun jälkeen pitäs tuntua kovin pitkältä ajalta