No, niin, nyt on viikko lomailtu etelän lämmössä, ja ihanaa oli! Suosittelen kaikille!!!
Matilda: tervetuloa palstalle, tämä on tosiaan upea vertaistuen ja informaation paikka!!! Kiitos siitä teille, ihanat palstasiskot! Kaikki meistä ovat pitkän tien kulkeneet, että ovat tänne palstalle päätyneet ja siksi varmaan ymmärrämmekin toisiamme niin hyvin..
Matsalulla alkaa olla piinistely hurjassa vaiheessa.. voi kun se Astra nyt ymmärtäisi pysyä matkassa!!! Huomennako testaat?!!!
Ymmärrän hyvin Matsalu nuo sun vihan tunteet, ei sille mitään voi, se on luonnollinen reaktio tähän järjettömään stressiin. Tärkeintä on ymmärtää tunne, ja se, mistä se johtuu, ja ettet "oikeasti " vihaa hoitohenkilökuntaa, luovuttajaa yms, vaan tunteet projisoituu tällä hetkellä niihin.
Kyllä mäkin olen välillä vihannut meitä hoitanutta lääkäriä, joka hoiti meidät kuuden oman ivf-icsi hoidon läpi, vaikka oikeasti hän on ollut aivan ihana lääkäri..
Hillevi: toivotaan tosiaan, että syksy tuo roppakaupalla energisiä luovuttajia, niin tekin pääsette taas tositoimiin!!
Tuosta lahja-alkiohoidosta on ollut puhetta, ja ilman muuta se on sellainen hoitomuoto, jota voisin harkita. En myöskään rinnaistaisi sitä sinänsä adoptioon, sillä adoptoitu lapsi on aina hylätty, ja usein iältään myös leikki-ikäinen, joten tilanne on ihan eri kuin lapsella joka syntyy häntä odottavaan perheeseen.
Silti adoptiokin olisi meille mahdollinen vaihtoehto, siinä on vaan nykyään tosi pitkät jonot ja maatilanteet aika epävarmoja.
Lotalle kanssa piinispinnaa!!!
Aliisa: mä oon kanssa ottanut kortisonin illalla, mutta lääkäri kyllä sanoi, että voi myös ottaa aamulla, jos menee yöunet.. Noh, mä olen sellainen tukki, että yöunet ei koskaan mene
, joten olen ottanut sen illalla. Illalla otettuna on ilmeisesti elimistön oman kortisonituotannon kanssa enemmän synkassa (siksi ehkä suositellaan iltaisin), mutta onko tällä mitään käytännön merkitystä?? tuskin..
Vekara: ihanaa kuulla, että siellä kaikki hyvin!!! Nyt mulla on nettilempinimikin, nauratti tuo Wiltsu =) Toi teidän tarina on kyllä niin hieno ja uskomaton.. kaveri tuli mukaan vähän niinkuin lennosta =) ja sitten vielä se jännitysnäytelmä niiden lääkkeitten lopettamisen suhteen.. juupa juu!!
Rudy: hienoa, että siellä myös kaikki hyvin!! Ja molemmat pikkuiset on kunnossa :heart: :heart:
Nennuliini: sielläkin kaikki hyvin!! Voi kun tämä onnellinen tunnelma tässä pinossa jatkuisi vaan..
ON:rv 5+5 meneillään, yritän nauttia ja olla onnellinen, mutta eihän tällaisissa liemissä keitetty siihen pysty..
Yritän nyt sinnitellä sinne ultraan, joka on 23.9, ja jos siellä elämää näkyy, niin ehkä sitten hieman helpottaa..
Kyllä se aiempi keskenmeno vie uskoa, vaikka tilanne nyt pitäisikin olla parempi, sillä hcg-arvo nyt hyvä, kun viimeeksi ei ollut..
Vuotoakaan ei ole ollut, siitä olen onnellinen..
Ei kyllä mitään muutakaan oiretta.. hullua miten sitä toivoo, että edes hieman yrjö lentäisi.. tekisi tästä jotenkin konkreettisempaa..
Mulla ei kyllä koskaan noista hormoneistakaan ole tullut mitään ihmeempiä tuntemuksia, joten ehkä olen immuuni hormonien sivuvaikutuksille..