Moikka pitkästä aikaa!
Niin paljon tapahtunut täöllä, ihan hirveästi tsemppiä ja
plussanneille ja ihan jokaiselle teistä; ihanaa kun on tämä palsta, jossa voidaan tukea toisiamme
Mun kuulumisia: oon tietoisesti pitänyt vähän etäisyyttä palstaan ja koko hoitojuttuun. Jotenkin muut henk.koht. elämän mutkikkaat jutut ja ihmisten luomat paineet hoitojen onnistumiseen alkoivat tuntua liian paljolta, ja tarvitsin tauon kaikesta. Paineilla tarkoitan löhinnä yhden ihmisen, läheisen ystävän, jolle olen hoidoista kertonut, puheista ”jee! Kesällä teille tulee vauva!” ja jatkuvista ”mitä tapahtuu seuraavaksi hoidoissa”-kyselyistä. Olen sanonut monesti niille muutamalle ystävälle, joille hoidoista oon kertonut, että haluan edetä rauhassa ja askel kerrallaan, ja toisaalta kivaa, että ystävä ajattelee positiivisesti, mutta jotenkin alkoi tulla enemmän pakollisen suorittamisen olotila, jossa on pakko onnistua, ja se alkoi ahdistaa aivan järjettömästi. Mutta oon ottanut tavaksi vain vastata nykyäön ”kerron kun on jotain kerrottavaa.”.
Hoidoissa mennään nyt sillä lailla, että Progren Depot-hoito on tehty, Terolut aloitettu ja menkkoja oottelen.
Terolutia pitäisi 10pv syödä ja sitten menkkojen pitäisi alkaa, mutta nyt jo 6pv:n jälkeen on hyvin vähän tiputtelua tullut. Eli varmaan jo aikasemmin pystyn progynovan aloittamaan uudestaan.
Positiivista ajattelua ja ihanaa marraskuuta kaikille